Ranting topic – Laat hier even stoom af…

Home Forum Zeverhoekje Ranting topic – Laat hier even stoom af…

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Ik probeer online Zimmermann remschijven te kopen voor de 4S en volgens de verkoper heb ik helemaal geen 4S maar heeft er “waarschijnlijk iemand een S opgeplakt” :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 931 tot 945 (van in totaal 1,229)
      • :bounce:
        Geduld is 1 ding maar het gevoel dat mensen niet volledig eerlijk zijn….
        Op 10/10 wordt er mij bevestigd dat op 09/11 het roze formulier werd doorgestuurd naar DIV. Op 12/11 krijg ik nog een paar documenten terug dus krijg ik al een vermoeden dat het roze formulier ook wat later werd doorgestuurd naar Brussel. Dinsdag toch maar eens status opgevraagd bij de verzekeraar. Krijg bericht dat mij dossier sinds vrijdag bij douane ligt en het bij ingevoerde wagens soms net iets langer duurt. Daarnet op de site van FOD eens geprobeerd of je een het dossier van een oldtimer online kan opvolgen…
        En ja hoor en wat staat er daar. Dossier in behandeling sinds 17/11 (gisteren dus)
        :think: En ik zit al sinds 10/11 elke dag vol verwachting te wachten op de postbode… :bounce: Dat moest er effe uit.

brilleke kopen PDS, momenteel bij andere hans krijg je er drie voor de prijs van één 😎 😯 :coolness:

brilleke kopen PDS, momenteel bij andere hans krijg je er drie voor de prijs van één 😎 😯 :coolness:

[hide]Hier?[/hide]

[hide]Hier?[/hide]

PDS

[quote=”Harley G” post=220368]Speciaal voor Drip en PDS heb ik 2 “leuke” foto’s van het “kniptang streelt zetel” resultaat in mijn PFBook[/quote]

Ik kan het niet vinden :engeltje:

Maar ben wel benieuwd 😀

PDS

[quote=”Harley G” post=220368]Speciaal voor Drip en PDS heb ik 2 “leuke” foto’s van het “kniptang streelt zetel” resultaat in mijn PFBook[/quote]

Ik kan het niet vinden :engeltje:

Maar ben wel benieuwd 😀

+1

Ik vind die groene Macan nog zo erg niet :engeltje:

Toch zeker niet vergeleken met de rest, vooral die Panamera :puke:

:puke:

panamera turbo (opgelet !! 16+ en niet voor kijkers met een gevoelige maag) /www.mansory.com/]mansory

nog eens het levende bewijs dat geld en smaak hebben niet zo’n evidente combinatie is

MCAnn.jpg

955.jpg

[hide]O oooh Sensa…(is dat alles? :think: ) :happy: [/hide]

[hide]beu gehoord … neen

soms word ik wel een beetje moe, maar daar heb ik nu iets op gevonden…

image-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11.jpg

[/hide]

[hide]o oooooh sensa. ben je dat nog niet beu gehoord ? Italian stallion ![/hide]

15 reacties aan het bekijken - 931 tot 945 (van in totaal 1,229)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.