Re: Stel jezelf voor !

Home Forum Stel jezelf even voor ! Re: Stel jezelf voor !

• Maker
    Discussie

• wekki
    Deelnemer

hier wordt wel veel gereageerd precies dus zal ik het goeie voorbeeld maar is geven he en mischien dat er dan hier wat meer reactie’s komen.
      Ik ben dus nieuw hier van vandaag 🙂 .
      Maar dat komt omdat ik dus nog geen porsche bezitter ben maar droom van 2 porsches de 356a met splitraampje nog vanvoor en de 964 turbo (look is ook al goed zalle).
      Ben dus nu nog vollop aant sparen voor zone 964 turbo look liefst ne zwarte 😛 .
      Maar sowat ik ben dus Weckhuysen Bert en woon te herselt en ben vooral bezig met vw omdat porsche me nog net iets te duur is ben dus ook nog maar 20 jaar he 🙂 .
      Zal hier is een paar linkjes plaatsen van de wagens waar ik nu aan bezig ben. Men eerste project was een vw corrado maar die leeft dus spijtig genoeg al niet meer een beetje te wild mee gegaan 😥 .
      dan ben ik aan menne vw passat van 75 begonnen http://www.cleaned.be/forum/index.php?showtopic=13323&st=0
      en ben nu ook nog bezig aan menne vw derby van 88 http://www.the-oldskool.be/forumos/viewtopic.php?p=1286#1286 maar daar is ook nog veel werk aan en menne daily is dus nen blauwe audi a3 van 99 waar dus niet veel aan gebeurd is alleen maar verlaagd en audi a8 wielkes er op en alles in lakkleur gespoten.
      Zo nu weten jullie al vrij veel van me, nu is het aan jullie zodat ik hier ook is wa volk leer kennen.
      P.S. 911-lover mischien moet jij je hier ook eens voorstellen 😉

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 255)
      • je kan dus toch met 3 in een GT3 😆

Ik had een vriendin te hulp gevraagd omdat ik een klein fijn persoon nodig had om de achterruiten te kuisen gezien ik dus nooit tss de zetels en kooi pas 🙄

grtz
        René

Attachments:
        • 3_in_GT3.jpg

reys schrijft:

René schrijft:
          [quote]reys schrijft:
          [quote]Diablo: enkele jaren terug ook eens in zo’n spel gezeten, een beleving eens ge erin zit wel te verstaan, voor de rest… niet meer voor mij 🙁 Countach idem!

René: kooi gelukt heb ik vernomen? Was dat van die kleppenregeling vergeten te melden 😳

Da’s minder 😕 Toch geen beschadiggingen?
          Meen mij te herinneren dat bij de 964 RS er toch +/- 1.5 cm vrije ruimte tussen dakhemel en kooi was. Was dan ook maar het dak met een velleke leder en ‘t was al, geen dakbekleding aanwezig.
          Maar kan dat dak niet kantelen? Staat bij mij altijd zo open.
          Een beetje stugger zal die wel zijn, enkel echt voelen zal je niet.
          wil het toch eens zien :shock:[/quote]

nee geen beschadigingen gelukkig, toch niet waar ik van weet, hoe het systeem er boven de dakhemel aan toe is weet ik niet maar dat zal wel in orde zijn. Kantelen kan idd nog hoor, geen probleem 😀

kzal es voor wat propere foto’s zorgen om te beginnen 8)

valt het zo op 😆

brunogt3rsgen2 schrijft:

hela rij al 4 jaar CLS en nog just geen 40
              prettige auto maar kan niet het rijplezier geven van een porsche

t’Zit hier blijkbaar vol beenhouwers op het forum 😆 😆 😆

Anoniem

René schrijft:

reys schrijft:
                [quote]Diablo: enkele jaren terug ook eens in zo’n spel gezeten, een beleving eens ge erin zit wel te verstaan, voor de rest… niet meer voor mij 🙁 Countach idem!

René: kooi gelukt heb ik vernomen? Was dat van die kleppenregeling vergeten te melden 😳

zo’n Diablo blijft toch een ferm spel! hoe dit rijdt zal wel een ander verhaal zijn wss…

ja de kooi zit erin en tis echt de max! het enigste dat ik wel jammer vond was dat Gert niet gezegd had dat het open dak niet meer te gebruiken ging zijn… met alle gevolgen van dien dat het ding zich een dag later volledig vastknelde tussen het dak en de buis vd kooi 🙄

na wat sleuren, vloeken, trekken, vloeken, proberen, vloeken en rondbellen 😉 het onding naar voor kunnen trekken waardoor het terug sluitte.

Ik gebruik dat open dak nooit dus kon enkel vermoeden dat het door die kooi was, ik dacht (s avonds om 11u) te zien dat het beetje gekanteld stond toen ik bij een kennis wegreed en wilde het goedzetten, en toen begon de miserie… :roll:[/quote]

Da’s minder 😕 Toch geen beschadiggingen?
                Meen mij te herinneren dat bij de 964 RS er toch +/- 1.5 cm vrije ruimte tussen dakhemel en kooi was. Was dan ook maar het dak met een velleke leder en ‘t was al, geen dakbekleding aanwezig.
                Maar kan dat dak niet kantelen? Staat bij mij altijd zo open.
                Een beetje stugger zal die wel zijn, enkel echt voelen zal je niet.
                wil het toch eens zien 😯

brunogt3rsgen2 schrijft:

je kunt die diablo ook gebruiken als fitnesszaal
                  zweten dat je daar in doet
                  van de prijs van het onderhoud begin je ook te zweten 😉
                  Rene is u GT3 nu stijver van structuur dan zonder rolkooi ❓
                  als je een keer in de streek van Koekelare zit met den GT3 moet je maar iets laten weten kunnen we hem bewonderen 😉

bwa, of hij echt stijver is kan ik niet echt zeggen met dat beetje autobaanervaring dat ik er nog maar mee heb, en ik heb daar de fijne vingers niet voor ook om dat te merken. Denk dat het meer merkbaar is als je een volledige kooi steekt ipv een beugel, dan zou het idd merkbaar moeten zijn. Dan nog een setje stabilisatorstangen erbij en je gaat als een trein door de bocht 😀

Ik durf er tout court men hand niet voor in het vuur steken als je er op de weg iets van merkt, denk dat dit duidelijker wordt op circuit.

Koekelare is binnen de mogelijkheden, past wel es!

René

hela rij al 4 jaar CLS en nog just geen 40
                    prettige auto maar kan niet het rijplezier geven van een porsche
                    binnen een jaar eens uitkijken voor iets anders CLS of panamera of A7 zullen wel zien

rjf

Mercedes is voor oudjes (zo oud zagen jullie er niet uit op de pf tour 😉 ), nu ja de CLS kan er nog net door …

Al een paar keren met een diablo kunnen rijden en elke keer was ik eigenlijk blij als ik kon uitstappen. Persoon in kwestie heeft nu een murcielago en dat is juist hetzelfde. De vriendin had een gallardo (eerste reeks die uitkwam) en die hebben ze gedumpt aan de eerste beste garagist, veel te veel ellende mee gehad.

Ik heb ook even met een tweedehands murcielago/diablo in mijn hoofd gezeten, onder het mom van 40 jaar worden en er nog in geraken want binnen 10 jaar lukt dat niet meer, maar mijn vrouw heeft me snel terug met beide voeten op de grond gezet.

Eerstdaags eens naar mecedes gaan informeren voor de nieuwe CLS 😳 Nog wat boekskes erbij op de livingtafel 😆

je kunt die diablo ook gebruiken als fitnesszaal
                          zweten dat je daar in doet
                          van de prijs van het onderhoud begin je ook te zweten 😉
                          Rene is u GT3 nu stijver van structuur dan zonder rolkooi ❓
                          als je een keer in de streek van Koekelare zit met den GT3 moet je maar iets laten weten kunnen we hem bewonderen 😉

terwijl je dan toch uit de auto hangt, kan je ondertussen eventjes zwaaien naar al diegenen die rond je auto staan te gapen. Meteen extra leuk als je dan tijdens een krap parkeermanoeuvre tegen een ander aanknalt… 😆

Maar eerlijk is eerlijk; het in en uitstappen ging veel vlotter in die Diablo dan uit die GT3 met rolkooi! 👿

cabrio wim schrijft:

vawilliam2003 schrijft:
                              [quote]http://www.vankesselsportscars.com/photo11.htm

Mag weg voor rond de 40, en alle nieuwe originele onderdelen erbij.

Heb erin gezeten, geeft toch wel een apart gevoel, maar zou niet weten hoe je achteruit moet rijden, want dan heb je iemand nodig voor aanwijzingen te geven. :lol:[/quote]

🙂 Je moet de deur opendoen, half uit de auto hangen en dan kan je een beetje achter je kijken :p, opvallen verzekerd aan de lokale delhaize

tja, dat van die Diablo was eerder onverwachts gekomen. Ik word morgen 40, en ben zoals sommigen weten om mezelf dan maar te ‘troosten’ al een tijdje aan het rondkijken om misschien weer iets leuks genre Porsche of iets dergelijks te kopen. Alle excuses zijn goed nietwaar… 😉 Zo was ik een tijdje aan het spelen met het idee om een licht beschadigde 996 te zoeken, en er dan bij Wim de ‘Absolute’ kit van Jaquemonds op te steken (www.jacquemonds.com). Zo mailde ik af en toe met Mario Van Kessel ivm 996’s die mogelijks in aanmerking kwamen. Hij wist dat ik een budget van 40K in gedachten had waar ik liever niet zo overgaan, gezien huisje, boompje, jeweetwel. Plots kwam hij met de vraag of ik interesse had in een Diablo met schade voor 45.000, alle stukken voor reparatie er bij.

Ik geef toe dat ik getwijfeld heb! MAAR… de wagen heeft niet meer gereden sinds 2004!! En we weten allemaal wat dat wil zeggen. Als ik dan eens naar de prijs van wisselstukken begon te kijken, zelfs bij de volgens Lamboforums ‘goedkopere’ dealers zoals Eurospares en dergelijke, zakte de moed al weer wat in de schoenen. En toen ik de wagen real life zag, was de goesting snel weg! De wagen staat echt niet mooi onderhouden, de pedalen staan zo dicht bij elkaar dat ik steeds met mijn gewone kostuumschoenen aan steeds geblokkeerd zat achter het gaspedaal als ik van de gas op de rem wou gaan staan, en overzichtelijkheid nul-nuller-nulst, zowel naar voor als naar achter! Tel daar nog een rijtax van +2800 euro per jaar bij enz enz… Het was mooi om eventjes van te dromen… en daar blijft het beter bij vrees ik… 🙄

reys schrijft:

Diablo: enkele jaren terug ook eens in zo’n spel gezeten, een beleving eens ge erin zit wel te verstaan, voor de rest… niet meer voor mij 🙁 Countach idem!

zo’n Diablo blijft toch een ferm spel! hoe dit rijdt zal wel een ander verhaal zijn wss…

ja de kooi zit erin en tis echt de max! het enigste dat ik wel jammer vond was dat Gert niet gezegd had dat het open dak niet meer te gebruiken ging zijn… met alle gevolgen van dien dat het ding zich een dag later volledig vastknelde tussen het dak en de buis vd kooi 🙄

na wat sleuren, vloeken, trekken, vloeken, proberen, vloeken en rondbellen 😉 het onding naar voor kunnen trekken waardoor het terug sluitte.

Ik gebruik dat open dak nooit dus kon enkel vermoeden dat het door die kooi was, ik dacht (s avonds om 11u) te zien dat het beetje gekanteld stond toen ik bij een kennis wegreed en wilde het goedzetten, en toen begon de miserie… 🙄

Anoniem

Diablo: enkele jaren terug ook eens in zo’n spel gezeten, een beleving eens ge erin zit wel te verstaan, voor de rest… niet meer voor mij 🙁 Countach idem!

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 255)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.