reportage

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen reportage

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • Tja je kent het gezegde hé, er bestaan maar twee soorten motorrijders, die dat gevallen zijn en die dat nog moeten vallen. Hopelijk zal het bij jou een zachte zijn 😀
      (het is een jookske hé)
      Wat geen jookske is dat het hier ook nog op de lijst staat enkel je geraakt niet aan logies

Had net op tijd ingeschakeld tijdens het zappen en meteen opname geprogrammeerd maar toch tot het einde blijven kijken.
        Rij zelf ook al 35 jaar met tweewielers en Isle of Man staat ook nog op het verlanglijstje maar tijdens de film regelmatig gedacht om de moto te verkopen. Ik ben tot nu toe zelf gespaard gebleven van valprtijen maar je kan het lot niet blijven tarten.

Respect Joey en Robert Dunlop :respect2:

image.jpg

Heb het ook gezien. Inderdaad aangrijpend, het zijn toch karakters die mannen.Een bezoek aan de TT Isle of man staat trouwens nog op mijn, nu al te lange, to do list.

Ja ik heb gekeken , aangrijpende reportage ! Ik heb zelf 17 jaar BK wegrace gereden in verschillende klassen .
            Het was wel mooi verwoord maar moeilijk te begrijpen voor iemand die deze sport nooit beoefende . :respect2:

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.