project jap 3.2 naar RSR singer look replica

Home Forum Zeverhoekje project jap 3.2 naar RSR singer look replica

• Maker
    Discussie

• john
    Deelnemer

vandaag de uitbouw kit gekocht van de 2.8 RSR met dank van de tip van Cristophe :applaus:
      kit kunnen kopen voor 1250€.
      dus het gaat een RSR singer look worden zoals deze maar met een gewone ducktail.

IMG_20110929_143903-1024x768.jpg

IMG_20110929_143803-1024x768.jpg

IMG_20110929_143750-1024x768.jpg

De gekochte kit

20131003_183230_1.jpg

20131003_183418.jpg

20131003_183434.jpg

20131003_183544.jpg

20131003_183506.jpg

als iemand velgen te koop weet voor hier onder graag een tip :hail:

15 reacties aan het bekijken - 556 tot 570 (van in totaal 630)
      • White rules voor zo’n project. Ook in combinatie met het (+/- Kawasaki) groen vind ik het zeer mooi.

I LOVE IT :first:

Dat ziet er zeker niet slecht uit :first:

Kleur kiezen voor sommige heel simpel ,voor mij persoonlijk het moeilijkste wat er is vind ik :think: 😕
              Er zijn er teveel mooie kleuren op een P ,ik wil er van elk één :coolness:

Als je moeilijk kan afstappen van dat blauw is dit misschien ook wel een optie ➡

porsche-911-ducktail.jpg

Mijn favoriete pics! :first:
                Als het blauw dan toch verdwijnt, is Slate Grey dan geen optie? Leunt dicht aan bij Meteoregrijs maar is periode-correct én is een unikleur (dus zonder métalissé)…

Is de kleur van de Steve McQueen Porsche uit Le Mans en blablabla, maar ja, ‘t kleur moet je nog aanstaan ook hé? Veel sterkte met de beslissing! :up:

Goed bezig , en fijn da ge uw draadje weer verder zet .
                  Marc

XXX

Hallo ❗ Wist niet dat jij zulk een plaatbewerker was :respekt:

Tot zover de verf :sarcastisch

Ziet er ne zuivere uit !

alle onderdelen reeds allemaal verkocht :mrgreen:
                        verder gestript en begonnen met hem blanco te schuren :puke:
                        volgende week worden er nog wat onderdelen uit de UK geleverd (kost daar de helft van hier :happydance: bv. een nieuwe longhood 400€)
                        kleur blijft toch een twijfel geval en kan het toch nog meteor grijs gaan worden met chroomlijsten rond de ramen enz. en een donker rood leder interieur zo ongeveer als deze foto:

img0122copy.jpg
                        enkele foto’s van de werken:
                        20131101_154104.jpg

20131101_154134.jpg

20131111_133817.jpg

20131111_133757.jpg

20131111_133805.jpg

En John , hoe ver staat het project ?
                          Marc

[quote=”python” post=147544]Zou anders wel heel spijtig zijn 🙁
                            Dit is juist een van men favoriete topic om dagelijks eens te komen kijken naar de vorderingen die gemaakt zijn .
                            Nog meer van dat aub ! :relaxman: 😉 :relaxman:[/quote]

Net hele topic doorgelezen… :respekt: !!!

Zou anders wel heel spijtig zijn 🙁
                              Dit is juist een van men favoriete topic om dagelijks eens te komen kijken naar de vorderingen die gemaakt zijn .
                              Nog meer van dat aub ! :relaxman: 😉 :relaxman:

Wim

Is geen discussie John, maar vraag gewoon je te koop aangeboden artikelen te posten in het daarvoor bestemde draadje en zonder link naar een verkoop site, meer niet.
                                Dus forum correcte vraag.

Dus discussie ligt niet aan mij.

Op slot gooien doe ik niet, want dan kunnen we de rest van je project niet volgen, en dat zou jammer zijn.

hou het liever op 1 site want als er geboden op wordt is er op dat moment hier ook iemand die het wilt of ondertussen er een andere prijs is op de andere site.
                                  ik reageer op dit omdat ik het belachelijk vindt dat er geen link mag gelegd worden.
                                  we kunnen blijven ruzie ruzie maar voor mij een *slotje hierop.

Wim

Dat zijn geen forumleden die dat gepost hebben, maar forumleden die je op een eventueel koopje attent maken.

Maar nog nooit van kopiëren, en plakken gehoord. 💡

En als dat al teveel werk is………………. en dat je dan hier op wel reageert, maar op andere dingen niet. :think:

was tevens een tip om je onderdelen langer in het zicht te laten blijven, want nu zou het al op de vorige pagina staan, dus niemand die het nu nog zag staan.

15 reacties aan het bekijken - 556 tot 570 (van in totaal 630)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.