raam regulator gerepareerd

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster raam regulator gerepareerd

• Maker
    Discussie
  • hi iedereen,
    Indien iemand info nodig heeft over hoe je een raamregulator moet demonteren en monteren, (boxster),
    mag je me altijd mailen, heb net gedaan met de mijne te vervangen

DSC_0037.JPG

DSC_0038.JPG

DSC_0039.JPG

DSC_0040.JPG

DSC_0041.JPG

DSC_0042.JPG

the final touch

Attachments:
    • DSC_0043.JPG
9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • dat wel maar heb mijn wagen laten uitlezen en niemand heeft er mij op gewezen. Gewoon ander slot monteren was hun leuze, had ik wsschlk ook gedaan als iemand met zo’n probleem was langsgeweest 😳

ik kan er stilaan m’n leuze van maken.
        fouten erkennen siert een mens en van een ander z’n kemels leren we nog het meest 😉

ook een stommiteit begaan bij het monteren van het raam, had het 7mm te ver naar voor terug gemonteerd en kreeg na een paar maanden, nu ongeveer één maand geleden, steeds de klaxon te horen bij het afsluiten van de *porsche .
          Laten uitlezen en er stond dat het linkerslot zijn einddoel niet bereikte. Dacht dat ik een nieuw slot moest steken tot ik gisteren opmerkte dat het raam links verder naar voor stond dan het passagiersraam. Alles gedemonteerd en raampje 7mm achteruit terug gemonteerd en weet je wat, hij protesteert niet meer als ik hem afsluit. :relaxman: :relaxman:
          Domme montagefout van mezelf :bounce:

hey You you,

heb je zien voorbijrijden…met je dak af?!
            je hebt dat knoppeke van uw raam toch niet verkeerd verbonden :ass:

tot vrijdag

thx

Zal ik even doen voor jou :up: :salut:

oké zal er zeker rekening mee houden, kan ik deze nog verplaatsen?

als iemand de kabel kan veranderen mag hij de “oud” hebben al weet ik niet of dat kan gedaan worden
                      😀

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.