projectje boxster 986 richting cayman

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster projectje boxster 986 richting cayman

• Maker
    Discussie

• berg
    Deelnemer

Beste P vrienden

Ik heb vorig jaar een boxster van het eerste uur aangeschaft. NU lijkt het me leuk deze te personaliseren. Heb inmiddels plan opgevat om hardtop cayman look door te ztten. Wil dan tegelijkertijd de koplampen/spiegeleieren vervangen. Laatst echter ook idee gezien om middels professioneel spuitwerk deze op te leuken. Incl knippers in de originele bumper.

Wat vinden jullie ( niet dat ik me eerlijkheidshalve per se laat beinvloeden, maar wou dit toch gewoon delen)

Bijlage 1 de cayman hardtop

Zeintop.jpg

Bijlage 2 rechts mijn idee

boxter996-9972.JPG

Bijlage 3 Detail mbt idee koplamp spuitwerk

MHombouw2.jpg

7 reacties aan het bekijken - 31 tot 37 (van in totaal 37)
      • DSC00340.jpg

Ziet er goed uit….

@deepee ik zeg mooi, heb je ook plaatje van de voorzijde

die litronics heb je dan toch inclusief omhulsel/kap vervangen, anders houd je toch dat eigeel…..en dan zijn ze in verhouding wel aan de prijs dacht ik zo

ik heb me beperkt tot de hardtop en de achterspoiler. de voorkant de lampen met gele pinkers door litronics vervangen.
              ombouwen naar boxster duurt langer om de onderdelen krasvrij weer weg te bergen dan het monteren op zich. dwz ik heb op de scharnieren van koffer en softopkap kleine markeringen aangebracht zodat er niet meer hoeft afgesteld te worden. in ruim 1 uur ben je met 2 man klaar en staat alles terug origineel.

ik vind het zo het beste van beide werelden: zomers open en in de winter het comfort en looks van een coupé.
              bumpers en wielkasten van andere modellen gaan opbouwen zou ik niet doen. just my

zeintop.jpg

haha nee dat is gelukkig niet de mijne!

S2

Als dat jouw boxster is in foto 1, zou ik eerst dat krasje er even uitpolieren 🙂

Mijn gedacht: Boxster weg en Cayman in de plaats. Met alles wat je wil doen zal je al een eind richting prijs Cayman zitten.
                    Boxster wordt nu nog op neergekeken (ten onrechte) en hoe ouder ze worden, hoe mooier die spiegeleieren worden.
                    De spiegeleieren proberen wegwerken hebben er al velen geprobeerd maar bij allen zie je van op 5 km dat’t niet gelukt is. De spiegeleieren zijn er, beste is van ermee te leren leven.

Alles wat je verandert op een P = waardeverlies.
                    Als je toch persé wil veranderen: die Cayman top is ca va (not my cup of tea maar ik zie dan ook liever de Boxster dan de Cayman). Een 996 4S/Turbo voorbumper zodat het smoeltje wat matuurder overkomt and that’s it. Originele bumper bijhouden voor als binnen een jaar of 10 de prijzen van de Boxsters beginnen op te pakken… :respekt:

7 reacties aan het bekijken - 31 tot 37 (van in totaal 37)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.