project jap 3.2 naar RSR singer look replica

Home Forum Zeverhoekje project jap 3.2 naar RSR singer look replica

• Maker
    Discussie
  • vandaag de uitbouw kit gekocht van de 2.8 RSR met dank van de tip van Cristophe :applaus:
    kit kunnen kopen voor 1250€.
    dus het gaat een RSR singer look worden zoals deze maar met een gewone ducktail.

IMG_20110929_143903-1024x768.jpg

IMG_20110929_143803-1024x768.jpg

IMG_20110929_143750-1024x768.jpg

De gekochte kit

20131003_183230_1.jpg

20131003_183418.jpg

20131003_183434.jpg

20131003_183544.jpg

20131003_183506.jpg

als iemand velgen te koop weet voor hier onder graag een tip :hail:

15 reacties aan het bekijken - 571 tot 585 (van in totaal 630)
    • tja als ik alles dubbel moet gaan doen zoals foto’s en teksten is het toch eenvoudiger dat ik een link mag zetten naar mijn overzicht op ………nl.( eventueel in het juiste draadje :mrgreen: )
      maar we mogen geen doorvoerluik zijn :bounce: koopjes op kapaza, 2dehands enz….. kan dan wel?

0
      Wim

Als je het hier even plaatst https://porscheforum.be/forum/60-porsche-te-koop verdwijnen je aangeboden spullen niet in het draadje als we een pagina verder zijn, want dan ziet niemand het meer staan.

Daar blijft het actueel. 💡

Dus wat jouw bovenstaande antwoord betekend kan ik niet plaatsen, maar zal wel aan mij liggen. :think:

0

dit jaar vond ik de donatie knop :mrgreen:
          forum leden krijgen steeds van mij een flinke korting

0
          Wim

John, we zijn hier eigenlijk geen doorvoerluik voor marktplaats, kapaza of andere verkoop site.
            Dus als je iets wilt aanbieden aan forumleden, dan graag volgens de forumregels.

Dus zet u te verkopen spullen/onderdelen in het daarvoor bestemde draadje. 💡

0

aangepast door Wim, omdat we geen verlengde zijn van verkoop sites.

0

In die maatvoering kan je m.i ook bij AVON tercht. Zeer sportief retrobandje…..

http://www.avonmotorsport.com/historic/racing-all-weather/15-historic-all-weather

0

@ Deepee: :applaus: je bent nr :first: :drink:

die is 120€ beter koop dan in Belgie :happydance: link: HIER

0

michTB15.jpg

[video width=425 height=344 type=youtube]zPI5dbGAcJI[/video]

0

Goed bezig, denk da ik eens moet langs komen . Zou nog een werkje voor mij zijn als de 356 klaar is.
                      Gr. Marc

0

weet iemand welke banden ik het beste op de fuchsen leg om de oude look als de foto te krijgen en toch een goede band heb om op de gewone weg te rijden?
                        velg info:
                        Fuchs RSR velgen in de maat 7J en 9J x 15 inch
                        Fuchs zijn verbreed van origineel 5.5J x 15 inch.

dsc_0169.jpg

20131028_205104_2013-10-29.jpg

0

Mij zou het niet lukken . 😥
                          :respekt: John

0

:respekt:

0
                            XXX

Mooi zo’n naakt dashbord met al die draadjes erachter :respekt:
                              Lijkt me een toffe uitdaging :relaxman:

0

‘t begin is er :first:

0

[quote=”Christophe P” post=147197]Hoooow John gij breekt alles af precies 😆
                                  Ferm[/quote]
                                  :happydance: :happydance: tot de laatste schroef gaat hij uit elkaar.
                                  het zijn niet alleen veel uren sleutelen maar ook een heel opzoekwerk en goede prijzen zoeken.
                                  😉

0
                                15 reacties aan het bekijken - 571 tot 585 (van in totaal 630)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.