Remklauwen herlakken

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 Remklauwen herlakken

• Maker
    Discussie
  • Yup,
    Ik heb zou heel graag mn remklauwen herlakken en beletteren van mn P.
    Is er iemand in de buurt van West Vlaanderen die dit volgens de regels van de kunst kan doen…?
    tnx
    Chiepe

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • S2

Pt+1 :puke: :bounce: dit plaats je toch niet op een *porsche

S2

Hoe maak ik van een 1-zuiger remklauw een “echte” Brembo voor beginners 🙂

Ik zie dat “ding” al los komen en zich klemmen tussen de velg en de remklauw, wat zou dit geven?
          Ook altijd leuk voor degene die nadien blokjes mag wisselen 🙂 Beetje Tec7 op de blokjes kan nooit kwaad hé, dan glijden ze beter 😉

Back-on-topic: Om dit goed te doen met de klauw volledig uit elkaar, laten zandstralen en dan laten lakken in hittebestendige lak. Vervolgens nieuwe dichtingen op de zuigers en klaar is kees. Iemand hier op het forum heeft dit onlangs gedaan / laten doen. Ik zal even zoeken of ik het topic terug vind.

Oh my god! 😯

Ik zou het met Tec 7 doen….Blijft er zeker 2 weken opzitten :driver:

PT +1 :bounce:

hier kan je alvast van die stikkers kopen !

PT

:happy: wat voor bricolage is me dat…. :happy: . Voor een jong gastje die zijn civic of crx wat wil pimpen ok, maar op een porsche 997…you’ve got to be kidding me 😕 (No offense !)

J
                    9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.