Ranting topic – Laat hier even stoom af…

Home Forum Zeverhoekje Ranting topic – Laat hier even stoom af…

• Dit onderwerp bevat 1,229 reacties, 121 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren geleden door 123.
  • Maker
    Discussie
  • Ik probeer online Zimmermann remschijven te kopen voor de 4S en volgens de verkoper heb ik helemaal geen 4S maar heeft er “waarschijnlijk iemand een S opgeplakt” :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 1,096 tot 1,110 (van in totaal 1,229)
    • Weeral iets nieuws geleerd. :up:

PT

Situatie ‘lichte vracht’ vóór 2006 was helemaal anders dan ze nu is dus deze cayenne met inschrijving in 2004 is wettelijk in orde.

:mrgreen:
          Lichte vracht met plaats voor 5? :think:

Ik zal me toch maar bedwingen en voor wat anders gaan dan een 2de P. 😉 De eerste is nog niet 100% in orde… :engeltje:

Jep, brokken… 😡

Ik was op weg naar mijn werk toen er iemand vlak voor mij de weg op kwam.
              Hij kwam van een parking (de post) dus ben ik zowiezo in mijn recht.
              Uitwijken ging niet, remmen nog wel maar de afstand was te kort om stil te komen.
              Resultaat: mijn snuit plat geduwd in zijn bestuurdersdeur…

Alleen jammer dat ik op deze manier (hoogstwaarschijnlijk) afscheid moet nemen van mijn wagen. 🙁
              Heeft me net geen 6 jaar altijd trouw bijgestaan, zonder (al te grote) problemen!
              Heeft 235.xxx km op de teller en is van 2001 maar reed nog super strak op zijn OEM sportonderstel. 🙂 Zonde… 😥

Papierwerk en alles is al in orde gemaakt, aanstaande dinsdag is expertise. :up: (ik hoop op muchos dineros) 😉
              En een KJN (NAFT :twisted:) zie ik wel zitten, maar de kosten om 2 P’s op de baan te houden… 🙄

ai Wes, hopelijk in uw recht, al is dat maar een schrale troost. papierwerk, tijd en toch nie genoeg kunnen krijgen. klote.

missch de moment voor een kjn diesel als dd en gezinswagen :mrgreen: staat mooi met stripping :mrgreen:

Oei Wes, brokken op de baan?
                  Hopelijk tegenpartij aansprakelijk?

Bedankt Audi A6 rijder om mijn trouw Corsatje zijn snuit te herleiden tot niets anders dan schroot…
                    Bumper, koplampen, spatborden, motorkap,… Hij ziet er goed toegetakeld uit. 🙁

Als “opgejaagde” best zelf je verstand gebruiken, want de jager moest er blijkbaar nog snel naar op zoek.

Kunnen mensen nu echt alleen nog maar onbeschoft en arrogant reageren!? :bounce:

Ja, sommige mensen denken echt dat ze koning zijn op de weg. 😕

Aan de Cayenne Diesel bestuurder die mij rond 15u in watermael bosvoorde expres van da baan probeerde drukken omdat het niet snel genoeg ging naar meneer zijn goesting: u bent een echte eikel die andere mensen nodeloos in gevaar brengt. U ent het net waard om achter het stuur van een Porsche te zitten of eender ander welke wagen…

[quote=”WES-RS” post=135756]Trying to make a sale…? 🙄 ;)[/quote]

Nope, ik doe hem niet weg. Ook al draag ik hem niet, tenzij op een “disco” party moest ik er ooit eens moeten zijn. :coolness:

Trying to make a sale…? 🙄 😉

Die echte oude (early ’80) brillen zijn tegenwoordig stilaan “cult” items aan het worden. Ik heb nog een origineel exemplaar met verwisselbare glazen in de originele case. Toen werden die brillendozen dikwijls bovenop het dashboard bevestigd. Toen blijkbaar show. :think:

15 reacties aan het bekijken - 1,096 tot 1,110 (van in totaal 1,229)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.