PUUR Porsche Treffen — 20 september 2020

Home Forum Porscheforum mededelingen PUUR Porsche Treffen — 20 september 2020

• Maker
    Discussie
  • Helaas kon het PUUR Porsche Treffen dit jaar niet doorgaan op de oorspronkelijk geplande datum, de reden is bij ons allen bekend.

Maar er is goed nieuws!
    Op 20 september organiseren wij alsnog de 2020 editie van het PUUR Porsche Treffen, wederom op het terrein van Aquabest in Best bij Eindhoven. Het treffen zal wat simpeler worden opgezet dan in voorgaande jaren, dit om aan de voorschriften omtrent het Coronavirus te kunnen voldoen.

Het terrein zal ruimer worden ingedeeld en worden voorzien van looproutes, zodat er voldoende afstand gehouden kan worden

Wij kijken er naar uit om er samen met jullie een leuke dag van te maken!
    Koop snel een ticket via http://www.puurpm.nl/porsche-treffen

Met vriendelijke groet,

PUUR Porsche Magazine

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 42)
    • Wij houden het graag luchtig en gezellig in Hollanda, en als de pleuris uitbreekt, dan duiken we onder, zoals nu ongeveer …

nou, daar liepen geen mondmaskers rond hoor….
        andere regels daar :wtf:

Met een mondmasker aan ,is het blijkbaar moeilijk om enkele foto’s te maken 😀

XXX

Voor zij dit er niet geraakten had ik toch wat meer medeleven verwacht.
            Met andere woorden, waar zijn die foto’s :popcorn: 😀 😈

wij hebben een leuke dag gehad :up: :salut:
              benieuwd naar fotootjes hier

[quote=”Hinske” post=282771]Was´t best plezant in Best op 20/09 ?[/quote]
                Ik vermoed dat het in orde was! Veel volk en Porsches, maar gezien de grootte van het terrein kon er voldoende afstand gehouden worden ivm Corona.
                Wederom mooi georganiseerd door Vince & Co. Alleen de events-stewards (lees: met oranje hesjes) heb ik tegen hun voeten horen krijgen via de micro, dat ook zij voldoende afstand van 1,5m moesten bewaren ;-)).

In de facebookgroep heb ik gisterenavond al wat foto’s zien langskomen, maar die gaan hier ook wel snel verschijnen neem ik aan!

Was´t best plezant in Best op 20/09 ?

Moet passen voor morgen ; met een stok op ongelijke grond wandelen is nog geen sinecure op dit moment
                    spijtig want ik had er graag bij geweest en wat gezellig bijbabbelen bij een lekkere cappucino 😀

Amusement aan allen

Cheers Paul

ook net betaald!
                      Tot morgenvroeg op de parking!

Wil

Bedankt.

afslag Houthalen als je van Geleen komt en dan richting Houthalen aanhouden, dan ligt ie direct aan je linkerkant
                          correct me if I’m wrong… :mrgreen:

Klopt

Wil

Zou ook graag willen aansluiten als ik de afspraak die morgen gepland staat zou kunnen afzeggen.
                              Kom uit Elsloo en is maar 15 minuutjes rijden naar de parking.
                              Is het adres Carpoolparking Houthalen-Helchteren, Centrum Zuid 3530 Houthalen-Helchteren
                              Groet Wil

Ik zal morgen om 9:15u ook in Houthalen zijn met mijn varkentje.

Yep, om 9u15 op de parking

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 42)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.