remmen GT3

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen remmen GT3

• Maker
    Discussie

• Nelis
    Deelnemer

weet iemand raad met zwaar piepende achterremmen op GT3 ?
      zacht remmen geeft enorm piepend en schurend lawaai

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
      • het gaat niet om keramische

het gaat niet om keramische

Idem hier, echter PFB… NEE niet het forum … De pads 🙂

PB

Ik bestel idd meestal in Duitsland of Engeland, deze zijn vaak sneller dan de Belgische/Nederlandse webshops…

de types die ik nodig heb komen hier niet in voor
                bestel je in England ?

PB

Ik heb mijn set via ebay besteld bij: EBC Brake Shop

2008 997 , op en neer gemail naar EBC brakes .com , na een week heb ik nu de prijs maar nog steeds geen order formulier of rek . nr .
                    Was tevreden van de vorige (yellow stuff ) nu orange stuff brake pads . In combinatie met nieuwe schijven met losse adaptor vooraan en zimmermann schijven achter. Had het graag klaar gehad voor Dijon met de club

PDS

Geen idee.

Ik heb altijd gele Pagids, ideaal combinatie circuit / straat ….

Heb ook al eens op zwarte gereden, die bijten nog een pak harder 😀

Welke GT3 heb jij White 911 ?

weet hier iemand waar ik EBC brake pads best bestel voor GT3 ?

Het krakende geluid zal je wellicht enkel horen na een stevige rembeurt.
                          is denk ik het werken van de 2 delige schijven door de warmte.

[quote=”FCBloveschampagne” post=162866]Ik heb dit soms ook, in garage zeggen ze dat het typisch voor keramische remmen is, vind het wel beschamend soms.
                            Ook soms krakende geluiden vooraan, precies weersafhankelijk[/quote]

Heb ook ker. remmen maar nog nix vreemds gehoord, was er bij aanschaf niet ze gek op maarja ze zaten erop 😉
                            Maar remmen dat hij doet dat wil je niet weten (nou ja jij weet het wel :lekker: )
                            Werd mij verteld dat bij de cup races ze alleen stalen schijven gebruiken, zullen wel minder gevoelig zijn voor schade neem ik aan ❗

hoi , thx Koen , ondertss nieuwe blokken gezet en alles weer perfect
                              gr. Marc

je kan proberen rondom schuine kantjes aan het raakvlak vd blok te veilen en wat minimale koperpasta aan de achterkant van de blok smeren

[quote=”Ghost” post=162876]Het piepen duid op verglasing van de rem blokken.
                                  komt meestal daar telang te zacht te remmen.
                                  Heb het soms ook op mijn GT3 met gele pagid blokken.
                                  Een snelle rit met laat en stevig remmen lost dit probleem op als het nog niet te erg is.[/quote]

+1
                                  Paar toerkes op Zolder en ‘t is opgelost;
                                  Keramische remmen die piepen, wist dat niet.

Het piepen duid op verglasing van de rem blokken.
                                    komt meestal daar telang te zacht te remmen.
                                    Heb het soms ook op mijn GT3 met gele pagid blokken.
                                    Een snelle rit met laat en stevig remmen lost dit probleem op als het nog niet te erg is.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.