Restauratie 928

  • Maker
    Discussie

  • Igor Duerloo
    Deelnemer

      bij mijn voorstelling al wel een link geplaatst naar mijn blog. Maar het lijkt me logisch dat de updates hier te volgen zijn. bij deze dus.
      http://www.bloggen.be/sharknose

    15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 557)
      • [video]http://www.youtube.com/watch?v=S3AQqGMkLZA[/video]

        :mrgreen:
        Bedankt Mart want dat had ik dus nog niet door. Moet ik dus even checken.

        Hij stond inderdaad tijdens het diner weer te lekken ja, maar zoals je zegt was het toch ff tof karren toch tijdens de middag :driver: . Epoxy is duidelijk een “no go” al bestaat er wat tegenstrijdige info op het net. Voorlopig gaat het zonder lekken dus de nieuwe tank geeft inderdaad toch meer zekerheid. Hopelijk blijft het boletje bollen zondag. 😀

          D’n Shark blijft maar vorderen! :respekt:

          Dus toch niet goed gegaan met de epoxy tank toestand. Die ‘nieuwe’ geeft toch wat meer vertrouwen lijkt me.

          Ennuh, tijdens het diner stond ie weer blank? Dan hebben we toch begin van de middag nog even een leuk klein rondje kunnen doen.

          Had ik je nog niet verteld, weet ook niet of het wat uitmaakt en of je het al scherp had, kan ook met de uitlaat (het ontbreken van een paar potten) te maken hebben, maar afentoe kwamen er wat vlammen mee uit de uitlaat. Ik dacht tijdens het opschakelen van 3 naar 4, maar weet dat niet meer precies. Ik heb ook wel es een tijdje nagenoeg kleploos gereden qua uitlaatgebeuren, toen sloegen de vlammen er vooral met terugschakelen uit dacht ik. :coolness:

            huile al zeker ni, lubrifiant mss ?

              Merci Wim. De Swepco is een serieus verschil, zelfs nu al. Hopelijk kan ik de zondag m’n bij benadering 300 geplande kilometers bollen. Keep u posted en ik kom mss wel is tot bij jullie. Kan je er even mee testrijden en vergelijken met andere boites.
              Misschien is “oil” bij de Fransen van Rosé passion wel iets anders Deepee… :mrgreen:

              Wim

                Weer goed bezig. :up:

                  [hide] :mrgreen: een beflapje met opschrift “OIL OK ?” :happy: [/hide]

                      Ik heb mijn laatste blog posts vertaald naar tengels voor publicatie op flüssig 😀
                      Het heeft een iets meer verhalende stijl in tegenstelling tot mijn blog(telegram) stijl.

                      http://www.flussigmagazine.com/12/post/2015/09/keith.html

                        :respect2: :applaus:

                            Merci voor de complimenten gasten.
                            Ik heb er nog even aan gedacht Jan om je te bellen of een post te plaatsen op het forum maar het was pas de avond ervoor dat mijn originele chauffeur afhaakte en aangezien de trein ook doenbaar leek…

                              Hey Igor,

                              Waarom had je niet gebelt….had ik je met plezier naar de loods gebracht….konden we er meteen een mooi uitje van maken…
                              Je weet het toch…[hide]ik ben met pensioen[/hide]

                              IMG_20150518_115002.jpg

                                jep hier hetzelfde, je liefde en drift voor je wagen staat buiten kijf, en ik denk dat ik al dikwijls genoeg heb gezegd dat ik enorm veel respect heb voor je kunnen en doorzettingsvermogen.

                                Wim

                                  Ik waardeer je doorzettingsvermogen en wat je al bereikt hebt.

                                    Er staan nog wel wat dingen op het menu, al zullen ze in de eerste plaats van cosmetische aard zijn. Is kijken of ik het interieur kan herstellen hier en daar en aan de buitenkant zit er een scheur in de lak van de deur dus die moet ook aangepakt worden.

                                  15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 557)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.