Ranting topic – Laat hier even stoom af…

Home Forum Zeverhoekje Ranting topic – Laat hier even stoom af…

• Maker
    Discussie
  • Ik probeer online Zimmermann remschijven te kopen voor de 4S en volgens de verkoper heb ik helemaal geen 4S maar heeft er “waarschijnlijk iemand een S opgeplakt” :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 991 tot 1,005 (van in totaal 1,229)
    • ok Rocco… ik gooi de gebruikte handdoek in de ring, jij bent de slimste… jij bent gewonnen! :coolness:

0

Ben hier al dagen bezig te proberen om organigrammen, zgn “corporate behaviours” en management-shit in mijn hoofd te drammen, komende woensdag interview ivm promotie, valt niet mee, ben al ‘n tijdje van de schoolbanken, en de competitie is behoorlijk sterk, pfff …

Dadelijk ontploft m’n hoofd nog 🙁

0

Volgens Wim zijn vrouw is een fellali een pooierbak, dus daarom heb ik geen vrouw :mrgreen: :happy:

0

Die laatst opmerking is op vraag van zijn vrouw, ze heeft weeral de lakens moeten verversen :happydance: :happydance: … zonder er zelf plezier van gehad te hebben 😳

0

Nu zwarte piet geen werk meer heeft en er alleen blanke pieten overblijven kunnen ze dan weer zeggen dat we gediscrimineerd hebben, foei foei foei :mrgreen:

Van die fellalies gaan we nu zwijgen pds want ik heb er vannacht nog van gedroomd :what: :happy:

0
              PDS

Je schreef : Een *porsche rijder die een F koopt is een overloper : te belachelijk voor woorden. Natuurlijk blijft die welkom.

Bedankt dat je mij nog graag ziet ! 😎 :happy:

:popcorn:

0

[quote=”cabrio wim” post=184901]stroopwafel Piet, kaas Piet en regenboog Pieten. [/quote]

Als ze “Nederlandse traditie” Pieten willen hebben, stem ik voor de drop Piet! :mrgreen:

0

Oei, wat bedoel je?

0
                    PDS

Oei Sensa heb ik iets gemist ? :bounce:

0

[quote=”cabrio wim” post=184901]

Mijn regel: als je naar hier komt pas je dan aan in het land waar je gaat wonen en of werken, en geen werk geen uitkering als je niks voor de gemeenschap doet.
                        Gebruik je cultuur voor je eigen maar val ons er niet met lastig, en doe je aan criminele zaken dan is er voor mij maar een regel, buiten.[/quote]

Ik ben zelf een gast-arbeider in een ander land en geloof me, het is niet altijd even makkelijk.

Maar, ook ik moet mij hier aanpassen, meer zelfs als je hier wil werken, moet je proberen een stuk van de nationaliteit overnemen, een stuk geschiedenis weten en vooral: je plaats kennen. Ik geef hier in Italia niet mijn mening over de rol van de Katholieke Kerk, politiek, de Italiaanse management stijl enz : tenzij er mij uitdrukkelijk naar gevraagd wordt en dan nog zal ik voorzichtig en genuanceerd zijn!

Respect en verdraagzaamheid en alles niet bloedserieus nemen helpt al heel veel :

Zijn blondjes dom : neen!
                        Mogen we daarom geen domme blondjes moppen meer maken : tuurlijk wel

Zijn anderskleurige medemensen minderwaardig : absoluut niet
                        Moet Zwarte Piet blijven bestaan : ja ja en nog eens ja

Zijn *porsche rijders toffe gasten : ja
                        Een *porsche rijder die een F koopt is een overloper : te belachelijk voor woorden. Natuurlijk blijft die welkom. Maar we gooien hem buiten als die hier op het forum alles van *porsche komt afbreken zijn eigen F komt ophemelen.

Waarom : regel van respect en verdraagzaamheid overtreden.

Maar weet je wat mij nog het ergst irriteerd… dat er mensen zijn die een erg leuk kinderfeest aan het misbruiken zijn voor een hele andere discussie! Heel respectloos en daar wordt ik dan erg onverdraagzaam van!

Weeral een te lange post …

0

+1 Wim for President :first:
                          Maar euh… gaat hij dan nog tijd hebben om zijn kennis op dit forum te delen :bounce:

0

:applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:

Costa

0

[quote=”cabrio wim” post=184901]…omdat er ooit een uit Amerikaanse gezegd heeft dat dit discriminerend is. 🙄 En dan moeten wij in ons eigenland waar deze traditie al stamt uit +/- 1850 maar pikken.
                              We zijn er nog niet met al die culturen in ons land die het hier voor het zeggen gaan krijgen. 👿
                              En hoe zou het komen dat je op den duur discriminerend gaat worden, als het hier een beetje tegen gaat hebben we op korte termijn de eerste islam groepering in ons kabinet zitten na dat gedoe met PVDA waar die 2 Turken opstapten omdat ze hun zin niet kregen.

Mijn regel: als je naar hier komt pas je dan aan in het land waar je gaat wonen en of werken, en geen werk geen uitkering als je niks voor de gemeenschap doet.
                              Gebruik je cultuur voor je eigen maar val ons er niet met lastig, en doe je aan criminele zaken dan is er voor mij maar een regel, buiten.[/quote]

please vote wim for european president ❗

0

+ 100000 :applaus: :applaus: :applaus:

0

+ 1000…. :applaus: :applaus:

0
                                15 reacties aan het bekijken - 991 tot 1,005 (van in totaal 1,229)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.