Re:Nieuwe site probleem

Home Forum Porscheforum mededelingen Re:Nieuwe site probleem

• Maker
    Discussie

• Wim

Had deze problemen eerst ook, maar instellingen van je computer staan dan waarschijnlijk niet goed check die eerst even.

Scrollen kun je gewoon in de velden doen.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 61)
      • ja Wim inderdaad
        veel beter en ik kan nu alles zien van het forum en alles werkt veel sneller 😀
        we kunnen er weer tegenaan yiehaaaaa 😆

Wim

Via deze link kun je Mozilla Firefox gratis down loaden.
          is echt een groot verschil met Explorer.

http://www.mozilla-europe.org/nl/firefox/

IE gebruikers naar oude forum leiden 😛 😛 😛

explorer doet wat het eigenlijk altijd gedaan heeft, mensen afhankelijk maken van microsoft en niet compatibel zijn met andere ontwikkelingen… maar we vinden wel een oplossing.

Wim

Zie mijn 2de post in begin dit draadje. 😉

Explorer is fini, kapoet, gedaan. 😆

Anoniem

Ik heb juist Firefox geïnstalleerd en mijn probleem is opgelost. 🙂

Ter info: heb hetzelfde probleem als vawilliam2003

Greetz,

Plumber

Wim

19:6 lappetoppeke aanschaffen net als ik, is het beeldscherm breed genoeg.

😉

brunogt3rsgen2 schrijft:

❓ ❓ ❓ ❓ ❓
                        da toch chinees voor mij 😳

De informatie was dan ook bedoeld voor de webmaster zoals erbij stond 😉

Anoniem

Bij mij is er nu ook een stuk weg rechts.
                          In pagina 1 is er geen probleem.
                          Denk vanaf het moment de de screenschot werd geplaatst.
                          Er staan steeds foto’s in als ik problemen heb.

maar niet voor mij, bedankt voor een duw in de goede richting Luc !

❓ ❓ ❓ ❓ ❓
                              da toch chinees voor mij 😳

Als ik de probleem reacties lees heb ik de indruk dat het een meer inhoudelijk compatibiliteitsprobleem is van de programmatie met de diverse browsers.

Gebruikers moeten niet ongerust zijn dat het aan hun computer ligt, het kan wel zijn dat bepaalde ingestelde veiligheidsinstellingen voor Javascript bepaalde zaken blokkeren. Het weergeven van bepaalde zaken zoals foto’s e.a. kan dan weer ander oorzaken hebben.

Daarom zou ik de webmaster of ontwikkelaar adviseren volgende zaken na te kijken.

De template is de basisstructuur voor de weergave van deze website veronderstel ik en naar ik vermoed werd met Joomla onderdelen gewerkt.
                                Om te komen tot een complete website werkt de template hand in hand met de content die is opgeslagen in de Joomla database of met aparte extensies die binnen Joomla zijn geïnstalleerd. Ook het juiste gebruik van CSS en JS is hier belangrijk en kan conflicten geven.

Een forum kan bijvoorbeeld zijn eigen CSS-ontwerp aandragen zonder dat de template hier invloed op heeft maar conflicten geven indien ook andere coderingen worden weergegeven. Browsers reageren dan ook verschillende op deze coderingen.

Sommige teksten en menu’s worden direct in de HTML-code gezet, dit is in schril contrast met Joomla waarbij de inhoud van de website dynamisch in het geraamte van een template wordt geplaatst.

Hierdoor is de code niet compliant met de W3C-standaarden XHTML 1.0 en CSS 2.0. Zouden er bv.in de webpagina’s zogenoemde Frontpage Extensions zitten dan conflicteren deze extensies met Joomla en introduceren verschillende veiligheidsproblemen en veel hostingproviders hebben deze extensies daarom ook bewust
                                uitgeschakeld.

nu lukt het wel en ik heb hetzelfde probleem als JP en mis ook een stukje rechts

op het bericht van de polo t-shirt enz
                                    alleen een wit vak en geen tekst
                                    het is niet om ambetant te doen hoor

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 61)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.