Home › Forum › Zeverhoekje › Ranting topic – Laat hier even stoom af…
- Dit onderwerp bevat 1,229 reacties, 121 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren geleden door
123.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”DST” post=278390][/quote]
Een proces verbaal moet binnen de 14 dagen na de vaststelling van de overtreding verzonden worden. Wordt dit laattijdig verzonden dan is dit nog geldig maar vervalt de bijzonder bewijswaarde tot bewijs van het tegendeel, het p.v. geldt nog als inlichting voor de rechter, de rechter oordeelt vrij over de bewijswaarde.
Benzinevoertuigen Euro 2 mogen inderdaad nog binnen in LEZ zones tot 2024.
Uw wagen moet wel bij de DIV gekend zijn als Euro 2 (Mijn Porsche 964 van 1991 is daar niet gekend als Euro 2 maar ik heb wel een attest van Porsche dat deze Euro 2 is : telt echter niet).Mijn 993 is van ’97, is deze dan niet toegelaten tot 2024? Euronorm II op basis van inschrijvingsjaar?
[hide]Vandaag boete in de bus
108 euro. 65 gereden in de bebouwde kom. Tja.
Maar dan komt het.
a) Ze staan niet aan de scholen (zone 30) maar 50m voor einde bebouwde kom (waar anticiperen bestuurders zich mogelijks zich al aan het voorbereiden zijn op de zone 70.
b) Bij de omschrijving staat dan ook doodleuk: ‘Deze snelheidscontrole kadert in een actieplan ‘controles in de schoolomgeving’. De overtreding werd vastgesteld in de onmiddellijke nabijheid van een school.” Niet echt dus. Toevallig weet ik waarom ze daar stonden te flitsen: De wegenwerkers hadden gereclameerd dat ze wat snel langs hun reden (ik ken die mannen toevallig). Kan best zijn, doch die waren op moment van flitsen waren ze al een paar weken weg.
c) De school met zone 30 was ook al ff gepasseerd. Daar zullen ze mij trouwens nooit flitsen want daar rij ik altijd super traag. Bijkomend op moment van flitsen 7u56 staat de zone 30km/u nog niet op. Deze begint pas te branden pas om 8u00. Niet echt consistent dus
d) Geflitst op 12/09. ‘onmiddellijke inning’ verstuurt op 10/10. Was de termijn vroeger geen 14 dagen?Soit, binnenkort mogen de gemeentes zelf hun gasboetes uitschrijven. Als ze nu al flitsen in de opportunistische zones ipv in de gevaarlijke, wat gaat het dan zijn..[/hide]
Anoniem13 oktober 2019 om 02:10Herkenbaar!
Misschien jammer voor de middenstanders in grote steden, maar ook in het dagelijks vermijd ik de LEZ en gaan we liever naar niet LEZ centrumsteden voor onze shopping….Mooie cadeau in de brievenbus bij terugkomst uit vakantie… 350 Euro omdat ik in Brussel geweest ben. Jaja, die paar keer dat ik buiten kom met de P, dat is het probleem. Dat is de oorzaak van global warming… De klassieke auto liefhebber, dat is degene die moet aangepakt worden. Stelletje onnozelaars. Ik zal dus nog minder naar Brussel gaan, met eender welke auto.
Sorry voor het vervuilen van het forum (sic) met ingestampte open deuren maar het moet er even uit. Een 993 is dus niet toegelaten.
Qua leeft kwaliteit kan dit tellen
Misschien meenemen in de mobiscore ?[hide]Voor alle duidelijkheid:
Lees: slechte score = meer betalen[/hide]
[hide]https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/06/19/de-manipulatieve-leugen-van-de-mobiscore/
Mijn gedacht[/hide]
Why are so many big SUVs so ugly?
[i]The big Audi Q7 looks like a slab-sided Godzilla stalking suburban streets, but the X7 takes super-size German car design to a whole new level of grossness.
The BMW X6 is possibly the most egregious SUV of all, and the epitome of Inefficient Dynamics. It has enough ground clearance to vault a log but struggles off road, a huge footprint yet minimal room inside, a massive engine but not particularly engaging performance, a firm ride but average handling, and it guzzles juice like last orders in the Hofbräuhaus. And it looks like a swollen sports saloon on stilts.[/I]
Precies mijn gedacht!!
de Aliexpress special van 7 euro doet niks.
Hij stoort mijn Coyote, niet GSM (GSM augmented positioning)
de BMW is er ook niet van gestoord, ik denk dat die ook al het Europese satelietenpark gebruikt
de Porsche PCM2.1 moet ik nog testen.maar goed, ik vermoed dus dat die nieuwe Speed Assist wel het volledige spectrum zal gebruiken.
En dan zijn er wat steviger ingrepen nodig om die te jammen.. dus niet realistisch meer.Een stalen plaat boven de sat ontvanger lijkt me dan handiger..als hij tenminste niet op je dak staat gelijk van BMW
pff
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190407_04307834
Minnelijke Schikking systeem op de schop?
Ik wens Geens en Weyts een schijt verkiezing toe.Als dat zo is elke boete aanvechten.. Justitie kan nu al niet volgen.
Goe bezig hoorof gewoon weten waar ze hangen, en eventjes bumperkleven
want de ANPR is op de neus, van uit de hoogte, en op een hoek.En kun je makkelijk defeaten.. het is gewoon onhandig om dat elke keer en overal te doen.
1 vaks baan is makkelijk gewoon heel rechts achter camion hangen in de omgekeerde richting.
2 vaks iets moeilijker, maar in principe heeft de linker camera de beste hoek om tussen camion in te kijken..
En de rechter camera wordt het meest geblokkeerd.
De linker camera zit echter op rand van zijn lens te kijken waar hij het minst scherp is en het is echt maar een fractie van een seconde..Is wat uitzoek werk over welke afstand je dus moet hangen om safe te zijn, maar dat zal denk ik nog redelijk meevallen denk ik.
Het systeem is gewoon ontworpen en gemaakt voor bulk niet voor uitzonderingen.3 of meer vak, dan moeten ze al een overhangende set camera per vak hebben.
Daar moet je gewoon een camion met hoge trailer , of een hoge camionet voor vinden
Als jij de camera niet kon zien van de bestuurders positie kunnen zij uw nummerplaat zeker niet zien want die hangt lager en dichter van de voorligger.Maar goed, die statische systemen storen me niet echt..
TC tussen Kortrijk en Ieper op de A19.. iedereen rijd nu domweg 120 op de teller, of iets minder want ze zijn bang van het systeem..
Ik rijd 130 op CC… Das exact 126.5, dus heb ik 1 km marge voor wettelijke correctie
Ben ook redelijk zeker dat het systeem niet op exact 127 staat, ik denk 130.Als ik opgehouden wordt door een inhaler.. tel ik de seconden dat ik bv 120 deed
nadien kan ik evenveel seconden 140 doenZodra coyote hun @#@## boeltje aanpast heb ik het uiteraard live berekening op de coyote
Dat ik nu geen 160 meer kan doen maakt me minder uit voor dagelijks verkeer.. omdat de rest nu minder in de weg loopt.. ze hangen nu allemaal domweg achter mekaar aan op het rechter vak
Maar om de beentjes echt te strekkern zoals vroeger op die weg, heb ik een camion nodig 😀
… en dan nog een fake nummerplaat om de dik bezaaide ANPR camera’s (die ze overal masaal geplant hebben om criminaliteit op te helderen ruzie ) te omzeilen.
km teller of de EU IAS
Als het lukt om een GPS signaal te spoofen met Pokemon Go
Dan moet het ook lukken om IAS of Weyts zijn Km Heffings droid te spoofenInstellen zodat je GPS denkt dat hij 24/7 op de Nurburg Ring zit…
sticker op dat onnozel cameraatje plakken
gewoon je GPS antenne in kooi van faraday steken samen met de HACK RF, zodat er niks signaal in of uit kan gaan
niet detecteer baar is en Bob’s yer uncleEventueel met een 2e antenne maken die switchable is, real world vs ring..
Zodat in t geval ze je stoppen, je kan tonen dat je niet op de ring staat 😀
Of gewoon deze hier van Aliexpress, heb eentje onderweg, ga dat even testen. voor die prijs kun je niet sukkelen
https://www.aliexpress.com/item/1Pc-Locate-Anti-Tracking-Device-Car-Vehicle-GPS-Signal-Blocker-Jammer-5-20m-USB-Electronics-Shielding/32985888897.html?spm=a2g0s.12269583.0.0.427361ea4XxPfQ
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.