Re:Hulp gevraagd elektrische ramen

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Re:Hulp gevraagd elektrische ramen

• Maker
    Discussie

• Wim

Waarschijnlijk de koppeling naar linker schakelaar naar rechter spiegel niet correct, kan dan gebeuren dat rechterkant enkel naar boven of enkel naar beneden gaat.

Ik had van de aansluiting indertijd een schema, zal kijken of ik het kan vinden.

Heb je de kleuren blauw, blauw/zwart, rood, rood/zwart en bruin.

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Anoniem

Vanmiddag alle schema’s samen met mijn maat bekeken.
        2 uur bezig geweest, niets klopt volgens schema.
        😀
        [IMG]http://i762.photobucket.com/albums/xx265/vawilliam2003/RamenPorsche003.jpg[/IMG]
        zit er nog een steker in de verbinding van deur naar chassis deze was gewoon los.
        Dus onnodig de deur bekleding gedemonteerd. 😀
        [IMG]http://i762.photobucket.com/albums/xx265/vawilliam2003/RamenPorsche002.jpg[/IMG]
        Verder bedankt aan allen die meegedacht hebben.Top mensen.

Wim

vawilliam2003 schrijft:

Wim zijn elektrische spiegels standaard of optie voor 1986 ❓

Was standaard links en rechts.

Je moet verder even kijken in de stroomschema’s van powerwindows, daar staan ze bij. 💡

Anoniem

In der tijd ook voor gehad, 3.2, was een bedradingsbeschadiging in de overgang van deur naar dashbord.
            (toeval gisteren hetzelfde euvel in de Vito ook moeten herstellen!)

Anoniem

Wim ik heb zojuist al mijn documentatie van de porsche doorlopen.
              Ik hen een schema van de ramen van 1986 🙂
              Nu zie ik wel dat de spanning (lees +) via een “power window controle unit” gaat.
              die zal normaal niet het probleem zijn omdat de linker raam wel werkt.
              morgen toch maar eerst de bekleding demonteren en checken of de motor wel goed werkt.

Wim zijn elektrische spiegels standaard of optie voor 1986 ❓

Op mijn raam schema staat niets van spiegels vermeld.
              Ik zal echter alle andere schema’s ook een keertje bestuderen vanavond.

Wim

Oké, duidelijk dan.
                Aansluit schema kun je vinden in het werkplaats handboek van Porsche.
                Kleur van draden kan wel eens verschillen, maar als je die van jou dan in zelfde volgorde aansluit zou het moeten werken.
                Probeer eerst met acculader of accu rechtstreeks op ruit motor of deze op goede manier werken.

Anoniem

Mijn elektrische spiegels hebben nooit gewerkt 🙁
                  Die schakelaar is zelfs niet aangesloten in de bestuurders deur.
                  Zal maar alles demonteren en de bekabeling nalopen.
                  Oldtimer rijden is een ‘werkwoord’ heb ik al meermaals horen vertellen 🙂
                  Echter zijn de elektrische problemen de moeilijkste om op te lossen 🙁

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.