Ranting topic – Laat hier even stoom af…

Home Forum Zeverhoekje Ranting topic – Laat hier even stoom af…

• Dit onderwerp bevat 1,229 reacties, 121 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren geleden door 123.
  • Maker
    Discussie
  • Ik probeer online Zimmermann remschijven te kopen voor de 4S en volgens de verkoper heb ik helemaal geen 4S maar heeft er “waarschijnlijk iemand een S opgeplakt” :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 1,229)
    • Da’s zeker da… Open dat dak en rijen.
      Ik kom trouwens practisch nooit een rood licht tegen.

+1

“code rood” zegt de weerman. sterk aangeraden om binnen te blijven. Zijn we kasplantjes????

O ja jongens, is dat zo, van die files en het rooie licht, dat denk ik ook, maar dun gedekt gekleed met rij wind, moet kunnen toch boven de 28 graadjes … heb toch heel wat vakanties gehad zo ook … morgen nog maar es proberen dan … anders komen we deur nooit meer uit … tís altijd wat …

[quote=”ZUFF-65″ post=282361
            en voor Yellow sub ; ik veronderstel dat je een modieus mondmasker in zwart hebt intussen , assorti met je velgen dan :drink:[/quote]

Nope, in FP3v standaard doet men niet aan mode :ass:

Hou het simpel : is het warmer dan 28°C ; cabrio dak dicht en airco vollen bak
              is het frisser dan 25°C ; open het dak en geniet van de “gezonde” buitenlucht

Is niet moeilijk hé

en voor de twijfelaars wanneer temp tussen 25 en 28°C bedraagt ; stop met klagen en neem de lijnbus dan 😀 😀

en voor Yellow sub ; ik veronderstel dat je een modieus mondmasker in zwart hebt intussen , assorti met je velgen dan :drink:

123

wat heb je aan die frisse lucht als je stralings warmte op je vel hebt, en de frisse lucht meteen vervliegt in de cabrio.

Gelijk wie met Airco thuis kent het wel.. Airco aan : ramen en deuren dicht.

zolang je kan rijden is er geen enkel probleem, stilstaan (aan het rode licht of file of…) met een cabrio is mesjogge met dit weer
                  enne bij een goede airco blijft deze wel frisse lucht blazen hoor

123

cabrio rijden in hittegolf vind ik hoedanook mesjogge..
                    de airco werkt voor geen meter met open dak.

cabrio rijden is leuker alst gesneeuwd heeft dan in een hitte golf..
                    true story

[quote=”993″ post=282310]Stoppen om je dak open of dicht te doen???[/quote]

Minder belachelijk dan met mondmasker rijden..

We hebben zelfs al met mondkapje op met de boot de kanaalkom Hasselt ingevaren, ge weet nooit of er een overijverige rondloopt om ons daar te pakken

Stoppen om je dak open of dicht te doen???

Tjonge tjonge… ik ben daar nog nooit geweest maar ik zie het al voor mij: stoppen voor het witte plakkaat, dak dicht, doorrijden, rondjes rond de kerk, stoppen na het bord dat het einde van de bebouwde kom aangeeft, dak terug open, doorrijden… misschien een ludiek idee als alternatief voor de geannuleerde Seba-rit?

Bij 35°C in je oldtimer met alle ramen open, in een cabrio, op de moto, … zot, zotter, zotst in Borsbeek.

[hide]Jep, had een tijdje geleden ook bijna prijs, trajectcontroles in de buurt van Gent, coyote waarschuwde niet, mijn convoyeur had ze gelukkig opgemerkt ! Gelukkig maar, weer zoveel levens gered door de tomeloze inzet van vadertje staat :sarcastisch [/hide]

😯 😯 Traject controle 3 keer prijs op evenveel weken.
                                  Als ge een slak voorbij steekt is aan het einde van de meting prijs.
                                  Coyote is dus niet op tot date in Laakdal.

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 1,229)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.