Ranting topic – Laat hier even stoom af…

Home Forum Zeverhoekje Ranting topic – Laat hier even stoom af…

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Ik probeer online Zimmermann remschijven te kopen voor de 4S en volgens de verkoper heb ik helemaal geen 4S maar heeft er “waarschijnlijk iemand een S opgeplakt” :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 1,229)
      • Whoepsss…… Ik heb m :wtf: hopelijk niet te veel schade ….:evil:

Jeetje Gert, dat valt dus helemaal niet mee, valse start … Beterschap!!

Ik hoop dat het meevalt met de brokken ….

[quote=”Harley G” post=270075]Er zijn zo van die dagen…..
            Van een onvindbare zonnecrème naar een vergeten zwembroek, de iphone die plat met het scherm op de asfalt valt tot een Duitse boswachter die achteraan in je Porsche rijdt…
            En dat op minder dan 6 uur tijd…
            Mijn namiddag dus…[/quote]

Das nu niet de ideale manier om aan de uitstap te beginnen, hopelijk valt de schade mee aan de Porsche.
            Tot straks in Ebbs. Wij (de Krok en ik vertrekken rond 05u)

Die zonnecrème kan opgelost worden met aftersun, die zwembroek met een boxershort of zoiets, dat scherm van de iafeun vervangen duurt 10 minuten…. maar dat andere…. hopelijk niet te veel schade en regelt de verzekering alles snel en vlot…. sterkte!

Ik voel je pijn, Gert! Shit happens nu eenmaal…

dat van die boswachter in je Porsche begrijp ik niet goed….. 🙄 🙄 😯 😯

Er zijn zo van die dagen…..
                    Van een onvindbare zonnecrème naar een vergeten zwembroek, de iphone die plat met het scherm op de asfalt valt tot een Duitse boswachter die achteraan in je Porsche rijdt…
                    En dat op minder dan 6 uur tijd…
                    Mijn namiddag dus…

gedetineerden hebben via een IT-fout in het winkelplatform van de gevangenis hun sigaretten, drank en andere spullen gratis

Ze hebben zo voor tienduizenden euro’s gefraudeerd. “Dit trucje wordt al toegepast sinds Beveren vier jaar geleden openging”, klinkt het binnen de gevangenis.
                      lees meer …

18-jarige slaagt in rijexamen maar krijgt zijn rijbewijs niet

Maxime, die in Dworp woont, had gehoopt om deze zomervakantie alleen te mogen rondrijden met zijn wagen. De tiener slaagde immers in zijn theoretisch en praktisch examen, maar kreeg op het gemeentehuis in Beersel te horen dat hij zijn rijbewijs pas begin september overhandigd zal krijgen.

Reden daarvoor is de verschillende regelgeving in Vlaanderen en Wallonië, een gevolg van de zesde staatshervorming, waardoor het behalen van een rijbewijs een bevoegdheid is van de gewesten. Vlaanderen maakte de regels strenger, met onder meer een stage van 9 maanden tot gevolg, tegen 3 maanden in Wallonië.

Maxime is perfect tweetalig, “maar ik beheers het Frans net iets beter.” Daarom legde hij zijn examens af net over de taalgrens in Kasteelbrakel, nog geen 10 kilometer van zijn woonplaats. “In de rijschool in Waterloo kreeg ik al te horen dat er zich misschien wel eens een probleem zou kunnen stellen. Maar de gemeente verzekerde me dat alles in orde zou zijn, waarna ik mijn documenten heb binnengebracht.”

[url=https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180608_03552509]lees meer …
                        [/url]

Ze zal op 1 dag tijd break even of in de winst hebben gedraaid ?

de zoveelste verspilling van ons belastinggeld:

150.000 euro had Brussel veil voor een trajectcontrole in 2015… die tot op de dag van vandaag geen 1 dag gewerkt heeft en zal dat ook nooit doen, want het gewest heeft beslist ze na drie jaar gewoon terug weg te halen.
                            lees meer …

Ik heb nog meer beelden voorafgaand aan dit. Eerst is er een gat met de voorliggers waarop ik even plankgas geef. Dan zie ik hen in mijn spiegels en ga opzij terwijl ik mijn voet van de gas haal (remmen doe ik bijna nooit op de snelweg, dat doen alleen slechte chauffeurs), waar deze beelden beginnen.

Ik heb helemaal niks “colonne doorbroken”!

[quote=”bollocks” post=268184]Vermoedelijk voelde hij zich in zijn gat gebeten omdat je (in het begin van het filmpje) van rijstrook wisselde ‘tussen’ de beide motoren in…. je hebt bij wijze van spreken “zijn colone” doorbroken…. getuige ook het rechts inhalen van de tweede motor die onmiddellijk erna mooi in baksteenformatie achter haar leader ging rijden….[/quote]

Als YS dat inderdaad gedaan heeft, dan begrijp ik wel dat deze motard niet erg blij was. Is erg gevaarlijk voor de, niet te vergeten, erg kwetsbare motard. Het leek me ook dat er zeer weinig afstand was tussen de wagen en de motard op het moment dat je passeerde, ook erg ongemakkelijk. Soit, het geeft hem geen vrijgeleide om te doen wat hij daarna deed, maar er zijn altijd twee versies van elk verhaal

Dan zie ik geen enkele aanleiding voor dit incident … :happy:

@ Mart

was met ne ‘saaie’ groene :mrgreen:

zo’ne 968 of zo iets, niemand kent da :think:

minst provocerende Porsche ooit :first:

15 reacties aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 1,229)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.