PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 – Aquabest

Home Forum Porsche Uitstappen PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 – Aquabest

• Maker
    Discussie
  • Op zondag 27 mei organiseren we voor de 7e keer ons PUUR Porsche Treffen bij recreatiegebied Aquabest in Best.
    Dit event trekt jaarlijks een kleine 2.000 Porsches en ruim 4.000 eigenaren en andere Porsche liefhebbers.

Het event duurt van 10.00 uur tot 17.00 uur en Aquabest is 100% Porsche. Dat betekent dat enkel Porsches parkeren op het evenemententerrein.
    Het hart van het terrein is gereserveerd voor diverse standhouders. De op het terrein gelegen Beachclub Sunrise is de plaats voor markt van Porsche gadgets (modelauto’s,
    brochures, boeken etc. etc.). Tevens zijn het restaurant en terras open voor een hapje en drankje.

Dit jaar ontkomen we er niet aan om een kleine toegang te vragen aan bezoekers.
    Wat begon als een klein initiatief is de laatste jaren uitgegroeid tot het grootste Porsche event in de Benelux, mét bijbehorende kosten aan terreinhuur, vergunningen, beveiliging en diverse andere facilitaire zaken.

Toegang kost € 5,- per auto (ongeacht het aantal inzittenden)
    We werken met een dagkassa, maar om onnodige files te voorkomen raden we aan om online in te schrijven. Je ontvangt dan een e-ticket voor de toegang.

Iedereen die zich registreert maakt bovendien automatisch kans op mooie Porsche prijzen in de Kentekenloterij!

Graag tot ziens in Best!

Klik hier voor de voorinschrijving

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 104)
    • [quote=”Rollie” post=267335]Carbonman,carpoolparking Houthalen,zoals vorig jaar?[/quote]

Ga je niet naar de historic grandprix op Zolder ?

Voor ons is daar ook goed

Yep

Rollie ligt die aan de autostrade op de ver dubbele baan richting vanuit hasselt richting houthalen ?

Carbonman,carpoolparking Houthalen,zoals vorig jaar?

Wat is uw probleem??
                Moet ik mij nu al verantwoorden omdat ik belet ben?

Wij rijden normaal gezien vanaf Hasselt via de grensovergang in Lommel

[quote=”Harley G” post=262776]Kan er dit jaar normaalgezien ook terug bij zijn. :salut:[/quote]

Niet dus! :bounce:

Als er iemand zin heeft om de PFB banners mee te nemen….let me know.

Ook van de partij. Waar spreken we af met Limburgs treintje?
                      Parking Tessenderlo E313?

Als het enigsinds tijdgewijs gaat komen we met onze twee Porsches ook langs .
                        Ik beloof niks , maar we proberen
                        968CSen986.jpg

[quote=”Bladerunner” post=262773]Ik zal er alvast na enkele jaren belet terug bij zijn. Is er terug een Porsche forum België afbakening voorzien?

Misschien wat vroeg maar beter nu dan laat, voor diegenen die vanaf richting Antwerpen komen wil ik voorstellen om terug samen af te spreken op de vrachtwagenparking op de grens met Mol Postel om +/- 10.00u.

Aanvullen voor de geïnteresseerden mag hieronder:

– Bladerunner[/quote]

Ik doe gerust mee met het antwerps treintje dan maar is het niet wat vroeg ? :-d

[quote=”Rollie” post=262823]Dan zullen we nog eens een Limburgs treintje maken :driver:[/quote]

enig idee waar dit treintje van Limburg vertrekt en rond welk uur Rollie?

Mooie machine!!

Die van mij rijd ondertussen dus ook aanwezig :salut:

Wij zijn er weer (bijna) klaar voor!
                                  Met nog 2,5 week te gaan zijn de voorbereidingen voor het PUUR Porsche Treffen in volle gang!

Zo hebben we in ieder geval een speciaal 964 plein ivm het 30 jarig bestaan van dit model.
                                  Tevens is er ruimte voor de Porschefora, 914 en andere clubs.

Met een ticket in de voorinschrijving ding je automatisch mee naar een mooie Porsche Sculptuur van Exclusive Model Cars.
                                  Inschrijven voor een ticket kan hier

Volgende week volgt de definitieve terreinindeling (inschrijven standruimte kan tot en met vrijdag).

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 104)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.