Re:Nieuwe site probleem

Home Forum Porscheforum mededelingen Re:Nieuwe site probleem

• Maker
    Discussie

• Wim

Had deze problemen eerst ook, maar instellingen van je computer staan dan waarschijnlijk niet goed check die eerst even.

Scrollen kun je gewoon in de velden doen.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 61)
      • Volgens mij is het probeemin de css

display: block;
        daar is de breedte vanhet middengedeelte vastgesteld en er wordt meer data doorgegeven, mar deze verdwijnt door de display: block.

de reden dat ff sommige dingen anders weergeeft dan ie is omdat ff alles strikter toepast en vele css dingen die niet echt standaard zijn worden genegeerd

mvg
        sven

dit moet dan toch echt een internet explorer instelling zijn … ?
          Vanavond kan ik overleggen met onze it er

In je nieuwe toppic heb ik het ook weer voor. Net alsof de tekst niet correct wordt uitgelijnd, en dan ben je rechts een deel kwijt …
            [IMG]http://i285.photobucket.com/albums/ll79/bc911/Allerlei/screen2.jpg[/IMG]

ik vermoed ok dat het in de bereking zit.

in FireFox en Chrome geen enkel probleem

alle andere beschreven problemen (tekst links, etc, allemaal al gezien, maar nog NOOIT in Firefox… )

de enige reden dat ik nu nog I3 gebruik is om te testen voor dit topic 🙂

Wim

Ik heb Bert zijn procedure ook gevolgd, maar geen problemen.
                En zoals jullie in het begin kunnen lezen had ik ook problemen, maar na aanpassing van het scherm/resolutie o.i.d. heb ik sindsdien geen problemen meer.

Anoniem

Heb het probleem reeds vanaf het begin,geen volledige pag rechts,en dat op een willekeur van topics.
                  Ook na het posten van een reactie, soms is er links in het zwarte gedeelte van het scherm tekst terug te vinden, en loopt het allemaal een beetje door elkaar.
                  Ga er dan even uit, terug inloggen dan 9/10 ok.
                  Momenteel in deze topic, rechts stukje te kort…

ik werk hier ook in 19:9 HD

ik begin me af te vragen of het dan effectief in de code zit die de pagina resized naargelang de resolutie die je gebruikt in IE8 of hebben jullie het ook in firefox en chrome ?

Nog even dit als info

ik werk op een 16:9 monitor (en bijpassende 16:9 resolutie)

mss in die richting zoeken?

Nu heb ik het zelfs op deze topic 🙁 ik zie “Junior Board staan ipv “Junior Boarder”

Ik heb het op de Leipzig post als ik pagina 1 open, (of ik nu van overzicht of van andere pagina kom , altijd in IE…)

ga nog 1 ding testen,
                        ik werk met 2 schermen aan vreschillede resolutie.. mss dat hij voor zijn brekeningen het primaire scherm gebruikt?

ik koppel terug zo meteen

EDITED: neen dat was het niet. op de ander monitor heeft hij identiek hetzelfde 🙂

ik werk met IE8 8.0.6001.18928 mssdat het versie van ie gerelateerd is? en dan kan het mss (zoals Wim al zei) met instellingen opgelost worden

Ik heb dit probleem ook met sommige toppics;
                          Zelfs in dit toppic zie ik de rechterkant niet volledig!

Gr Bert

screenshots reeds bekeken, @ Bert, ik heb je route die je beschrijft in het topic gedaan en bij mij blijft dus alles correct… niet te begrijpen, zowel in IE als in Firefox als in chrome… kom er zot van !

Dave -> you have mail met screenshots

Bij deze … 😉 Ga eens kijken in het volgende toppic: https://porscheforum.be/index.php/forum/15-uitstappen/64642-bezoek-porsche-leipzig-4-6-juni–programma-online-

Ik weet niet of het toppic-gerelateerd is, maar dit heb ik dus gedaan:
                                – eerst laatste pagina van het toppic bekeken = geen probleem
                                – dan naar de eerste = geen foutmedling, maar geen gebruikers (zie screenshot)
                                – andere pagina van het toppic = geen gebruikers …

[IMG]http://i285.photobucket.com/albums/ll79/bc911/Allerlei/screen1.jpg[/IMG]

Gr, Bert

graag, dat kan ons zeker verder helpen !

Als ik het nog eens heb maak ik een screenshot 😉

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 61)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.