Proudly present: new 718 Boxster S …

Home Forum Porscheforum Stel jezelf even voor ! Proudly present: new 718 Boxster S …

• Maker
    Discussie
  • Snel enkele kiekjes geschoten van mijn nieuwe speeltje …

Zijn voorganger, de 981S, was leuk, maar deze is zoooooo veel snediger … 😀

:driver: :driver: :driver:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
    • [quote=”Harley G” post=247489]
      Op termijn komt er hier een sowieso een 718 of een 991.2…..als de financiën het toelaten.
      [/quote]

Jij verandert bijna zo veel van gedacht als ik LOL

[quote=”Harley G” post=247489]
        Anyway, ik denk dat je een wagen hebt waar je de komende 10 jaar geniet gaat van hebben, Dirk.[/quote]

Thx, mate, you bet !
        :driver: :music: :driver:

Vanmiddag kwam er nog een 718 met sportuilaat voorbijgevlogen op de E19 en dat klonk niet slecht. Neemt niet weg dat ik de beleving in de 718 Cayman S met sportuitlaat maar plat vond… Dan toch serieus verschil in geluid tussen den boxster en Cayman?
          Op termijn komt er hier een sowieso een 718 of een 991.2…..als de financiën het toelaten.
          Anyway, ik denk dat je een wagen hebt waar je de komende 10 jaar geniet gaat van hebben, Dirk.

XXX

Ferm wit machien, geniet ervan :up:

dikke proficiat, het is ook een bjoetieeee!!!

Knap.
                Proficiat.
                Veel rijplezier gewenst!

[quote=”Vet4S” post=247392]Proficiat Dirk . Mooie upgrade en laat al dat gezever van derden over motorgeluiden maar voor wat het is. Wat telt is dat je kan genieten van je P … en daar ben ik wel zeker van. :driver:[/quote]

Wees maar zeker dat ik ervan geniet, T, van elke seconde achter het stuur ! :lekker: :lekker: :lekker:

Proficiat Dirk . Mooie upgrade en laat al dat gezever van derden over motorgeluiden maar voor wat het is. Wat telt is dat je kan genieten van je P … en daar ben ik wel zeker van. :driver:

[quote=”Norbocay51″ post=247362]Proficiat met je nieuwe bolide.
                      Als voormalig bezitter van 981S ben jij goed geplaatst om het ‘uitlaatgebrom’ te vergelijken met je nieuwe 4 cil. want beiden met sportuitlaat. Hoe ervaar jij dit fenomeen?
                      Gr
                      Norbocay[/quote]

Wel, daar wordt m.i. enorm veel flauwe kul over verkocht op internet, fora, in de pers enz. Ik vind het eerlijk gezegd nogal blasé en vooringenomen om, vooraleer het zelf aan de lijve te ondervinden, ervan uit te gaan dat het geluid geproduceerd door een 4 cilinder onmogelijk even goed zou kunnen zijn als dat van een flat 6.

Zelf heb ik, vooraleer ik de nieuwe 718 S kocht, eerst een testrit gemaakt, jammer genoeg met een exemplaar zonder sportuitlaat. Daar was ik eerlijk gezegd niet van onder de indruk, tenminste toch niet van de geproduceerde sound.

Een exemplaar mét sportuitlaat, zoals ik er nu eentje in de garage staan heb, is echter heel andere koek: de sound is uiteraard anders dan die van de zescilinder, maar het geluid is echt indrukwekkend, erg rauw en brutaal en in mijn ogen véél sportiever dan dat van de flat 6. Een sportuitlaat is dus echt wel een must. Vergelijkingen met Subaru, VW kever e.d. zijn echter m.i. totaal misplaatst en getuigen enkel van vooringenomenheid.

Maar ja, les gouts et les couleurs (et les femmes) ne se disputent pas zeker … ?

:respect2: :applaus:

Proficiat met je nieuwe bolide.
                          Als voormalig bezitter van 981S ben jij goed geplaatst om het ‘uitlaatgebrom’ te vergelijken met je nieuwe 4 cil. want beiden met sportuitlaat. Hoe ervaar jij dit fenomeen?
                          Gr
                          Norbocay

Wim

Mooie Porsche, :up: en hopelijk mooie zomer voor ons allen. :driver:

Proficiat Dirk en Veerle , ziet er weer zeer gelikt uit .Prachtige kleuren combi :applaus:

Gefeliciteerd :up: mooie combinatie en nu genieten :driver:

😯 :applaus:
                                  Proficiat!!! :first:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.