Home › Forum › Zeverhoekje › Ranting topic – Laat hier even stoom af…
- Dit onderwerp bevat 1,229 reacties, 121 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren geleden door 123.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”Sensa911″ post=184977]
Om de stress nog wat op te drijven… donderdag wordt van jouw verwacht dat je het resultaat post! :think: :what:
[/quote]Voila, de lap erop is gegeven, gisteren tussen 17-18 u mijn interview afgelegd : al bij al viel het goed me e: het waren geen lieverdjes,maar nu ook geen monsters : 2 van mijn superieuren, 1 van DR, 1tje van staf-comitee, 1 iemand van n andere dienst.
Job-gerelateerde vragen (hard skills) waren zeer goed tot goed, uiteraard is er altijd wel iemand die een spervuur van vragen afvuurt tot hij je kan vastzetten. In dit geval mijn diensthoofd, maar hij heeft z’n best moeten doen, k kon behoorlijk lang antwoorden blijven geven 🙂
De dame van DR had het meer over “soft skills” : had dat goed voorbereid, even tijd voor n klein ‘wistje-datje’, kon ze blijkbaar wel appreciëren, dus dat viel behoorlijk mee, al was het niet van de poes !
Nu nog 2-3 weken afwachten, dan weet ik of ik de hogere functie en bijhorende promotie heb 🙂
Heb een aantal van mijn concurrenten al gezien net na hun interview : sommigen hadden n goed gevoel, anderen zijn bijna gestorven 😉
[quote=”PT” post=185051]… met het IQ van een geitenkeutel…. :ass:[/quote]
juist dat maakt de man zo gevaarlijk voor onze westerse samenleving.Wij hebben het ver geschopt als wij die mannen hun wetten laten stellen en ons bij hun eisen neerleggen. Het zat er al jaren aan te komen en het zal er niet op verbeteren. Dat hebben wij te danken aan de laksheid van onze politiek, die alles wat vreemdelingen betreft met een fluwelen handschoen behandelen, uit schrik aangewezen te worden als racisten. Het wordt hier langzaam maar zeker overgenomen door die mannen. En onze eigenste politiekers hebben hen nog een sterk wapen in de handen gedraaid, nl de wet op racisme en xenofobie! Goe bezig! Mag er niet te veel aan denken want er komen racistische gevoelens naar boven. Ik troost me met de gedachte dat ze niet allemaal zo zijn …
Abou Jahjah,… :happy: :happy: hypocriete couscousvreter met het IQ van een geitenkeutel. Gewoon geen aandacht aan besteden… :ass:
Ook wij hebben dit jaar een vrijheidsstrijder voor de zwarte Pieten, namelijk eentje van de oprichters van sharia 4 Belgium, eentje die gaan strijden is in de zo begeerlijke Islamstaten. :what:
En dan te weten dat het, nog niet zo lang geleden, vooral de Noord-Afrikaanse landen waren, waar Jahjah toe behoort, die de negers als mensen wegrukten uit hun leefwereld en overal de wereld rond verkochten als slaven.
Lees hier het artikel.
Abou Jahjah bindt strijd aan tegen “racistische” Zwarte Piet
Een zeer goede kameraad van mij is van Congolese origine. We staan er gewoon niet bij stil dat hij zwart is en ik wit. We zijn gewoon maar mensen. Om een id te geven over zijn id van racisme. Die is ooit verkleed als één van de KKK naar een carnaval geweest. Witte handschoenen en al, kont dus niet zien dat ne neger was. Op de rug van zijn pak stond “Kill the niggers, fuck the Jews”. Strafste van de grap was dat er op dat feestje nog ene was met zo een kostuum. Heeft daar nen helen avond mee onnozel staan doen maar die andere trok wel ne kop toen mijne maat zijn kap afdeed :happy:
Ge moet trouwens aan mijn negermaat zijn gedacht maar is vragen over onze Noordafrikaanse vrienden. Gaat verschieten.
Ben zelf 3 keer op reis geweest om te duiken In Egypte. De Egyptische, Islamitische duikgidsen daar waren allemaal toffe peren en ongeveer even Islamitisch zoals jij en ik Katholiek behoren te zijn. 😀
Ik kan mij niet voorstellen dat onze grootouders gevochten hebben om onze normen en waarden te verdedigen tegen de extreem rechtse Duitsch om het 40 jaar later kado te doen aan een even extreem rechtse Islamiet.:salut:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=gmEioot9u7M[/video]
[quote=”Harley G” post=185010]Nooit een verband gelegd met “negers” (mogen we dat woord nog gebruiken), slavernij of racisme.[/quote]
Zolang in elk rap, hip-hop of R&B liedje zwarte personen elkaar “nigga” noemen, noem ik een zwarte gewoon “neger”. :salut:
[quote=”Sensa911″ post=184977]
Om de stress nog wat op te drijven… donderdag wordt van jouw verwacht dat je het resultaat post! :think: :what:
Serieus nu : komaan geef er een lap op, slapen kan je na woensdag nog![/quote]Zal ik zeker doen 🙂 Zal de uitslag uiteraard nig niet kennen, maar zal wel al weten of ik er een goed gevoel aan overhoud of niet 😉
die palja..en in brussel moesten maar eens snel een wet stemmen die zware geldboetes oplegt voor beschuldigingen van racisme zonder enig bewijs. nu moet de beschuldigde zich gaan verdedigen op basis van laster en eerroof en daarmee kom je niet eens van plaats.
Zwarte piet klom door de schouw en deed dan deur open. Nooit een verband gelegd met “negers” (mogen we dat woord nog gebruiken), slavernij of racisme. Ergens is men aan het overcompenseren naar mijn gevoel…..
Toen Sinterklaas en zwarte piet voor mij kwam, was zwarte piet zwart omdat ie door de schouw kwam…en was het steeds een raadsel hoe Sinterklaas zo wit kon blijven.
Wij hadden nog nooit een neger gezien trouwens.²
[quote=”cabrio wim” post=184901]
Mijn regel: als je naar hier komt pas je dan aan in het land waar je gaat wonen en of werken, en geen werk geen uitkering als je niks voor de gemeenschap doet.
Gebruik je cultuur voor je eigen maar val ons er niet met lastig, en doe je aan criminele zaken dan is er voor mij maar een regel, buiten.[/quote]Zo simpel is het Wim :salut:
[quote=”bzguy” post=184939]Ben hier al dagen bezig te proberen om organigrammen, zgn “corporate behaviours” en management-shit in mijn hoofd te drammen, komende woensdag interview ivm promotie, valt niet mee, ben al ‘n tijdje van de schoolbanken, en de competitie is behoorlijk sterk, pfff …
Dadelijk ontploft m’n hoofd nog :([/quote]
Serieus nu : komaan geef er een lap op, slapen kan je na woensdag nog!Man man man …. Ben die Moros y Cristianos feestjes hier ondertussen wel beu….. Snap dat je het heroveren van je land op de moslims viert maar das elke week ergens anders. Vuurwerk in de dag :loser: komaan. Elk dorp, gehucht viert dat hier apart :bounce:
(Moros y Cristianos, a Fiesta de Moros y Cristianos to celebrate the Reconquista, the region’s liberation from Muslim rule in the 13th century. )
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.