Reacties en vragen op Carrera to China – algemeen

Home Forum Carrera to China Reacties en vragen op Carrera to China – algemeen

  • Maker
    Discussie

  • wreckah
    Deelnemer

      hallo beste mensen!

      dave, merci voor het plaatsen van de link!

      Ja, we zien het compleet zitten! Ik heb begin dit jaar een avontuur gedaan met de moto, en ik kon het niet laten om een nog ambitieuzer projectje te doen! 😀

      hier is de link van mijn africa-avontuur:
      http://users.pandora.be/amber/tanzania/

      Mijne maat wou naar China in een Jeep, en ik wou naar China op de moto, en enkel pinten later hadden we een prachtig ‘compromis’ 😉 We houden allebei ontzettend veel van de klassieke 911, en de beslissing was rap gemaakt…

      Ondertussen hebben we al veel geleerd ivm de restauratie van een oldtimer (ik heb wat sleutelervaring met moto’s, maar dit is toch nog andere koek), en in september gaan we 2 weken fulltime aan de wagen werken.

      We hopen dat ie eind september klaar is, en dan gaan we de media contacteren (beginnend met AVS, want we zijn genteneirs 😉 ) , en hopen via de media aan een paar serieuze sponsors te raken.

      De wagen zelf is in vrij deftige staat, en ook redelijk origineel. Enkel vooraan hebben we serieus wat roest door het batterijzuur. Hopelijk kan dit opgelapt worden, en hebben we geen voledig nieuwe suspensiepan nodig…

      ik houd jullie zeker en vast op de hoogte van de progressie!

      groeten,
      jan

    15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 103)
      • stef en matt, dikke merci voor de aanbieding, maar we gaan het zo laten joh, we houden de technische kant liefst zo eenvoudig mogelijk, en de wagen zo licht mogelijk. 8)

        en wij zijn beren, wij kunen tegen de hitte!! 😆

        Akai, we vertrekken 1 december. Onze wagen is zeker en vast niet te koop, en zal wss na de reis ook niet te koop zijn. 😉

          Is idd niet dezelfde, zie het nu ook. Onder andere ontbreken of hebben van mistlicht achteraan.
          I’m sorry 😳

          S2

            Idd,

            bvb. geen hoofdsteunen op de zetels vooraan, zilveren ipv gouden lettertype op de motorkap, verlaagd ipv verhoogd (al kan je dat natuurlijk veranderen), chromé luchtfilterdeksel tov zwart, …

              Dit lijkt me toch niet dezelfde…

                  [quote=”911-lover”:1gnh35yn](…)
                  Deze vraag daar ik jullie wagen op het net heb zien te koop staan .[/quote]

                  Waar staat ie te koop??!!

                    Nu ben ik aan het twijfelen of ik iets gemist heb of niet .
                    Is de rit naar China al geweest ?
                    Deze vraag daar ik jullie wagen op het net heb zien te koop staan .

                      Geen probleem hoor.

                      Moet je nog wel compressor, droger, condensor en radiator hebben… denk ik…

                        Trouwens Jan, ik heb nog een volledige airco liggen enkel wat buizen en slangen ontbreken. Wel alle blaasmonden en knoppen voor interieur, pomp, luchtaanjager, radiator voor onder het motorkleprooster…

                        Is eigenlijk voor een 74-86 interieur, maar volgens mij past het.
                        Je mag het komen halen, is wel koud, want de blaasmonden hangen onderaan het dachbord en blazen zo op je kloten…
                        I’ll keep your future cool 8) 😀 8)
                        Matt

                        😳 Eigenlijk is Stefx de sponsor, hij was het van plan te vernieuwen op de mijne.

                          hey Matt,

                          wat had je gedacht? 😉 ) natuurlijk heb ik de box al eens in het oranje gephotoshopped, maar het trekt er niet op. De lijn van de wagen wordt teveel gebroken.

                          Wij houden ons bij de standaard metallic kleur. Zo wordt de box niet te warm, en valt ie het minst op 8)

                          groeten!
                          Jan

                            Knap gerief, Jan.
                            Nu nog een sponsor om die koffer bahamageel te spuiten, of spiegelend zilver, dat reflecteert pas zonnestralen 🙂 )

                            Succes!
                            Matt

                              dat komt dan goed uit, we kunnen maar 195 met onze bak 😉 😉
                              (uiteraard getest op gesloten omloop 😆 )

                              nog een voordeeltje: in de hete landen zullen we weinig last hebben van de zonnestralen op ons dak, en dus minder krokant gebakken worden in onze airco-loze wagen 😉

                                ik vraag me af welke snelheid je mag rijden met zo een bak. Ik vrees dat boven de 200 dat ding zijn eigen weg gaat zoeken ? 😀

                                  de wagen is inderdaad mooier zonder bagage, dat is zeker 😉

                                  Maar we moeten dit gewoon doen. We hebben 2 extra wielen, en 2 grote jerrycans, die onmogelijk in de wagen kunnen, en die we dus veilig buiten de wagen moeten stockeren. Dit is veruit de handigste oplossing, en véél belangrijker dan de look. 8) Op deze manier kan ook alles op slot, en kunnen we zelfs nog wat extra spullen meepakken die we eerst gingen thuis laten (tent, slaapzak).

                                  Ik was de look al gewoon na 15 minuutjes rond de wagen wandelen 😉

                                  hier is er nog eentje 😉

                                  WB

                                    Vind ik wel ni mooi. Had ik liever een bagagerekje op de motorkap geïnstalleerd. Kon je toch ook wat meer spullen meenemen.
                                    Of kan dat niet vanwege de minder koelkapaciteiten voor de motor dan????
                                    Opvallen zal je er wel des te meer!
                                    Overigens nog veel succes met de trip!!!!!
                                    Wim

                                  15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 103)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.