Restauratie 928S 4.7L 1983

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 928 Restauratie 928S 4.7L 1983

• Maker
    Discussie
  • Zondag een 928S van 83 aangekocht, wel wat werk aan (hoofdzakelijk spuiten en herbekleden of restaureren van zetels).
    Moet mogelijk zijn om hem binnen de 3 maand rijdend te krijgen (itt de 944)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 294)
    • Ging het niet oorspronkelijk over Fab zijn 928 ?:D wat doet dan die gele spyder hiertussen ?

Kermit, helemaal passend bij de kikkerkoplampen

velgen totaal fout

Lime green, kan werken met het interieur

:music:

Prachtige 928

Doch speedgelb is ook top op hedendaagse P

[quote=”Yellow Submarine” post=283655]Paul, op een 928 is oranje véél mooier dan (Speed) geel, dat geef ik grif toe. En zeker periode-correct…[/quote]

speedgelb staat een 928 veel beter dan een hedendaagse P

[quote=”Yellow Submarine” post=283655]Paul, op een 928 is oranje véél mooier dan (Speed) geel, dat geef ik grif toe. En zeker periode-correct.
                  D[/quote]

ik moet de “eerste” oranje 928 nog tegenkomen ,zowel in het echt als op de foto

Ben je zeker dat je “kleursmaken ” en kleurwaarnemingen nog intact zijn ? 😀 😀 😀 als

@Fab , je bedoelt waarschijnlijk deze combo : ” een echte “gentlemansdriver car ”

staat trouwens te koop in Moerbeke ,niet zover van je woonplaats

@ dst : heb je nu nog steeds geen deftige iphone om foto’s te maken ?
                    Je kan kiezen bij Apple ts Pro en Pro Max https://www.apple.com/befr/iphone-12-pro/specs/
                    gegarandeerd exclusieve photo’s 😀 ;jouw mooi wagenpark verdient niets minder dan en 12pro voor mooie foto’s

noot ; allemaal met de kont tegen de muur of omgekeerd is ook al geen slecht begin hé

Fantastisch kleurtje dat Oak Green al zeg ik het zelf :mrgreen: :happy:

(heb er wel geen goede foto’s van….merk ik net, zal iets voor de lente worden)

Oak Green zou hem ook niet misstaan in combinatie met een Burgundy interieurtje!

Paul, op een 928 is oranje véél mooier dan (Speed) geel, dat geef ik grif toe. En zeker periode-correct.

Fab, dat is de metallic versie van Slate zo te zien? Het is zeker mooi. Maar het blekere originele kleur is ook mooi met dat bordeaux binnenwerk. In tegenstelling tot oranje buitenkleur natuurlijk.

Doe een poll? Ik blijf een kleine voorkeur voor het origineel grijsblauw hebben. 😀

alles behalve geel is ok 😀

[quote=”Yellow Submarine” post=283643]Blijf dat in grijs of ga je voor 70-ies oranje? :engeltje:[/quote]
                              Originele kleur is Hellblau Metallic aka lichtblauw metallic (#30T).
                              Ben nog aan het twijfelen om hem eventueel in slate grey te zetten, past volgens mij beter bij het interieur (Burgundy)

Als je met deze naar de keuring zal gaan zullen ze denken dat het een nieuwe is ! 😀 😀 :respect2: :respect2: :respect2:

Blijf dat in grijs of ga je voor 70-ies oranje? :engeltje:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 294)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.