Ranting topic – Laat hier even stoom af…

Home Forum Zeverhoekje Ranting topic – Laat hier even stoom af…

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Ik probeer online Zimmermann remschijven te kopen voor de 4S en volgens de verkoper heb ik helemaal geen 4S maar heeft er “waarschijnlijk iemand een S opgeplakt” :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 1,229)
      • Deze morgen postbode aan de deur met inschrijving bewijs nieuwe wagen voor de vrouw, ingeschreven op bestaande nr plaat.
        €26 retributie betalen voor inschijving bewijs.
        Is de BIV en rijtaks al niet genoeg meer? Bende graaiers.

Zelf ga ik bij de lokale Turkse mannen-haarkapper “Image”… :ass:

Waar gaan we naartoe….. :engeltje:
            “Cyberaanvallen zijn binnen een paar jaar het grootste gevaar voor automobilisten”

https://www.hln.be/auto/cyberaanvallen-zijn-binnen-een-paar-jaar-het-grootste-gevaar-voor-automobilisten-br-br~a7e50942/

123

kheb me ziek gelachen toen ik dat las.
              rij maar eens naar ‘t zuiden van Frankrijk op die manier.

Een beetje leedvermaak mag wel, 47 euro!! :happy:

Alle taksen op brandstoffen of electriciteit en de wegentaks afschaffen en de kilometerheffing eindelijk invoeren. De gebruiker (vervuiler) betaald.

Daar komt nog bovenop dat de automerken na de inkrimping van marges op verkoop van nieuwe wagens hun verdienmodel nogmaals moeten veranderen. In elektrische voertuigen zitten veel minder bewegende delen en vergen dus veel minder en veel goedkoper onderhoud.
                      Ze gaan dus nog eens met de software moeten sjoemelen om je regelmatiger in de werkplaats te kunnen krijgen :engeltje:

Lijkt effectief het meest voor de hand liggend…
                        Diesel konden ze nog kleuren om verschil te maken tussen verwarming en auto, maar hoe ga elektriciteit kleuren?
                        Is niet alleen probleem in België, ook andere Europese landen hebben dit probleem.

En 5G voor het monitoren van je kilometerheffing.

Waarom denk je dat de slimme meters zo dringend moeten geplaatst worden bij de burgers ….

kilometerheffing

Switch naar EV wordt ook budgettair probleem voor schatkist. Meer dan de helft van de prijs aan de pomp is bestemd voor de overheid. Hoe gaat men dit oplossen als de verkoop van fossiele brandstoffen binnen x jaar met 50% daalt? Het gaat over miljarden minder inkomsten….

Helemaal gelijk Bollocks krijg het er ook van op m’n heupen van al dat ‘diesel bashen’ en ‘EV pushen’, een grote volksverlakkerij :bounce: :bounce: :bounce:

123

ze gaan wel iets uitvinden dage uw auto op het werk kan aansluiten en opladen op de rekening van de solar productie die ge thuis opwekt.

En daar dan geld op aanrekenen om die electrons van bij u thuis naar uw laad punt op ‘t werk te transporteren 😉

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 1,229)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.