radardetector in 911

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen radardetector in 911

• Maker
    Discussie
  • hallo

iemand enige ervaring met een radardetector in een 911 ?
    ik heb een Target 330 van Beltronics en die biept als ik reeds voorbij
    onze vrienden ben.

enige tips ? 🙄

voor alle duidelijkheid , ik ga hem niet gebruiken hoor ! 😉 enkel om te hebben , ‘k vind dat gewoon mooi 🙄
    (ge weet nooit wie hier allemaal zit te lezen !) 👿

7 reacties aan het bekijken - 46 tot 52 (van in totaal 52)
  • Anoniem

de keren dat ik in antwerpen al ben tegengehouden als mijn kapke openlag….pfffffff 🙄
      Dan krijg je nog eens blikken van mensen die passeren zo met de gedachte “da zal wel nen dealer zijn of ne crimineel”….

Lieftst houden ze u tegen als ze voor publiek spelen, das een feit. Ik blijf altijd vriendelijk (wa kunt ge anders doen hé). Ik vraag ook altijd de reden van de controle en dan hun namen en badge nr waar ik erbij vermeld dat ik dan een klacht bij het comité P indien. De koppen die ze dan trekken hé (zou foto’s moeten pakken dan eigenlijk 😈 ).

dat van die flikken en Porsches is waar.
        had mn eerste 911 in 2000 en in 2003 hadden ze me al 14 keer tegengehouden…en geen enkele keer met een reden.2 keer zelfs achervolgd tot voor mn garage waarvan 1 keer met hun lichten gedoofd.
        ik kan getuigen…als ze een Porsche zien en de rijder is niet ouder dan 50 sta je makkelijk aan de kant.
        1 keer hebben ze me zelfs in kamikaze stijl klemgereden omdat ik 60 reed in een zone 50.
        en dan ging het natuurlijk van: ‘schone wagen meneer,ge zult em wel kunnen betalen zeker…’ enz…

Ikzelf heb enige tijd geleden geposeerd voor onze bevriende fotografen en als beloning heb ik 20 dagen rijverbod + 550€ boete gekregen (ik citeer de rechter: “wie met een porsche rijd mag extra boeten”).
          Porsche rijders worden dus extra geviseerd en als een anonieme wagen je aan de kant zet, hoeft het niet te verbazen als ze eens extra gaan kijken naar een eventuele detector.
          Het gebruik van een detector geeft volgens de website van de verkeersboetes aanleiding tot onmiddellijke intrekking rijbewijs; uit een interview met de beruchte politierechter D’Hondt blijkt dat men ook een maximum boete uitspreekt – dwz 2750 Euro. Ik heb zelfs gehoord dat het aanleiding kan zijn tot inbeslagname van het voertuig, al denk ik dat dat fabeltjes zijn om de mensen bang te maken. Als het zuiver rijbewijs en boete is dan ja… enkele keren geflitst worden en dan boetes van 500, 1000 en meer euros krijgen + telkens rijbewijs kwijt voor vele weken gewoon al omdat je een porsche hebt, dan is het risico te overwegen hé. Iets wat ik zelf niet heb aangedurfd tot nu toe alhoewel de verleiding groot is.

Inderdaad, enkel de inbouwmodellen blijken bevredigend te werken, de andere modellen geven zodanig veel valse alarmen in de bebouwde zones (reageren o.a. op automatische deuren van supermarkten e.d.) dat ze enkel op de snelweg bruikbaar zijn. Maar dat kan je al een aardige duit besparen – ieder voor zich af te wegen dus of je het risico wil nemen.

Vergeet ALLE raamplakkers voor goede resultaten …

Enkel de 2delige toestellen … indien perfect gemonteerd … zullen een aanvaardbaar resultaat opleveren.

Voor wat … hoort wat … dus het kost wat … dan heb je ook wat … 😉

Dirk
            😉

Anoniem

ik vraag mezelf af of dit echt een systeem is waar je gerust mee kan rijden? Eenerzijds dat het goed werkt en anderzijds als ze je pakken met zoiets in je wagen?
              Als je de clipjes van de Gumball race bekijkt blijkt het goed te werken maar als je een F50 ofzo kan betalen kan ik me voorstellen dat die systemen ook wel een mooi €tje kosten?

waarschijnlijk biept die omdat er een fotoke gemaakt is van u
                hahahahahahaahahahahahaahah

[quote=”Guy911″:32fuh0md]hallo

iemand enige ervaring met een radardetector in een 911 ?
                  ik heb een Target 330 van Beltronics en die biept als ik reeds voorbij
                  onze vrienden ben.

enige tips ? 🙄

voor alle duidelijkheid , ik ga hem niet gebruiken hoor ! 😉 enkel om te hebben , ‘k vind dat gewoon mooi 🙄
                  (ge weet nooit wie hier allemaal zit te lezen !) 👿 [/quote]

Guy911,

Normaal zou de target 330 een van de betere detectoren moeten zijn die te verkrijgen zijn, nu als je me verteld dat die pas werkt als je er voorbij bent dan wil dit betekenen dat je de voorste sensor niet werkt of door een of andere rede niet goed gemonteerd staat.
                  Nu het zal raar klinken maar er is altijd waarborg op deze toestellen dus neem gerust eens contact op met deze firma http://www.target-automotive.nl/nl/main/ deze zullen u zeker wel verder kunnen helpen.

MVG
                  Luc

7 reacties aan het bekijken - 46 tot 52 (van in totaal 52)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.