Home › Forum › Porscheforum mededelingen › PUUR Porsche Treffen — 20 september 2020
- Dit onderwerp bevat 42 reacties, 16 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 1 maand geleden door Mart WTL.
-
Helaas kon het PUUR Porsche Treffen dit jaar niet doorgaan op de oorspronkelijk geplande datum, de reden is bij ons allen bekend.
Maar er is goed nieuws!
Op 20 september organiseren wij alsnog de 2020 editie van het PUUR Porsche Treffen, wederom op het terrein van Aquabest in Best bij Eindhoven. Het treffen zal wat simpeler worden opgezet dan in voorgaande jaren, dit om aan de voorschriften omtrent het Coronavirus te kunnen voldoen.Het terrein zal ruimer worden ingedeeld en worden voorzien van looproutes, zodat er voldoende afstand gehouden kan worden
Wij kijken er naar uit om er samen met jullie een leuke dag van te maken!
Koop snel een ticket via http://www.puurpm.nl/porsche-treffenMet vriendelijke groet,
PUUR Porsche Magazine
Iemand moet als eerste reageren op deze advertentie , vandaar
+1 :driver: en hopen op zonnig weer en en een mooie nazomer uiteraard
Was de voorbije 3 edities ook in Best 8)[quote=”ZUFF-65″ post=282544]Iemand moet als eerste reageren op deze advertentie , vandaar
+1 :driver: en hopen op een mooie nazomer uiteraard
Was de voorbije 3 edities ook in Best 8)[/quote]Al even geleden dat ik nog naar Best ben afgezakt. Maar bij gebrek aan andere events in 2020 kom ik misschien wel weer eens langs!
Sommige hebben het al gedaan, maar je kan in de evenementen kalender je als deelnemer registreren.
Zo zien we in één oog opslag wie er gaat.[quote=”Luke” post=282548]op FB zijn er ondertussen wel wat reacties trouwens[/quote]
Zoals de voorgaande jaren weer een treintje vanuit Limburg?
Verzamelen op de carpoolparking Houthalen tegen 9.15 vertrekken rond 9.30 ( ong 45 min tot in Best[quote=”wing” post=282554]ik kijk de kat even uit de boom betreft het weer……:roll: :D[/quote]
@ wing Die nieuwe 992 van jou dient om te scheuren , op het circuit en snel te rijden op de weg ,niet om in de garage te stallen
of heb je schrik dat je nieuwe Techart spoilers eraf vallen :happydance: :happydance:[quote=”GrPeter” post=282551]Sommige hebben het al gedaan, maar je kan in de evenementen kalender je als deelnemer registreren.
Zo zien we in één oog opslag wie er gaat.[/quote]niet elk forum lid weet blijkbaar deze kalander te vinden ,en waar zitten die 6500 “slapende”leden trouwens 😀
[quote=”ZUFF-65″ post=282555][quote=”wing” post=282554]ik kijk de kat even uit de boom betreft het weer……:roll: :D[/quote]
@ wing Die nieuwe 992 van jou dient om te scheuren , op het circuit en snel te rijden op de weg ,niet om in de garage te stallen
of heb je schrik dat je nieuwe Techart spoilers eraf vallen :happydance: :happydance:[/quote]heb gewoon geen zin in daar rond te wandelen in een druilerige regen, that’s it…..:popcorn: 😀
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.