Home › Forum › Zeverhoekje › Ranting topic – Laat hier even stoom af…
- Dit onderwerp bevat 1,229 reacties, 121 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren geleden door 123.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Tijdslijn van het transatlantisch vervoer van mijn SC:
-Afleveren in LA: 6 Juli
-Eindelijk op de boot: 24 Augustus
-Op het dok in Antwerpen: 25 September
-Door de douane heen: volgende week? misschien? hopelijkDe container was goedkoop maar als ik had geweten dat alles zo op het gemak ging gaan had ik wel effe de ferry in Alaska genomen en de rest zelf gereden. :bounce:
Ben sinds 2 mei eigenaar van de wagen, toen ook al 4 weken moeten wachten, dus als ik het uitreken heb ik in de 6 maanden dat ik de auto heb er plusminus 6 weken mee gereden. :censored:
Windows 8 is inderdaad wennen, maar het valt wel mee… 🙂
Had ik met mijn eerste iMac, maar wil nu niet anders meer.
Dus je gaat het ook wel onder de knie krijgen. 😉
Desktop heeft vorige week de geest gegeven. 😥
En sinds vanavond de eerste ervaringen met Windows 8: :think: :bounce: :censored:
Hopelijk krijg ik dit onder de knie.
[quote=”mcklusky” post=143553]Ik hang zoals steeds hier bijna dagelijks rond, dit kan je vragen aan bvb nieuwe leden die ik bijna dagelijks bijsta bij hun vragen[/quote]
@David, hoe komt het dan dat je mijn post (na 10 dagen) nog niet geopend en gelezen hebt. :think:Of is je lampje kapot rechtsboven van het envelopje :happy: 😉
Als je de Porsche zonnebril (die bij levering fake bleek te zijn) had betaald met Paypal,
dan had je nu je centjes mooi terug gehad… :ass:Tot op heden heb ik nog nooit ergens PayPal voor nodig gehad, dus… 😉
En als het aan mij lag, had ik nog steeds een Nokia 3310. :sarcastisch
Of het is tijd om te aanvaarden dat we in de 21ste eeuw leven en open u een Paypal account.
Het is momenteel enkel mogelijk om te doneren via creditkaart (VISA, Mastercard, American Express, Discovercard). En aangezien ik geen creditkaart heb, kan ik dus ook geen donatie doen. Ik denk dat er velen zijn zoals mij en zulke kaarten niet hebben of willen gebruiken hiervoor (tenslotte is het een donatie op afbetaling :|). Mij lijkt het dus niet zo moeilijk om een bankrekening te openen die gebruikt word voor donaties, en als er op zo’n simpele manier gedoneerd kan worden, denk ik dat meer mensen het ook gaan doen. Als dan het gedoneerde geld ook nog eens nuttig gespendeerd word, is de bal weer aan het rollen… :engeltje:
We hebben dus geen brillen nodig, maar simpelere oplossingen. :coolness:
Er staat toch een donatie functionaliteit in het voetertje … of zijn de brillen uitverkocht? :coolness:
[quote=”mcklusky” post=143768]er staat nog steeds één en ander in de steigers… en daar zal binnen afzienbare tijd over verder gepraat worden, maar als een oplossing meer ruzie en discussie tussen bepaalde mensen (die eigenlijk vrienden van mekaar waren) teweegbrengt dan dat we er op vooruitgaan met het forum zie ik dat niet echt als een hele goede oplossing… vandaar dat ik toen de rem erop gezet heb… nu alles weer wat gekalmeerd is en iedereen weer op goede voet staat met iedereen kunnen we weer verder denken, plannen, uitwerken… maar dat is allemaal interne keuken… en daarover zal dus ten gepaste tijden wel naar de gemeenschap toe over geinformeerd worden.[/quote]
In elk goed huwelijk valt er wel eens een woord ,wie het anders zegt liegt .
Iedereen die hier rond hangt heeft het Porsche-virus zwaar te pakken en wil dat dit Virus bij ons blijft !
En laat ons die keuken aub intern houden .[quote=”WES-RS” post=143779][quote=”cabrio wim” post=143771] Daar hebben we toen indertijd de donatie knop voor geïnstalleerd… [/quote]
Ik ben nog steeds op de “overschrijving” donatie mogelijkheid aan het wachten… :sleep: :drink:[/quote]
Idem hier :think: :think: :popcorn:
…. Of excuses zijn gemaakt om het mens goed te doen uitkomen……( laatste poging 😉 )
Ben van Nederlandse afkomst dus m’n Frans is verre van goed maar ik denk zoiets als ‘excuses maakt men wanneer het hen goed uitkomt’??? Heb ook al wat biertjes op……daarmee dat ik een poging waag zeker.. :think: 😕 😆
Ik ben zowiezo al slecht in Frans, maar na een avond aperitieven, Limoncello en Whiskey drinken, is het écht niet beter! 😉 :drink:
Morgen Google translate eens gebruiken… :think:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.