- Dit onderwerp bevat 103 reacties, 22 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 16 jaren, 1 maand geleden door .
-
Discussie
-
23 augustus 2006 om 11:25
hallo beste mensen!
dave, merci voor het plaatsen van de link!
Ja, we zien het compleet zitten! Ik heb begin dit jaar een avontuur gedaan met de moto, en ik kon het niet laten om een nog ambitieuzer projectje te doen! 😀
hier is de link van mijn africa-avontuur:
http://users.pandora.be/amber/tanzania/Mijne maat wou naar China in een Jeep, en ik wou naar China op de moto, en enkel pinten later hadden we een prachtig ‘compromis’ 😉 We houden allebei ontzettend veel van de klassieke 911, en de beslissing was rap gemaakt…
Ondertussen hebben we al veel geleerd ivm de restauratie van een oldtimer (ik heb wat sleutelervaring met moto’s, maar dit is toch nog andere koek), en in september gaan we 2 weken fulltime aan de wagen werken.
We hopen dat ie eind september klaar is, en dan gaan we de media contacteren (beginnend met AVS, want we zijn genteneirs 😉 ) , en hopen via de media aan een paar serieuze sponsors te raken.
De wagen zelf is in vrij deftige staat, en ook redelijk origineel. Enkel vooraan hebben we serieus wat roest door het batterijzuur. Hopelijk kan dit opgelapt worden, en hebben we geen voledig nieuwe suspensiepan nodig…
ik houd jullie zeker en vast op de hoogte van de progressie!
groeten,
jan
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.