Probleem starten en relais, relais, relais :-(

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Probleem starten en relais, relais, relais :-(

• Maker
    Discussie

• 911

Blijkbaar zijn er nogal relais die ermee voor zorgen om de motor te starten.

De DME relais zit goed vast maar stel vast dat er 2 relais (doosjes) zitten links van de motor die mischien er ook voorzorgen dat de benzinepomp aanslaat ? Kan mijn wagen niet starten en zou de oorzaak hieraan kunnen liggen ? Enig idee wat zo’n dingen kosten ?

Bedankt voor jullie antwoorden.

1 reactie aan het bekijken (van in totaal 1)
      • hallo,
        relais langsachter links van de motor zijn voor de achterruitverwarming en de ventielator die warme lucht stuurt naar binnen.De zekeringen(3) zijn ook voor de achterruit en
        de venrielator.Ik denk dat het beter is om uit te meten of je wel stroom krijgt op de benzinnepomp.groeten franky911[quote=”911″:1k9hvk9w]Blijkbaar zijn er nogal relais die ermee voor zorgen om de motor te starten.

De DME relais zit goed vast maar stel vast dat er 2 relais (doosjes) zitten links van de motor die mischien er ook voorzorgen dat de benzinepomp aanslaat ? Kan mijn wagen niet starten en zou de oorzaak hieraan kunnen liggen ? Enig idee wat zo’n dingen kosten ?

Bedankt voor jullie antwoorden.[/quote]

1 reactie aan het bekijken (van in totaal 1)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.