Ranting topic – Laat hier even stoom af…

Home Forum Zeverhoekje Ranting topic – Laat hier even stoom af…

• Dit onderwerp bevat 1,229 reacties, 121 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren geleden door 123.
  • Maker
    Discussie
  • Ik probeer online Zimmermann remschijven te kopen voor de 4S en volgens de verkoper heb ik helemaal geen 4S maar heeft er “waarschijnlijk iemand een S opgeplakt” :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 841 tot 855 (van in totaal 1,229)
    • Maar is toch anders denk ik … alleen het klassieke interieurke al … en het geluid … maar ik ben dan ook ernstig gekleurd … komt ook niet meer goed waarschijnlijk … :geek: :geek: :geek:

Een gewaarschuwd man telt voor 2, je kunt nu nog terug Harley! :coolness:

[quote=”Mart” post=233351]”Vooraleer ik een luchtkoeler in huis haal, wil ik wel beroep doen op de ervaringsdeskundige onder jullie.”

Ik zal er niet omheen draaien Harley G, maar omdat je er blijkbaar voor open staat, ga ik hier waarschijnlijk geen vrienden mee maken, maar een luchtgekoelde Targa is m.i. qua beleving 100% niet vergelijkbaar met je ander 2 knappe bolides. Hoe verzachtend er ook wordt gedacht en gesproken aangaande het P merk, de voordelen van moderne wagens en de verschillende P types, als je je een Luchtgekoelde Targa kunt veroorloven :first: , dan zeker doen. Is een unieke beleving om daar in te sturen, aan te knutselen/poetsen en hem in je garage te hebben staan. Desnoods de andere 2 eruit, en d’n 911 Luftie erin. Luchtgekoelde 911 is puur en nostalgie, een beleving waar je je elke meter bewust van zal zijn … Een verrijking des levens! :driver:

😳 😳 😳 :wink:[/quote]

Het eerste deel volg ik
        Maar ik rij even bewust met de CS en de Spyder hoor

[quote=”Harley G” post=233349]
          Vrouwenlogica maakt soms grote bochten…[/quote]

Vrouwenlogica is volgens mij een Contradictio in terminis

“Vooraleer ik een luchtkoeler in huis haal, wil ik wel beroep doen op de ervaringsdeskundige onder jullie.”

Ik zal er niet omheen draaien Harley G, maar omdat je er blijkbaar voor open staat, ga ik hier waarschijnlijk geen vrienden mee maken, maar een luchtgekoelde Targa is m.i. qua beleving 100% niet vergelijkbaar met je ander 2 knappe bolides. Hoe verzachtend er ook wordt gedacht en gesproken aangaande het P merk, de voordelen van moderne wagens en de verschillende P types, als je je een Luchtgekoelde Targa kunt veroorloven :first: , dan zeker doen. Is een unieke beleving om daar in te sturen, aan te knutselen/poetsen en hem in je garage te hebben staan. Desnoods de andere 2 eruit, en d’n 911 Luftie erin. Luchtgekoelde 911 is puur en nostalgie, een beleving waar je je elke meter bewust van zal zijn … Een verrijking des levens! :driver:

😳 😳 😳 😉

dixit TOTMBO aan de verkeerde kant maar voor een Targa zal ze dit wellicht met plezier door de vingers zien, vermoed ik. :mrgreen:
              Vrouwenlogica maakt soms grote bochten…

harley G ben jij dat, of heeft iemand je account gehackt ?
                gewoon om zeker te zijn: aan welke kant zit het contact bij een luchtgekoelde targa ?

:bounce: :bounce: verdomde Porscheziekte. Dit forum em al die bijeenkomsten zijn slecht voor mijn geestelijk welzijn.
                  Nu heb ik het in mijn hoofd gekregen om een “luchtgekoelde” Targa bij te kopen….
                  Bouwjaar tussen 1984-1991. Ben er niet nog niet goed uit.
                  Tegelijkertijd vandaag datum vastgelegd om met de 718 Boxster een testrit te doen. Dus ofwel wordt het 2+1 ofwel 2-2+1 :bounce:
                  Ik word er totaal zot van 😥
                  Vooraleer ik een luchtkoeler in huis haal, wil ik wel beroep doen op de ervaringsdeskundige onder jullie. Mij zoekterrein beslaat gans Europa….maar liefst dicht bij huis!

[quote=”bladerunner” post=232955]:evil: 👿 Fucking Italians !!! 👿 👿 👿

21 maart nieuwe uitlaten besteld en betaald, voor mijn Ducati, na een tiental mails nog steeds niets, telkens hebben ze een uitleg, verkeerd adres, transportfirma vond mijn adres niet , nieuwe transporteur,…., ik heb zelfs de fabrikant een mail gestuurd want het is via hun dealernetwerk dat ik besteld heb en zij antwoorden zelfs niet.

http://www.msr-exhaust.it/

Godverdomme, 23 dagen later nog niets en nog maar eens een mail gestuurd want telefoon wordt niet opgepakt, nochtans krijg ik via mail wel antwoord.
                    Ik had het moeten weten, “never deal with Italians”, nochtans dat ik van Ducati supertevreden ben.[/quote]
                    Dat meen je niet héé !!! :bounce:
                    Zo ben ik al meer dan een week aan het wachten op een tracking nummer voor een pakket dat “direct” kon verzonden worden, aja want ze wachtte op de betaling ervan….
                    Na betaling kreeg ik een mail retour dat ze zouden versturen binnen 3 a 4 dagen 😳 ik mail terug dat dit de afspraak niet was, maar goed wat doe je hieraan… wachten dus…
                    Iedere dag kreeg ik een andere uitleg, of meneer was de ganse dag in het ziekenhuis, de transporteur was niet geweest, het pakket was teruggezonden daar de documenten niet klopte, enzovoort enzovoort 👿
                    Vanavond krijg ik uiteindelijk een document doorgestuurd van de vrachtbrief, maar wat mij direct opvalt is dat bij Country —> Italy staat ipv Belgie 👿 👿 👿 👿
                    Dus ik maar weer contact genomen maar volgens hem was de transportfirma al gesloten, zal dus weeral voor “tomorrow” zijn, dat woord ben ik ondertussen al kost gezien, want die blijven maar uitstellen en uitvluchten zoeken… :bounce:
                    Ben benieuwd of ze het morgen geregeld krijgen en als dit wel ooit aankomt hier op mijn adres… :think: :think:

Och, ik ken zo Belgen ook 8)

👿 👿 Fucking Italians !!! 👿 👿 👿

21 maart nieuwe uitlaten besteld en betaald, voor mijn Ducati, na een tiental mails nog steeds niets, telkens hebben ze een uitleg, verkeerd adres, transportfirma vond mijn adres niet , nieuwe transporteur,…., ik heb zelfs de fabrikant een mail gestuurd want het is via hun dealernetwerk dat ik besteld heb en zij antwoorden zelfs niet.

http://www.msr-exhaust.it/

Godverdomme, 23 dagen later nog niets en nog maar eens een mail gestuurd want telefoon wordt niet opgepakt, nochtans krijg ik via mail wel antwoord.
                        Ik had het moeten weten, “never deal with Italians”, nochtans dat ik van Ducati supertevreden ben.

[hide]Hier bij ons moet je rekenen op 150 (werk)dagen(!) om de wijziging er door te krijgen nadat je de handtekening hebt van de eigenaars van de andere percelen.
                          Dan pas kan ik mijn bouwvergunning lanceren met de hulp een architect.
                          Daar kan men ook nogeens 30 dagen over laten gaan.
                          Dan heb ik nog een levertijd van een week of 7 en nog een weekend of 3 nodig om alles in elkaar te zetten.
                          Ik kan pas over een goede maand een gesprek aangaan met de “verantwoordelijke” van stedenbouw op de gemeente om te zien wat hij ervan denkt….
                          Het probleem zit hem in het feit dat het om een verkaveling uit de jaren 60 gaat en daar zitten serieuze restricties in. Ik moet er ook geen tekening bij maken dat er mss wel andere ontdekkingen worden gedaan van “constructies” die hier al stonden toen ik het huis kocht….. Vandaar de box van Pandora opmerking.
                          Ik heb geen zin om de P een 9 maanden buiten te laten staan. Dan verkoop ik hem nog liever….
                          Ik had nochtans mijn “ding” gevonden bij Qloods. Anyway, ik zie ondertussen weer andere opportuniteiten zoals -2P + 1P :coolness: [/hide]

Harey Harley, ik zit ook in een verkaveling.
                            Alle mede eigenaars in de verkaveling afgegaan , iedereen zonder probleem getekend.
                            Ging daarna vrij snel hoor!
                            Floere.

[hide]Met betalen kan alles in Belgie met z’n kl**tejustitie.
                              Herinner u het illegale tuinhuis met zwembad van baksteengigant Desimpel ?? Die moest na lange gerechtelijke procedures omtrent bouwovertredingen, een meerwaardebelasting van 533.000 frank betalen voor het bijkomend optrekje dat hij illegaal in zijn tuin zette.
                              Tot gedwongen afbraak is het echter nooit gekomen …[/hide]

Nee. Ik ben daarnet bij stedenbouw geweest. Had ik beter in oktober al gedaan…
                                Blijkbaar maakt mijn perceel deel uit van een verkaveling enz enz enz
                                Ik vrees dat ik de doos van Pandora ga openen als ik ermee ga doorgaan….
                                Anyway. So be it.

Rustig blijven! Kan je profiterennvan de 40m2 regel?

15 reacties aan het bekijken - 841 tot 855 (van in totaal 1,229)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.