Ranting topic – Laat hier even stoom af…

Home Forum Zeverhoekje Ranting topic – Laat hier even stoom af…

• Dit onderwerp bevat 1,229 reacties, 121 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren geleden door 123.
  • Maker
    Discussie
  • Ik probeer online Zimmermann remschijven te kopen voor de 4S en volgens de verkoper heb ik helemaal geen 4S maar heeft er “waarschijnlijk iemand een S opgeplakt” :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 1,081 tot 1,095 (van in totaal 1,229)
    • Geen interesse in auto’s = geen interesse in auto rijden = geen rijbewijs geven!!! 👿

Als ik zie wat er allemaal op de weg gebeurd door mensen die (zoals Ghost al zei) het gewoon niet beseffen wat ze mis aan het doen zijn. Triestig is het… 🙁

GO FOR ZERO! staat dan overal langs de weg.
      GO FOR betere rijopleidingen! zou er beter staan. :sarcastisch

Autorijden moet een voorrecht zijn ipv een recht.

[quote=”9ierre” post=140836]

brokkerijders en zondagsrijders zie je tegenwoordig overal en constant.[/quote]

Daardoor dat ik minder en minder plezier heb aan het rijden :bounce:
        Met de Porsche steeds 50 a 60 moeten rijden op wegen waar 70 mag :puke:
        Zijn die mensen dan zo bang voor een boete of zijn ze bang van hun verbruik.
        Ik denk eerder dat ze het zelfs niet beseffen 👿

2 weken geleden ook een madameke in mn linkerzijde gevlamd, stopteken genegeerd, vlot de baan op en lekker doorrijden nadat ze mn deur en velg tot schroot had gerleid. gelukkig attent iemand achter mij haar doen stoppen, madamekke van 65 had haar bril niet bij en meende dak door rood had gereden… maddameke, ER STAAN GEEN LICHTEN!!!!

3 weken daarvoor nen merc in men poep(die van mn car he!(gn binnenkopperke :mrgreen: )) resultaat: schrammeke en bumper halve cm naarvoor, merc: kapo, bumper en grille voort stort. twas wel een proper dametje en gelukkig was ze niet met haar Z4.

brokkerijders en zondagsrijders zie je tegenwoordig overal en constant.

conclusie A6 rijders zijn aggresieve brokkerijders :mrgreen:

wie zegt dat perongeluk was :mrgreen:

Conclusie: A6 rijders zijn vaak betrokken bij ongelukken. :think:

[quote=”PatrickB” post=140781][quote=”WES-RS” post=140720]Bedankt Audi A6 rijder om mijn trouw Corsatje zijn snuit te herleiden tot niets anders dan schroot…
                  [/quote]
                  Daarom dat ik A6 rij. :happydance:[/quote]

vorig jaar kwam er ook zo ene met een koekendoosje van links, de zijne pertotale, B stijl 20cm naar binnen en deur ging niet meer open, mijn A6 koplampje wat achteruit (glas niet eens stuk) spatbordje gedeukt en bumper wat krasjes :mrgreen:

PB

No Problem, is een bus van de Lijn groot genoeg?
                    Dat mocht ik even op de politierechtbank komen uitleggen waarom de buschauffeur 7maand werkonbekwaam was. :wtf:

Tegen klein Corsakes durven ze wel he… 👿
                      Neem is iemand van uw eige grootte. 😉

PB

[quote=”WES-RS” post=140720]Bedankt Audi A6 rijder om mijn trouw Corsatje zijn snuit te herleiden tot niets anders dan schroot…
                        [/quote]
                        Daarom dat ik A6 rij. :happydance:

Omdat ik als vieze, vuile, vettige bouwvakker niet zo in mijn pronkstukje wil gaan zitten. 😉
                          Het beige zou er snel zwart uit gaan zien vrees ik… 🙄

En mijne baas moest maar eens het idee krijgen dat hij me teveel betaald… :mrgreen:

Waarom de 924 niet dagelijks gebruiken ?

Mja, kon ook eentje zijn waar ze na de keuring de achterbank terug hadden ingezet :mrgreen:

[quote=”PT” post=140746]Situatie ‘lichte vracht’ vóór 2006 was helemaal anders dan ze nu is dus deze cayenne met inschrijving in 2004 is wettelijk in orde.[/quote]

wettelijk lichtevracht ja (met 4 zitplaatsen, armsteun is geblokkeerd)
                                biv vollepot wegens geen 50% laadruimte
                                fiscaal op een zaak wel 100% in te brengen wegens LV

Hmm, denk da’k mezelf binnenkort ne cayenne ga aanschaffen alsk mijn firmawagen kwijt ben
                                  en den boel hier failliet is 🙂

15 reacties aan het bekijken - 1,081 tot 1,095 (van in totaal 1,229)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.