Home › Forum › Porscheforum mededelingen › Re:Nieuwe site probleem
- Dit onderwerp bevat 61 reacties, 15 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren, 5 maanden geleden door Bert V..
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
T is voor ons ook een beetje moeilijk zoeken hé, jullie melden een probleem dat bij ons niet zichtbaar is, we weten dus ook niet echt waar we naar moeten zoeken…
Ik ben nu reeds bij een tiental forummers thuis gaan kijken om ook eens andere instellingen en meningen te zien en overal is alles correct weergegeven…
ik ontken jullie probleem niet maar weet niet goed waar nu zoeken, ik heb zelf IE8, firefox én chrome op 2 pc’s staan, en op beide pc’s is alles perfect…
Onze ITer of de architekt van de site ondervind ook geen problemen en dacht in het begin zelfs dat ik met zijn voeten aan t spelen was…
Maar… we blijven zoeken…
Hier af en toe hetzelfde probleem. Foutmelding en dan zie je niet meer wie heeft gepost … IE8
Heb het net ook geprobeerd, maar hier gaat alles goed. 🙄
Zijn waarschijnlijk de instellingen die niet goed verlopen bij jou of webdesigner, maar Dave is er al naar aan het laten kijken.
Zullen inderdaad nog wel een paar foutjes inzitten, maar dat was na het opstarten bij het Nederlandse forum ook. 💡
ik heb dit probleem met de post van de reis naar Leipzig en soms is het probleem dat de computer de pagina niet kan vinden
ook als ik een reactie zet op JP zijn foto verspringd de pagina van grote en de kolom van een nieuw bericht zelfs de smilies zijn dan niet meer zichtbaarAnoniem13 juni 2010 om 10:48Ik heb alle mogelijke resoluties geprobeerd.
Krijg het probleem niet opgelost.
Het gebeurd steeds wanneer er foto’s gepost zijn dat ik aan de rechterkant een stuk mis. Met deze bvb https://porscheforum.be/index.php/forum/4-911/68114-het-geluid-verbeteren-van-een-33-turbo-van-1981
Ik zie triuwens altijd aan beide zijden van mijn scherm grijze banden op deze site, met andere site’s of programmma’s geen probleem.
Normaal zou ik onderaan toch een scrollbalk moeten krijgen als de pagina te breed is.
De raad om een andere internet explorer te gebruiken zal ik misschien nog wel eens proberen.Ik kan vanwilliam 2003 zijn reactie niet volledig begrijpen . 🙄
Zal waarschijnlijk ook eraan liggen dat ik Belg ben .
Wij als Moderators zijn niet verondersteld IT-programmeurs te zijn .
Daarbij kunnen wij als moderator ook niets aan dit forum instellen .
Dat kunnen enkel de Admins (net zoals bij onze Noorderburen btw)
En hoe menige Moderators Noorderburen handelen is velen van ons niet onbekend 😕Vertel, gooi het er maar uit, ik ben ook noorderbuur. 😉
Maar dat laatste is wel waar, wil je geen problemen met je Porsche, dar rijden met dat ding.
Anoniem12 juni 2010 om 22:37Beetje rare manier van handelen hier op belgisch forum.
Zelf door moderators, ik ken weinig van computers, jullie blijkbaar ook niet.
De noorderburen vind ik veel behulpzamer.
Daar heb ik nooit door de regels gelezen (probleem met Porsche, dan beter …. rijden dan is uw probleem opgelost).@911-lover: Koen ik dacht ald at ik het al gelezen had tot 😀 dan had ik het (nog) niet voor. (of nog niet gezien)
nu wel, maar niet met FireFox maandag Chrome eens proberen 🙂Dat probleem heb ikanaf het begin en is ook gemeld (zonder antwoord) in het Forumdraadje .
KLIKKERDEKLIKBovendien wil ik nog even zeggen dat we nu ook constant verder bouwen aan het forum, als er dus functies zijn die je hier niet vind, maar elders wel, of is er iets dat je graag zou hebben… meld het en ik probeer het te implementeren. je kan meldingen of ideeen altijd mailen naar techstaff@porscheforum.be
Werk al vanaf het begin met Firefox, is werkelijk perfect.
Let wel op als je hem gratis down load dat je de veilige versie neemt, en daar de spelling controle activeert, is dan voor alle programma’s die je daar met opent van werking. 💡Ik gebruik Mozilla Firefox en tot hier toe geen enkel probleem gezien, forum ziet er echt weg goed uit zo!
Heeft naar mijn mening te maken of er iemand te grote fotos etc gepost heeft…
dan past hij de grootte aan van demiddenste strook.Als het een instelling is van de computer zou ik ze graag weten, want ik ken ze niet.
HEb het al van in het begin.. eerst verdwijnt tekst links, reresh ja dan de pagina (via button of F5) verdwijnt wie hem gepost heeft..
als ik wil weten van wie hij si kies ik telkens CITEER en dan zie ik het in de TAG.maar is niet handig..
Hoe goed het nieuwe forum er ook uit ziet.. telkens ontdek ik meer en meer zaken die ik mis van het oude (of Nederlandse) forum.gewoon handige dingetjes die we zo gewoon geworden zijn, die nu ontbreken..
MAAR er is ook veel nieuwe (en ook zeer handige) functionaliteit bijgekomen…
zoiets heet vooruitgang denk ik 🙂
maar aan de stuwende krachten achter het forum, keep up the good work!
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.