PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 – Aquabest

Home Forum Porsche Uitstappen PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 – Aquabest

• Maker
    Discussie
  • Op zondag 27 mei organiseren we voor de 7e keer ons PUUR Porsche Treffen bij recreatiegebied Aquabest in Best.
    Dit event trekt jaarlijks een kleine 2.000 Porsches en ruim 4.000 eigenaren en andere Porsche liefhebbers.

Het event duurt van 10.00 uur tot 17.00 uur en Aquabest is 100% Porsche. Dat betekent dat enkel Porsches parkeren op het evenemententerrein.
    Het hart van het terrein is gereserveerd voor diverse standhouders. De op het terrein gelegen Beachclub Sunrise is de plaats voor markt van Porsche gadgets (modelauto’s,
    brochures, boeken etc. etc.). Tevens zijn het restaurant en terras open voor een hapje en drankje.

Dit jaar ontkomen we er niet aan om een kleine toegang te vragen aan bezoekers.
    Wat begon als een klein initiatief is de laatste jaren uitgegroeid tot het grootste Porsche event in de Benelux, mét bijbehorende kosten aan terreinhuur, vergunningen, beveiliging en diverse andere facilitaire zaken.

Toegang kost € 5,- per auto (ongeacht het aantal inzittenden)
    We werken met een dagkassa, maar om onnodige files te voorkomen raden we aan om online in te schrijven. Je ontvangt dan een e-ticket voor de toegang.

Iedereen die zich registreert maakt bovendien automatisch kans op mooie Porsche prijzen in de Kentekenloterij!

Graag tot ziens in Best!

Klik hier voor de voorinschrijving

14 reacties aan het bekijken - 91 tot 104 (van in totaal 104)
  • XXX

Moet lukken dit jaar, als den Bompa zijn SC meeneemt en Hellraiser zijn nieuw speeltje klaar is… :popcorn:

….en ingeschreven :salut:

Aanwezig! :up: :drink:

Heb me net ingeschreven, moet je ergens aangeven dat je graag bij het forum staat?

Zal er bij zijn.

Bedankt om mij toe te voegen.
            Wonend in de provincie Antwerpen vorig jaar mijn eerste Porsche gekocht een 718

Attachments:
            • F07AC929-94F7-49B7-AD5F-7C500F7C4D2C.jpeg

Dan zullen we nog eens een Limburgs treintje maken :driver:

Yep, staat in de agenda genoteerd. :salut:

zullen weer van de partij zijn

Staat genoteerd :driver:

Zeker een aanrader, alvast melding in agenda gezet :driver:

Ik plan om er dit jaar eindelijk eens naartoe te rijden, samen met enkele lokale Porschofielen.

Zie ik ook wel zitten, nog nooit geweest maar heb de indruk dat het wel de moeite is 🙂

Als ik me ingeschreven heb laat ik het weten 🙂

Kan er dit jaar normaalgezien ook terug bij zijn. :salut:

Uiteraard zorgen wij wederom voor een Porsche forum België parking!

Als we (enigszins) weten hoeveel auto’s er komen zou dat inderdaad handig zijn. Dus de lijst van Bladrunner wordt zeer gewaardeerd! :applaus:

Ik zal er alvast na enkele jaren belet terug bij zijn. Is er terug een Porsche forum België afbakening voorzien?

Misschien wat vroeg maar beter nu dan laat, voor diegenen die vanaf richting Antwerpen komen wil ik voorstellen om terug samen af te spreken op de vrachtwagenparking op de grens met Mol Postel om +/- 10.00u.

Aanvullen voor de geïnteresseerden mag hieronder:

– Bladerunner

14 reacties aan het bekijken - 91 tot 104 (van in totaal 104)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.