Reacties en vragen op Carrera to China – algemeen

Home Forum Carrera to China Reacties en vragen op Carrera to China – algemeen

• Maker
    Discussie

• wreckah
    Deelnemer

hallo beste mensen!

dave, merci voor het plaatsen van de link!

Ja, we zien het compleet zitten! Ik heb begin dit jaar een avontuur gedaan met de moto, en ik kon het niet laten om een nog ambitieuzer projectje te doen! 😀

hier is de link van mijn africa-avontuur:
      http://users.pandora.be/amber/tanzania/

Mijne maat wou naar China in een Jeep, en ik wou naar China op de moto, en enkel pinten later hadden we een prachtig ‘compromis’ 😉 We houden allebei ontzettend veel van de klassieke 911, en de beslissing was rap gemaakt…

Ondertussen hebben we al veel geleerd ivm de restauratie van een oldtimer (ik heb wat sleutelervaring met moto’s, maar dit is toch nog andere koek), en in september gaan we 2 weken fulltime aan de wagen werken.

We hopen dat ie eind september klaar is, en dan gaan we de media contacteren (beginnend met AVS, want we zijn genteneirs 😉 ) , en hopen via de media aan een paar serieuze sponsors te raken.

De wagen zelf is in vrij deftige staat, en ook redelijk origineel. Enkel vooraan hebben we serieus wat roest door het batterijzuur. Hopelijk kan dit opgelapt worden, en hebben we geen voledig nieuwe suspensiepan nodig…

ik houd jullie zeker en vast op de hoogte van de progressie!

groeten,
      jan

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 103)
      • Idee voor een minimeeting zondagnamiddag ?

Ah OK. was niet zeker of jullie P daar al zou staan

wij zijn herkenbaar aan de oranje porsche die daar zal staan, hoogstwaarschijnlijk enkel de naakte kas. We hebben ook flyers en stickers klaar. 🙂

Tommy zal ook zijn grasgroene 914 tentoonstellen, en een zware (zwarte) Chevy pick-up truck uit de jaren ’50.

mvg, jan

En jullie zijn herkenbaar aan ?

Welke wagens staat er op jullie stand ?

beste porschisten,

ik wil nog even vermelden dat wij op collectioncar ( http://www.collectioncar.com ) zullen staan dit weekend, mét onze wagen 😉 . Het gaat door in Flanders expo te gent.

Wij staan in zaal 2 op de stand van Tommy Criel, de man die onze porsche aan het spuiten is op het moment.

allen welkom!
                mvg, Jan & Erwin

ja, tis wat stillekes voor t moment,

de spuiter is twee weken geleden langs geweest, en heeft de body eens bestudeerd. Is zeer goed te doen zegt ie, en ook het laswerk aan de voorkant valt heel goed mee: de onderpan hebben we niet moeten kopen. 🙂

normaal gezien zou ie volgende week de wagen komen afhalen, en dan zou ie binnen ongeveer 1 week klaar zijn. Let’s hope 😉

dan zullen we alles monteren in het verlof, zodat we klaar zijn voor de autobeurs. kmoet ook nog stickers, flyers en polos laten maken. 😉

Verder zouden we verschijnen in één van de volgende uitgaven van het pff-online.de magazine. Kheb een goed contact met andreas van pff, en die zou willen een tekst in het duits opstellen.

wij houden jullie verder op de hoogte!
                  jan

En mannen ? nog nieuwtjes te melden ?

maar dan komen we de man met de hamer tegen…

[url=http://www.postwhore.biz/albums/userpics/10059/idiotsinchina1.jpg:herjx7zt]

maar we raken veilig en wel op de eindbestemming 😆
                      [url=http://www.postwhore.biz/albums/userpics/10059/idiotsinchina2.jpg:herjx7zt]

😆

leuk, ‘t is te hopen voor jullie 😉

dit is zoals de reis zal verlopen volgens mijn broer 😆 😆

klik voor groot
                          [url=http://www.postwhore.biz/albums/userpics/10059/portochin2.jpg:2ssr1qq5]

oh, leuk dat zoiets per land kan 🙂 D

hey,

ja, we gaan onze auto laten keuren voor dagelijks gebruik (en de rolkooi pas achteraf erin vijzen 😉 )

Verzekering: ethias dekt gans de EU, en nog enkele landen zoals USA, Turkije, Macedonie, etc… de landen staan op de achterkant van de groene kaart 🙂

Vanaf we op ons op onbekend terrein begeven moeten we ons land per land verzkeren, dat gebeurt aan de grens van elk land. Met de moto kostte dat ons ongeveer 50 EUR/land. Laten we hopen dat het met de wagen niet teveel meer is.

groeten,
                              jan

Tof project !
                                Wat ik me afvroeg, moeten jullie je auto niet laten keuren voor dagelijks gebruik, om zo half de wereld af te reizen?
                                Hoe zit ‘t qua verzekering? Normaal dekt je groene kaart enkel EU, dacht ik?

Veel succes al vast !

hey Rufie, lijkt me zeker weten leuk om eens af te spreken. Ik zal je het adres van onze garage doorPM’en. Wij zitten daar vrij vaak, dus kan je altijd eens passeren hee. 😉

Dat artikel wil ik wel lezen! stuur maar door 🙂

Jan

Hey Wreckah,

ik heb je project toevallig gisteren ontdekt in een topic in het Pelican Parts forum. Daarna zag ik een topic hier en op het nl forum.

Zoals al aangehaald vind ik het een goed idee om eens af te spreken in Gent.

Ik heb deze maand ook een Frans tijdschrift gekocht en daar staat een artikel in over een tocht van 2 Ferrari’s door China. Kan misschien interessant zijn voor jou om over hun ervaringen te lezen. Wil het wel eens scannen voor jou.

Gr,
                                    Rufie.

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 103)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.