PUUR Porsche Treffen Aquabest (Eindhoven-Best) zondag 28 mei 2017 van 10.00 tot 17.00 uur

Home Forum Porsche Uitstappen PUUR Porsche Treffen Aquabest (Eindhoven-Best) zondag 28 mei 2017 van 10.00 tot 17.00 uur

• Maker
    Discussie

• deepee
    Deelnemer

Porsche-Treffen
      Ieder voorjaar vindt het PUUR Porsche Treffen plaats bij Aquabest (Eindhoven-Best).

Dit treffen trekt jaarlijks een kleine 2.000 Porsches, hun eigenaren en andere geïnteresseerden naar dit mooie recreatiepark voor een meeting aan de waterkant.

De komende editie vindt plaats op zondag 28 mei 2017 van 10.00 tot 17.00 uur.

Aquabest
      Ekkersweijer 1, Best (Eindhoven)

Klik hier voor de voorregistratie http://www.puurpm.nl/porsche-treffen-registratie

Neem voor organisatorische vragen en/of de mogelijkheden voor standruimte even contact op met:

René Janssen,
      – tel: (+31) (0) 24 – 373 80 55
      rene@puurpm.nl

Voor deelname Porsonly ruilbeurs voor verzamelaars van Porsche modelauto’s, gadgets, boeken en folders:
      – René Palland rene@porsonly.com

11 reacties aan het bekijken - 31 tot 41 (van in totaal 41)
      • Als voorproefje voor zondag hierbij alvast de plattegrond van Aquabest. De poorten openen zondag om 10.00 uur!

Aanmelden voor gratis (e-)ticket kan nog steeds via http://www.puurpm.nl/porsche-treffen-registratie

Zoals elk jaar aanwezig, deze keer rij ik met de jubi en mijne maat mag met de 964 cabrio naar daar karren :driver:

Als het weer redelijk word dan ga ik ook eens een zien , @ x4 …ik heb hier de link gevolgd van PUUR Porsche magazine en dat lukte vrij goed , ticket zat dag erna in mijn mailbox. Bedankt PUUR Porsche Magazine voor de voorbehouden parking voor de forumleden … blij om ,ik en lang parking zoeken gaan niet zo goed samen… :respect2: :up:

het kan aan mij liggen maar de pre-registratie lijkt niet te werken… :bounce: …. and i want to go… :driver:

Ik kom mss toch nog langs in de namiddag met een ongetwijfeld mega vuile Boxster. 😳

vorig jaar 80% statische show van de bezoekersauto’s
                  voor het overige handelaars met auto/porsche spulletjes, concours d’elegance, cafetaria, …

Op de website zie ik niet direct wat er allemaal te doen is. Of is het een puur statisch gegeven?

Net als voorgaande jaren zorgen we ook dit jaar weer voor een speciale Porscheforum België Parking.

Volg hiervoor de borden “P Porscheforum BE”

Speciaal aanmelden voor de parking is niet nodig, voor het treffen is 1 toegangskaart per Porsche vereist.
                      Deze is (kosteloos) aan te vragen via http://www.puurpm.nl/porsche-treffen-registratie

Graag tot ziens op 28 mei!

Ik ga er eens heen :driver:

Ik zal wellicht moeten passen want de POCA gaat door tot zondag. :ass:

Al maar goe dat de TACB trip maar tem zaterdag is dan :happydance:

11 reacties aan het bekijken - 31 tot 41 (van in totaal 41)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.