Restauratie 911 Carrera 3.2L

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s Restauratie 911 Carrera 3.2L

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

In de draadje ga ik proberen bij te houden wat er allemaal gaat gebeuren met m’n 911. In de loop van de lente zal de wagen uit elkaar gaan en vakkundig gerestaureerd worden door CCR. In de aanloop van deze werkzaamheden zou ik ook nog een aantal andere zaken zelf onder handen willen nemen.

Één van de eerste punten die op het programma staat is het verwijderen van het aftermarket alarm.

Groeten, Bert

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 72)
    • Zo, weliswaar in twee keer, maar hij kan er weer voor een jaartje tegen. Lekker wat kilometertjes afgelegd vandaag om de keuring in orde te brengen. Nog bedankt voor de snelle service Robbie 😉 .

Ja nu nog de keuring terug in orde brengen en dan mogen de mooie herfst/winterweekendjes komen … 😀

Amaai, Proficiat Bert.
          Ik benieuwd om de P in het echt te zien.

@CCR : knappe rebuild. ik heb de wagen gezien op jullie opendeurdag met de Gazet van Antwerpen er nog in.

Woooow , ziet er prachtig uit .
            Profiat aan de bouwers alsook aan de bezitter .
            Geniet ervan ( waar ik zeker niet aan twijfel)

Wim

Jij wilt dus gewoon zeggen > Wim je kan geen foto’s maken. 😈 😉

Is inderdaad in het daglicht veel mooier, hier op de foto’s lijkt hij gewoon grijs, maar is dit zeker niet.
              Er zit in de kleur iets van Frans en duur. 💡 😆

Op foto’s komt de kleur toch niet echt goed over. Is in het echt stukken mooier 😀 .

Ooooooooooh , zo mooi !!!
                  Als nieuw !

toppie…. 😉

Wim

Hier nog de beloofde foto’s van het eindresultaat.

Bert heeft zelf zijn fuchsen geanodiseerd. :mrgreen: 😆
                      Resultaat daarvan is zeer knap.

Wim

Bedankt Bert, jammer dat ik er deze avond niet bij kon zijn, maar zal morgen nog wat foto’s plaatsen, kunnen de andere forummers er ook even aan snuiven. 💡 😉

Hoi Bert,

zonder dank…, graag gedaan.

Gr
                          Robbie

Timo, Wim en Robbie bedankt voor het mooie resultaat, als was het al donker ik heb van elke meter genoten van het ritje 😀 . Kijk al uit naar het eerste ritje overdag. Het was net zoals met een hond die z’n baasje al een tijdje niet meer heeft gezien, ze herkende me meteen toen ik instapte. En eindelijk ruikt ons huis terug naar die lekker geur van een warme P-motor. Inge zal blij zijn als ze straks thuiskomt.

Groeten, Bert

[quote=”cabrio wim”:1wd9myx5]Plak het dan nu op een plek waarvan je weet dat deze niet zo vlug rot. :mrgreen: 😉 [/quote]
                              Ja misschien kan ik hem op de venster laten plakken, dan moeten ze er ook zo niet altijd naar liggen zoeken op de keuring 😆 .

Wim

Plak het dan nu op een plek waarvan je weet dat deze niet zo vlug rot. :mrgreen: 😉

weer een geluk bert, want bij de homologatiedienst is het anders weer ff wachten 🙂

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 72)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.