PUUR Porsche Treffen — 20 september 2020

Home Forum Porscheforum mededelingen PUUR Porsche Treffen — 20 september 2020

13 berichten aan het bekijken - 31 tot 43 (van in totaal 43)
  • Wil

Zou ook graag willen aansluiten als ik de afspraak die morgen gepland staat zou kunnen afzeggen.
      Kom uit Elsloo en is maar 15 minuutjes rijden naar de parking.
      Is het adres Carpoolparking Houthalen-Helchteren, Centrum Zuid 3530 Houthalen-Helchteren
      Groet Wil

Klopt

afslag Houthalen als je van Geleen komt en dan richting Houthalen aanhouden, dan ligt ie direct aan je linkerkant
          correct me if I’m wrong… :mrgreen:

Wil

Bedankt.

ook net betaald!
              Tot morgenvroeg op de parking!

Moet passen voor morgen ; met een stok op ongelijke grond wandelen is nog geen sinecure op dit moment
                spijtig want ik had er graag bij geweest en wat gezellig bijbabbelen bij een lekkere cappucino 😀

Amusement aan allen

Cheers Paul

Was´t best plezant in Best op 20/09 ?

[quote=”Hinske” post=282771]Was´t best plezant in Best op 20/09 ?[/quote]
                    Ik vermoed dat het in orde was! Veel volk en Porsches, maar gezien de grootte van het terrein kon er voldoende afstand gehouden worden ivm Corona.
                    Wederom mooi georganiseerd door Vince & Co. Alleen de events-stewards (lees: met oranje hesjes) heb ik tegen hun voeten horen krijgen via de micro, dat ook zij voldoende afstand van 1,5m moesten bewaren ;-)).

In de facebookgroep heb ik gisterenavond al wat foto’s zien langskomen, maar die gaan hier ook wel snel verschijnen neem ik aan!

wij hebben een leuke dag gehad :up: :salut:
                      benieuwd naar fotootjes hier

XXX

Voor zij dit er niet geraakten had ik toch wat meer medeleven verwacht.
                        Met andere woorden, waar zijn die foto’s :popcorn: 😀 😈

Met een mondmasker aan ,is het blijkbaar moeilijk om enkele foto’s te maken 😀

nou, daar liepen geen mondmaskers rond hoor….
                            andere regels daar :wtf:

Wij houden het graag luchtig en gezellig in Hollanda, en als de pleuris uitbreekt, dan duiken we onder, zoals nu ongeveer …

13 berichten aan het bekijken - 31 tot 43 (van in totaal 43)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.