Renault Laguna GT baas boven Boxster S ?

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes Renault Laguna GT baas boven Boxster S ?

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • Honda en Mazda hadden dit al in de jaren ’80 – mijn Honda is er mee uitgerust en ik vind het eerlijk gezegd een gadget.
      (+)
      Superkorte draaicirkel voor een auto van 4,5m (korter dan de Opel Corsa van mijn vriendin)
      Handig als je niet goed kan parkeren, je kan de achterzijde redelijk corrigeren bij het inparkeren 🙄
      (-)
      Neemt plaats in de koffer & beperkt doorlaadmogelijkheid
      Die zgn. grotere stabiliteit bij uitwijken op hogere snelheid vind ik flauwekul, boven 30 km/h kan de as nog max. 1,2 graden mee- of tegendraaien afh. van een aantal parameters
      Is zelfs bij een Honda niet 100% storingsvrij (na 220K km weliswaar), imagine wat die knoeiers van Renault ervan bakken…

        Honda had vroeger ook zo’n systeem, maar uiteindelijk stappen de constructeurs er later weer vanaf …

        Misschien brengt het wel voordelen met zich mee, maar zijn de kosten hiervoor te groot t.o.v. de voordelen ?

          [quote=”Scoobyfun”:1xif36px]Dit lijkt mij toch wel heel straf … 😕

          http://www.amt.nl/web/Videos/Video-Renault-Laguna-GT-vs.-Porsche-Boxster.htm

          Onderschat Renault écht niet hé! Ik ben een believer.Die vierwielsturing vond zijn oorsprong in 1990 in de Nissan 300ZX tt onder de benaming super -hicass. Ik reed toen met zo’n 280pk sterke tt en die wegligging was fenomenaal. Met de huidige stand van informatica en tecnologie gaat dit systeem nog een heel stuk verder.

        3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.