Ranting topic – Laat hier even stoom af…

Home Forum Zeverhoekje Ranting topic – Laat hier even stoom af…

• Dit onderwerp bevat 1,229 reacties, 121 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren geleden door 123.
  • Maker
    Discussie
  • Ik probeer online Zimmermann remschijven te kopen voor de 4S en volgens de verkoper heb ik helemaal geen 4S maar heeft er “waarschijnlijk iemand een S opgeplakt” :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 1,066 tot 1,080 (van in totaal 1,229)
  • PB

les excuses sont faites pour s’en servir…

[quote=”cabrio wim” post=143771] Daar hebben we toen indertijd de donatie knop voor geïnstalleerd… [/quote]

Ik ben nog steeds op de “overschrijving” donatie mogelijkheid aan het wachten… :sleep: :drink:

Wim

[quote=”mcklusky” post=143768]er staat nog steeds één en ander in de steigers….[/quote]

Wel snel zijn dan David, want de herfst stormen komen er weer aan. 😉

Wim

[quote=”mcklusky” post=143553]ik probeer zoveel mogelijk zelf te doen aangezien de prijzen van ITers aardig oplopen en niemand staat te springen om dit gratis te doen, we hebben onlangs iemand gevonden die ons kan bijstaan maar daarvoor moet er uiteraard wel geld zijn, en de tijden dat ik er maar geld bleef insteken zijn voorbij

[color=#ff0000]Daar hebben we toen indertijd de donatie knop voor geïnstalleerd, maar blijkt dat velen info willen……wat mag, waren te koop aanbieden, maar het liefst er niets voor in de forumkas doneren.
            Dus een kleine oproep dan aan de forum leden om jaarlijks eens 1 x een donatie te doen. 😳

Want we willen toch allemaal een goed en lekker draaiend forum.[/color]

Wat je problemen die beschrijft betreft, er is aan de structuur in het geheel NIETS veranderd, dus of je hebt deze problemen altijd gehad, of er is een probleem met je browser, zoals al eerder beschreven hier op t forum, ik browse hier in mijn studio op chrome, IE en Firefox en het enige probleem dat ik zie is dat dubbelpunt achter de bedenkelijke smiley… Dat antwoorden er soms niet komen te staan kan te maken hebben met het feit dat je iets post wanneer de provider lag heeft op zn servers of een backup aan het doen is, maar dat hebben we tot nu toe al bij elke provider gehad de laatste jaren…

[color=#ff0000]Problemen heb ik nooit gehad, buiten wat traagheid af en toe, maar dat is de laatste tijd niet meer van toepassing.
            Ik werk thuis enkel met chrome en firefox en problemen zijn er vanaf de laatste maanden.
            Op de zaak werk ik met nun Appel, en heeft sinds kort ook deze problemen.
            Deze problemen heb ik niet bij Porschevrienden forum en 2 Alfa forums, dus komt dan voor mij raar over dat er niks mis zou zijn.[/color][/quote]

er staat nog steeds één en ander in de steigers… en daar zal binnen afzienbare tijd over verder gepraat worden, maar als een oplossing meer ruzie en discussie tussen bepaalde mensen (die eigenlijk vrienden van mekaar waren) teweegbrengt dan dat we er op vooruitgaan met het forum zie ik dat niet echt als een hele goede oplossing… vandaar dat ik toen de rem erop gezet heb… nu alles weer wat gekalmeerd is en iedereen weer op goede voet staat met iedereen kunnen we weer verder denken, plannen, uitwerken… maar dat is allemaal interne keuken… en daarover zal dus ten gepaste tijden wel naar de gemeenschap toe over geinformeerd worden.

Wim

Er was een oplossing en zelfs een hele goede, maar die is in de prullenbak verdwenen als ik het goed begrepen heb. 🙄

Het blijft een heikel punt en is niet altijd eenvoudig op te lossen.

Zoveel verschillende systemen, PC vs MAC. Diverse OS en zoveel soorten browsers in diverse versies.

Programmaties dienen continue aangepast te worden, PC en MAC zijn nog steeds geen vrienden en, het is niet omdat je bv. een MAC hebt met een Windows zone dat die WIN zone werkt zoals op een PC.

Om nog maar te zwijgen over de compatibiliteit Android, Ipad, PC.

Allemaal zaken waar we rekening mee moeten houden bij het vervaardigen van websites en/of database gestuurde toepassingen zoals forum en e-commerce toepassingen.

Zoals McKlusky al aanhaalde hebben al deze zaken een prijskaartje. De enkele sponsors brengen dit niet op vermoed ik. Dus over de kleine details zou ik niet wakker liggen.

Problemen hoe eenvoudig ze ook lijken zijn niet altijd op 1,2,3 op te lossen en vergen soms een programmatie ingreep in de software van de databank.

Een vrijwilligers forum draait zoals het woord het zegd, op vrijwillers maar sommige zaken zijn nu eenmaal niet gratis, domein en hosting zijn daar bv. nog maar de basic kosten van.

Een forum dat veel bezoekers genereerd kan een hoog dataverbruik hebben hetgeen ook weeral extra kosten met zich meebrengt. Allemaal zaken die iemand moet betalen.

Alles heeft zijn voor en nadelen.

Werkt hier prima…

:popcorn:

Idd, ge hebt gelijk!

Gunn: het gaat niet over : of ? afzonderlijk maar de emoticon met het vraagteken in.
                        Dit kan niet meer weergegeven worden en als je erop klikt krijg je ❓

Ik werk hier op Win7 en FireFox en heb geen enkel probleem met het forum!
                          Ook vraagtekens en dubbelpunt werken prima. ? ?? ?: :: :

Wat ik wel net merk na deepee zijn post te lezen is dat de knoppen er idd komen voor te staan als je je beeld ingezoomd hebt, als het op 100% staat (zoals het hoort) staat de banner er niet voor…

Ik hang zoals steeds hier bijna dagelijks rond, dit kan je vragen aan bvb nieuwe leden die ik bijna dagelijks bijsta bij hun vragen, het is niet omdat ik op het forum niks post dat ik er niet mee bezig ben… als ik niks te vertellen heb, of nergens op reageer dat ik er niet ben, en ja ik heb het druk, maar of ik het nu druk heb of niet dat zal niks veranderen aan mijn hoeveelheid posts, niemand heeft er wat aan als ik hier maar in t wildeweg ga posten zonder dat ik ‘echt’ iets te zeggen heb. Wat het onderhoud van het forum betreft, ik probeer zoveel mogelijk zelf te doen aangezien de prijzen van ITers aardig oplopen en niemand staat te springen om dit gratis te doen, we hebben onlangs iemand gevonden die ons kan bijstaan maar daarvoor moet er uiteraard wel geld zijn, en de tijden dat ik er maar geld bleef insteken zijn voorbij, ook voor mij is het crisis, dus moet het geld van sponsoring komen, en dat geld is er momenteel NIET, gelukkig heeft de persoon die ons toen hielp geduld ivm betaling, zodra er een nieuwe sponsor bijkomt, of betaling van sponsors waarvan de sponsoring is afgelopen kunnen we weer één en ander laten uitvoeren wat ik zelf niet kan. Wat je problemen die beschrijft betreft, er is aan de structuur in het geheel NIETS veranderd, dus of je hebt deze problemen altijd gehad, of er is een probleem met je browser, zoals al eerder beschreven hier op t forum, ik browse hier in mijn studio op chrome, IE en Firefox en het enige probleem dat ik zie is dat dubbelpunt achter de bedenkelijke smiley… Dat antwoorden er soms niet komen te staan kan te maken hebben met het feit dat je iets post wanneer de provider lag heeft op zn servers of een backup aan het doen is, maar dat hebben we tot nu toe al bij elke provider gehad de laatste jaren…

[quote=”cabrio wim” post=143521]…verder komt nu die reclame band voor de knoppen :bounce: dus kan ik alles kopiëren en opnieuw posten :censored:[/quote]
                                ben ik ook al meermaals tegenaan gelopen, oplossing dan is de toetsencombinatie “ctrl en -teken”. het zet je hele browser dan in een kleiner lettertype. knoppen komen zichtbaar en na het posten van het bericht terugzetten met “ctrl en +teken”.

voor het overige +1, want wat we nu doen is behelpen in plaats van oplossen.

Wim

Ik weet niet of jullie leden deze problemen ook hebben, maar antwoorden komen er soms niet te staan, en smileys geven een verkeerd beeld.

Ik klik nu op vraagteken en er staat ❓ met dubbel punt achter.

Verder en dat is meer voor het opperhoofd, ik kan niet modereren zoals ik wil, het verplaatst niet, of zet het verkeerd in een draadje wat ik niet gekozen heb. :bounce:

Dus ik weet niet wie het forum op dit moment onderhoud of er aan werkt, maar dat zinnetje boven aan de forum pagina mag ondertussen ook wel eens verdwijnen, wat staat daar al lang genoeg.

Zo, wilde het even kwijt, dus opperhoofd, ik weet niet waar je weer al weken uithangt, (1 post in 4 weken) :ass: maar doe er wat aan.
                                  We hebben het forum naar een hoger niveau gebracht met een paar mensen hier, en door mij was je weer gemotiveerd, maar doe er wat mee/aan.
                                  En kom weer niet met de smoes dat je het druk hebt, want dat hebben wij ook.

Verder komt nu die reclame band voor de knoppen :bounce: dus kan ik alles kopiëren en opnieuw posten :censored:

15 reacties aan het bekijken - 1,066 tot 1,080 (van in totaal 1,229)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.