PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 – Aquabest

Home Forum Porsche Uitstappen PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 – Aquabest

• Maker
    Discussie
  • Op zondag 27 mei organiseren we voor de 7e keer ons PUUR Porsche Treffen bij recreatiegebied Aquabest in Best.
    Dit event trekt jaarlijks een kleine 2.000 Porsches en ruim 4.000 eigenaren en andere Porsche liefhebbers.

Het event duurt van 10.00 uur tot 17.00 uur en Aquabest is 100% Porsche. Dat betekent dat enkel Porsches parkeren op het evenemententerrein.
    Het hart van het terrein is gereserveerd voor diverse standhouders. De op het terrein gelegen Beachclub Sunrise is de plaats voor markt van Porsche gadgets (modelauto’s,
    brochures, boeken etc. etc.). Tevens zijn het restaurant en terras open voor een hapje en drankje.

Dit jaar ontkomen we er niet aan om een kleine toegang te vragen aan bezoekers.
    Wat begon als een klein initiatief is de laatste jaren uitgegroeid tot het grootste Porsche event in de Benelux, mét bijbehorende kosten aan terreinhuur, vergunningen, beveiliging en diverse andere facilitaire zaken.

Toegang kost € 5,- per auto (ongeacht het aantal inzittenden)
    We werken met een dagkassa, maar om onnodige files te voorkomen raden we aan om online in te schrijven. Je ontvangt dan een e-ticket voor de toegang.

Iedereen die zich registreert maakt bovendien automatisch kans op mooie Porsche prijzen in de Kentekenloterij!

Graag tot ziens in Best!

Klik hier voor de voorinschrijving

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 104)
    • Ik heb jou zondag ook niet gezien !

[quote=”bccars” post=268062][quote=”ZUFF-718″ post=268023]
        Jij hebt makkelijk spreken,je krijgt voor alles een vrijkaart 😆 😆 😆 😆 :drink:[/quote]

Ik had voor dat Puur treffen geen vrijkaart.[/quote]

Daarom dat we je zondag niet gezien hebben 😆 😆

[quote=”ZUFF-718″ post=268023]
          Jij hebt makkelijk spreken,je krijgt voor alles een vrijkaart 😆 😆 😆 😆 :drink:[/quote]

Ik had voor dat Puur treffen geen vrijkaart.

Een ieder mag zijn of haar ervaring delen.
            Is het niet je ding uiteindelijk dan blijf je weg. Vind je het tof dan kom je in 2019 weer.
            Zo komen er geen zuurpruimen maar alleen enthousiastelingen. Natuurlijke opschoning zeg maar.
            Dus organisatie PUUR gewoon doorgaan met organiseren en kritieken waar mogelijk ter harte te nemen!

Ik was er ook, die volle €5,- konden der nog wel af en zoals elk jaar vond ik het weer top, genoeg foodstands en je moest der niet lang aanschuiven om iets te kopen, jammer van het weer, echter onze wagen zouden niet mogen schrikken van een drupje regen;

Ik vond het top en diegene die thuis bleef had ongelijk, op een event maak je zelf de sfeer. als organisator kan je enkel het event proberen zo goed mogelijk te organiseren , als de bezoekers zelf zuur rondlopen gaat de sfeer onderuit :happydance:

Grtz Geert

[quote=”bccars” post=268002]Ik wou alleen maar wijzen op de psychologische effecten bij de mensen wanneer ze entreegeld moeten betalen ipv gratis binnen kunnen ![/quote]

Jij hebt makkelijk spreken,je krijgt voor alles een vrijkaart 😆 😆 😆 😆 :drink:

Entreegeld of vrije entree ; je hebt altijd mensen die wel iets vinden om over te klagen : je kan uiteindelijk niet iedereen tevreden stellen.

Ik ben nu 3 jaren achtereen geweest en vond het driemaal zeer aangenaam : je gaat uiteindelijk om mooie en verschillende modellen Porsches te zien, nietwaar? Dat is toch de opzet

Het is maar vanuit welk standpunt jezelf vertrekt naar een evenement : Porsche of lekker eten op de weide ?
                  Ik ga er volgend jaar opnieuw naar toe. :up: :up:

Ga je naar een oldtimerbeurs, dan moet je ook wachten tot er een tafeltje vrijkomt en je krijgt er doorgaans slechte koffie in kartonnen of plastic beker en je betaalt minimum 3.50Euro ervoor ( bvb Antwerp Classic Expo in maart ) en het eten binnen de hal is ook zeker niet van grote kwaliteit; integendeel: En tenslotte betaal je tegenwoordig minstens 17.50€ entree voor elke oldtimer beurs

Lekker eten en drinken kan je in een brasserie onderweg ook, tijdens de terugweg.

En waarom was die andere zaak dan gesloten? Dat feit had er toch voor moeten zorgen dat de weggevallen capaciteit op een andere manier gecompenseerd werd? Of was het niet toegestaan om zelf een eet-tent met stoeltjes op te stellen?

Voor ons was het de eerste keer en hadden zelfs picknick voorzien maar toen het begon te druppelen suggereerde mijn madam om het maar voor bekeken te houden. Had ik weinig tegenin te brengen.

Ik wou alleen maar wijzen op de psychologische effecten bij de mensen wanneer ze entreegeld moeten betalen ipv gratis binnen kunnen !

de reflecterende glaspllaten zijn al lang niet meer in promo geweest bij de Zweedse meubelboer om de hoek

Aaaah, de kritische consument! :first:
                          Het vergif van de laatste jaren. “Wij zitten op internet en wij zijn mondig en wij laten onze stem horen”

Ik ging ooit naar een Porsche garage naar een 911 kijken. Spul zag er goed uit, prijs besproken, akk gaf geen rare dingen, maar ‘t koffiemachien was kapot. Ik heb daar nooit nog een voet binnen gezet.

Klinkt belachelijk? Is krak hetzelfde verhaal van hierboven :engeltje:

Voor het zitprobleem van de ouderen heb ik misschien wel een oplossing. Het is misschien een idee om aan Porsche te vragen of er niet een paar Porsche’s met PDK op de parking kunnen gezet worden met de deuren open. Ideaal voor de oudjes :up:

Moest er nu 20€ entree geld gevraagd worden zou je al is moeilijk kunnen doen over al die zaken…

Maar voor die €5, kom op seg :think: Gemiddelde kost van alle wagens die daar stonden is €50k-€70k ofzo, dan zal die €5 er wel af kunnen zeker.

ik vond het een mooi event, meerdere malen een drankje gaan halen, geen probleem gehad.

De perfecte wereld bestaat niet mensen.
                              Als organisator heb je nooit alles volledig in de hand. Van zodra je met mensen samenwerkt, ben je voor een stuk afhankelijk en hoop je het beste.

Ook niet vergeten bij gratis entree, dat er achter de schermen wel altijd iemand de rekening betaalt.

Kritisch zijn voor 5 euro ? Echt ?

En als je dan kritiek geeft, altijd nuttig als die opbouwend is.

Misschien een idee om volgend jaar een foodtruck dorp te installeren, dan hang je niet meer af van die zaak ?

Respect voor degenen die het lef hebben om zoiets groot op poten te zetten. Is er ruimte voor verbetering, ok geen drama. Al helemaal niet voor de 5 euro die ik betaald heb. Tot 2019 !

bccars heeft daar een punt maar je moet het willen inzien :think:

Entreegeld is om uit de kosten te komen, niet om er rijk van te worden.
                                  Dat is niet plots gebeurt, altijd netjes en direct gecommuniceerd en we hebben het over € 5,- per auto.

Ik bedoel dat wij het buitenterrein huren (en verantwoordelijk zijn voor alles wat daarop gebeurt), maar de uitbating van het restaurant hebben we niet in de hand. Daar gaat ook geen cent van naar ons toe.

Uiteraard gaan we wel in gesprek met het restaurant, maar niet alles ligt in onze macht.

Ik vertrouw erop dat eenieder dit begrijpt.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 104)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.