PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 – Aquabest

Home Forum Porsche Uitstappen PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 – Aquabest

• Maker
    Discussie
  • Op zondag 27 mei organiseren we voor de 7e keer ons PUUR Porsche Treffen bij recreatiegebied Aquabest in Best.
    Dit event trekt jaarlijks een kleine 2.000 Porsches en ruim 4.000 eigenaren en andere Porsche liefhebbers.

Het event duurt van 10.00 uur tot 17.00 uur en Aquabest is 100% Porsche. Dat betekent dat enkel Porsches parkeren op het evenemententerrein.
    Het hart van het terrein is gereserveerd voor diverse standhouders. De op het terrein gelegen Beachclub Sunrise is de plaats voor markt van Porsche gadgets (modelauto’s,
    brochures, boeken etc. etc.). Tevens zijn het restaurant en terras open voor een hapje en drankje.

Dit jaar ontkomen we er niet aan om een kleine toegang te vragen aan bezoekers.
    Wat begon als een klein initiatief is de laatste jaren uitgegroeid tot het grootste Porsche event in de Benelux, mét bijbehorende kosten aan terreinhuur, vergunningen, beveiliging en diverse andere facilitaire zaken.

Toegang kost € 5,- per auto (ongeacht het aantal inzittenden)
    We werken met een dagkassa, maar om onnodige files te voorkomen raden we aan om online in te schrijven. Je ontvangt dan een e-ticket voor de toegang.

Iedereen die zich registreert maakt bovendien automatisch kans op mooie Porsche prijzen in de Kentekenloterij!

Graag tot ziens in Best!

Klik hier voor de voorinschrijving

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 104)
    • Dat komt ervan als je plots entreegeld vraagt imo !
      Dan zijn mensen kritischer en moet je als organisatie zien dat alles piekfijn in orde is !
      Dan kom je niet meer weg met “wij huren enkel het grasland” en voor de rest waren wij niet verantwoordelijk !

Goedemorgen bezoekers,

Bedankt voor jullie opbouwende kritiek.

Hoewel we ook diverse positieve reacties hebben mogen ontvangen zijn we zeker niet blind voor de negatieve uitingen.
        Probleem is dat wij zelf niet verantwoordelijk zijn voor de problemen in het restaurant, dit ligt bij de uitbater. Wij huren enkel het grasland.

Sterker nog: onze mensen zijn zelf ook geweigerd en de wachttijden waren veel te lang.

We zullen er dan ook alles aan doen om dergelijke zaken in de toekomst te voorkomen en/of te verbeteren.

mvg,

Team PUUR Porsche Treffen

@ porsche997 : ik zou een mail sturen naar Puur Porsche, als ik jou was 😆 😆

-“minstens 30€ teveel betaald” ; daar ben je toch zelf bij , en volwassen genoeg om de rekening te controleren en te protesteren
          -geen zitplaatsen voor oudere mensen , het was toch niet je eerste keer dat je dit evenement bezocht ?

Dit is nu een typische voorbeeld van spijkers op laag water zoeken 😉

Als hint , misschien dit eens aanschaffen

9200000016497550.jpg

Het is niet de eerste maal dat we tezamen met maten naar dit Porsche treffen gaan.
            We hebben genoten van de vele Porsche’s die we hebben mogen aanschouwen, doch tevreden zijn we niet.
            Na lang wachten… eten van ‘mindere’ kwaliteit, en bij afrekenen werkte blijkbaar plots de printer niet.
            We hebben minstens 30 EUR teveel betaald voor hetgeen we hebben gegeten, spijtig! Niemand aanwezig van de staf om hier iets te kunnen over zeggen, allen te druk bezig en/of verdwenen.

We hadden oudere (+80) liefhebbers mee, die gewoon nergens eens kunnen neerzitten.
            Met als gevolg dat we bij de eerste druppels regen gewoon vertrokken zijn.
            Misschien best wat aanpassingen aan het event aanbrengen, de aanwezigen zullen er alleen maar dankbaar voor zijn!
            Wij gaan het wat jaartjes aanzien, en zien dan later wel of er wat ten goede verandert!

[quote=”Rollie” post=267914]Is hier sprake van een identiteitsverwisseling?Carbonman/Cayman 718?

Even naar links kijken en je zag prachtige heuveltopjes…
              [/quote]

Ik was meegereden met de 718 van Rollie en waren om 10h10 reeds op de parking,voorzien voor het Belgische Porsche Forum
              Er ware nog andere vroege vogels met een B plaat
              De café met zelfbediening was dit jaar gesloten ,vandaar dat de andere café vrij druk bezocht was, met gevolg : te weinig volk achter den toog present.
              Deels ook omdat er vrij veel andere bezoekers waren ,die niet voor het Porsche gebeuren kwamen ( zonnekloppers en wandelaars)

We hadden geluk om rond 11h voldoende plaats te vinden aan een tafel op het terras
              Je kan PUUR Porsche hier niets voor verwijten ,het ligt a/d uitbater van dit “strand-centrum”
              Met een beetje wachten kregen we toch lekkere cappuccino’s

Op de weide kon je ook burgers en drank kopen en hier was bijna geen volk aan het aanschuiven

Ik heb enkel veel water en zeer mooie Porsches gezien, geen heuvels 😆 😆

Wat opviel was een mindere opkomst van Nederlandse Porsches dit jaar. Het te warme weer en voorspelde onweersbuien kan invloed hebben. Er waren minder Porsches ,maar er waren prachtige exemplaren ,jong en oud ( autos )
              Er waren o.a mooie Duitse 914 aanwezig

Voor diegenen voor wie het was tegengevallen, misschien volgend jaar om 9h30 à 10h :drink:

Het kan niet elk jaar een voltreffer zijn ,soms heb je gewoon minder bezoekers

Oei, veel negatieve reacties hier.
                Persoonlijk heb ik me nochtans echt vermaakt.
                Catering geen hinder van gehad, teveel gepraat zoals gewoonlijk.
                Tegen dat ik aan het aan het restaurant kwam, was er plaats genoeg 🙂

Echt mooie Porsches mogen aanschouwen, interessante babbels gehad. Zaken bijgeleerd.
                Op naar editie 2019.

Foto’s heb ik gedeeld op de pagina op facebook.

Wij hebben maar 1 keer neer gezeten en dat was in het restaurant 🙂

Kom al jaren bij PUUR Porsche Best. Dit was de meest bedroevende.
                    Voor de eerste keer entree betaald maar daarmee was de opzet juist minder dan voorheen. Lagere opkomst en een bedroevende horeca, slechte bediening , geen capaciteit en te weinig facilitair ondersteuning.
                    Ik ben er voorlopig klaar mee :salut: .

Wij zijn ook net na de middag vertrokken, vond het ook veel minder dan vorige jaren. Onderweg nog veel regen tegengekomen…
                      PS mijne maat had een carbon-bril maar werd niet aangesproken als carbonman…

@yellow
                      sub, denk dat je Cayman718 bedoelde…

Is hier sprake van een identiteitsverwisseling?Carbonman/Cayman 718?
                        cayman718 ziien zitten maar kon er geen auto op plakken
                        Toch die oranje lanyards mss hier es terug lanceren
                        Bij ne gezellige babbel met Yellow,DST en Monza is het niet zo erg dat de koffieservice veel tijd in beslag nam…
                        Even naar links kijken en je zag prachtige heuveltopjes…
                        Anyway al bij al toch minder volk Dan de voorgaande jaren

Volgende keer “Carbonman” op uw voorhoofd schrijven, of anders een carbon helm of carbon harnas dragen… :popcorn:

Ik heb u wel zien vertrekken.

Voor ons was het ook de eerste keer

Toffe babbel gehad met Wing ,zat aan de tafel naast ons 🙂
                            Eerlijk wij waren snel geholpen in het restaurant , op 40 min gegeten en 2 keer gedronken

Yellow Submarine zat een tafeltje verder maar wist het niet 🙂 , we hebben nog gepraat over de wagen die te koop stond

5 euro is nu echt nada e 🙂 . Ik vond het gezellig en niet te druk

klopt ! als je iets bestelde om te drinken of eten moest je een engelengeduld hebben, en dit was idem zo voor alle tafels rondom ons, want er waren zelfs mensen die gewoon waren opgestapt omdat ze een half uur moesten wachten op een eenvoudige koffie… :bounce: :bounce:

Hier idem dito, had het om 12.15u al bekeken. Er is een mooie strand-foodbar maar nog niet de helft van de plaatsen was beschikbaar (gesloten) en achter een touw wachten tot er plaats is, zoals in Amerika, doe ik niet. Het was enkele jaren geleden dat ik er was en toen was alles open en nu nog niet de helft.

Men verwacht 2000 Porsches en 4000 personen en dan amper voorziening voor 150 personen te drinken en te eten beschikbaar stellen?

Die 5 euro kan me niks schelen, maar er is terug werk voor de organisatie. :think:

Volgend jaar? Neen bedankt, voorlopig niet. :engeltje:

Ik heb hetzelfde moeten ervaren. Of het aan de toegangsprijs ligt of niet weet ik niet maar ik persoonlijk ben van mening dat er ter hoogte van de drank- en foodkramen banken en tafels gezet mogen worden. Je hebt nl. nergens plaats om te zitten. Te lang rechtstaan is niet voor mij weggelegd. Het zou tevens wat gezelligheid creëren, hetgeen ik wel mis om eerlijk te zijn.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 104)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.