Rear Seat Delete

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Rear Seat Delete

• Maker
    Discussie
  • Hoi , zijn er hier nog leden met een RSD ( Rear Seat Delete)
    Deze was bij de aankoop bij maar heb nog geen stekkers gevonden om de vergrendeling van dit blijkbaar zeldzaam stuk aan te sluiten.
    Wat zouden jullie doen ? Houden en monteren of stockeren en de orginele achterzitjes houden?

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • Het voordeel is dat je extra bagage ruimte hebt dat afgesloten is samen met de cv. Erboven op kan je bvb koffers vastmaken.

XXX

Ik snap het voordeel er niet van.
        Als ik op vakantie ga met mijn 11je dan klap is de zitjes neer en heb een perfecte plek voor ‘de valies’.
        In ieder geval is het wel een speciale optie die ik nog niet gezien heb in een 964.

De wagen is nog niet gekeurd , zal dus maar voor de zekerheid de zitjes laten zitten tot na de keuring.

123

volgens mij doet de keuring enkel lastig als er werkelijk zitplekken zijn en geen gordels.

Als je de gordel bevestigingen laat zitten, al dan niet achter iets weg gestoken denk ik niet dat er een probleem is.

Hoedanook zou ik het origineel laten.’t ziet er mij niet echt veel lichter uit dan de originele achterzitjes.

hoeveel zitplaatsen staan er op de papieren? daar zou ik rekening me houden als je naar de technische controle moet. anders heb je ruzie

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.