Restauratie 356 bt 5 bj. 1961

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s Restauratie 356 bt 5 bj. 1961

• Maker
    Discussie
  • Twee jaar geleden kocht ik een wrak , daar heb ik veel laswerk aan gehad . Een nieuwe bodem , binnen spatborden , deurdorpels , inzetstukken voor deuren en spatborden en nog veel meer. ( Alles is te volgen op Porsche forum. eu ) Nu staat de carrosserie in de grondverf en wordt half augustus gespoten . De motor is ook bijna klaar , ben nog op de zuigersringen aan het wachten. Eind augustus kunnen we starten met de opbouw. Hier wa foto’s .
    Gr. Marc 356
    De benzinetank is al gelakt.

image_2013-07-30.jpg

image_2013-07-30-2.jpg

image_2013-07-30-3.jpg

image_2013-07-30-4.jpg

image_2013-07-30-5.jpg

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 96)
    • Er komt weer leven in mijn dashboard , de klokjes en schakelaars gemonteerd , met de kabelboom moet ik nog wat vechten niet alle kleuren komen overeen , ik denk dat er in het verleden al wat aan geprutst was. De motor is ook terug van de testbank , ik heb wel Webers sportuitlaat en een elektrische ontsteking laten monteren .
      Marc

image_2014-03-23.jpg

image_2014-03-23-2.jpg

heb ze ook zien staan en vind het een leuk hebbedingetje

Datona bv. Een Nederlandse firma ,ik had ze binnen de 24 uur thuis geleverd. Deze brug heeft geen perslucht nodig en gaat 142 cm hoog dat heeft bij mij de doorslag gegeven .
          Marc

zo’n mooie restauratie, gaat er super uitzien, heel secuur. De brug is ook in orde, zou van pas komen, heb ze zien staan op hollandse site

Zo’n brug zou ik ook willen se
              Waar heb je deze gehaald ??

Prachtige werken :applaus:

Ziet er goed uit… Dat ziet er bangelijk goed uit ja.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Ziet er goed uit :up:

Eindelijk, nog eens iets kunnen doen aan de P . Zeer veel werk op de zaak en een grote verbouwing achter de rug, nu weer wa tijd maken voor de hobby . Ik heb de kabelboom gestoken ,da ging eigenlijk gemakkelijk , meer werk gehad met de oude eruit te halen die kabels waren zeer stijf. Om makkelijk te kunnen werken heb ik een schaar-poetsbrug gekocht , echt een aanrader.
                    Marc

image_2014-03-10.jpg

image_2014-03-10-2.jpg

Het is BALI BLAUW gebleven zie ik
                      Mooie kleur :applaus:

Knap project.
                        Een oldtimer terug in zijn oud glorie(of beter)herstellen.
                        Blijft iets speciaal.

Costa

2 achterruiten is wel cool. :applaus: :applaus:

Ziet er strak uit !! :respekt:

Al zie ik persoonlijk die Gulf benzinetank niet in dit concept passen, tenzij je nog iets anders in petto hebt…..

Ne foto van in de spuitkabine .
                              Gr. Marc
                              image_2013-12-22.jpg

image_2013-12-22-2.jpg

Prachtig project.
                                Na gedane arbeid is het goed toeren.
                                Je krijgt straks een beauty.

jan

i had a dream, en dat is em

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 96)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.