project jap 3.2 naar RSR singer look replica

Home Forum Zeverhoekje project jap 3.2 naar RSR singer look replica

• Maker
    Discussie

• john
    Deelnemer

vandaag de uitbouw kit gekocht van de 2.8 RSR met dank van de tip van Cristophe :applaus:
      kit kunnen kopen voor 1250€.
      dus het gaat een RSR singer look worden zoals deze maar met een gewone ducktail.

IMG_20110929_143903-1024x768.jpg

IMG_20110929_143803-1024x768.jpg

IMG_20110929_143750-1024x768.jpg

De gekochte kit

20131003_183230_1.jpg

20131003_183418.jpg

20131003_183434.jpg

20131003_183544.jpg

20131003_183506.jpg

als iemand velgen te koop weet voor hier onder graag een tip :hail:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 630)
      • Ja man, het zit niet altijd mee in’t leven.

Ik heb mijn moeder afgelopen januari na een 6 jaar lange intense strijd dan toch moeten afgeven. Eerder ook al mijn vader.
        Sometimes life sucs …
        Doch, ik probeer elke dag te nemen als ie komt en te genieten van het leven.
        Niet teveel links en rechts kijken, maar content zijn met met wat je hebt en kan.

Wij hadden U eigenlijk ook verwacht tijdens de trip naar Dinslaken afgelopen vrijdag , maar begrijp nu dat je wel andere belangrijke dingen aan uw hoofd hebt gehad de laatste tijd …

Sterkte, John !

Wim

Sterkte John voor jou en de familie.

Ja man, sterkte
            Als het eens begint …

XXX

Sterkte John.

PB

Sterkte!

Damn, sterkte JB

mijn deelneming met het verlies van je schoonvader.
                    Het is inderdaad belangrijk de goede balans te vinden tussen werken en genieten…..

heel niks meer kunnen doen door mijn ****job en de laatste tijd meer doodskisten gezien dan Porsche’s.
                      nu woensdag mijn schoonvader hopelijk de laatste begrafenis voor dit jaar want heb er genoeg van.
                      dus mannen geniet van elke dag want het kan zeer vlug gaan.

En John , nog vorderingen gemaakt met de P ??

heb ze irl gezien en ze zijn heeeeel bijzonder. *luv , ook de andere jag is een specialeke en ook *luv

da’s een jaguar MK2 straight six 3.8L (200pk) uit 1962. de meesten kennen dit model uit de serie “inspector morse” KLIK

die linkse *luv wat is dat eigenlijk voor een merk?
                              zie graag de nostalgie van vroeger.

Oké, hiermee kan ik aan de slag ! kan kloppen mbt de oldtimers, want van Engelse makelij en daarover werd hier niks gepost :relaxman:

EDIT: voor één keer dan maar eens vloeken of vreemdgaan en iets over een ander merk posten (sorry voor het vervuilen van je topic John, maar je vroeg er zelf naar):

DSC00329.jpg

merci voor de leuke reacties :respect2:

@deepee
                                  :
                                  koelvloeistof is tamelijk zurig mijn gedacht en ik zou er beetje verdunde hammerite verf (kan zijn dat er al wat roest inhangt en die pakt op roest) ingieten en de de openingen dicht maken, daarna wat ronddraaien en laten uitlekken.

ps: wist niet dat jij een oldtimer had?

proper werk John !!!

ik heb van een andere oldtimer nog een koelvloeistoftankje liggen. dit is gepoederlakt aan de buitenkant, maar onbehandeld van binnen. als je dit zo monteert kan je het horen roesten.
                                    welk product raden jullie aan als coating voor de binnenzijde?

PS intussentijd heb ik met grote voldoening een PVC tankje uit een VAG auto geplaatst, maar dit moet er op termijn terug uit voor de originaliteit van de auto.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 630)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.