Restauratie Porsche 3.0 Carrera

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s Restauratie Porsche 3.0 Carrera

• Maker
    Discussie

• Wim

Deze middag een Porsche 3.0 Carrera uit 1977 opgehaald voor mannen die een eigen project gekocht hebben voor de weekenden en vrije avonden.
      Auto is compleet en matching numbers voor degene die dit belangrijk vinden. 😉
      Was om 17.00 uur op de zaak, hebben hem gelost en zijn gaan eten.
      Daarna zijn de boys begonnen met demonteren, en hebben de foto’s naar onze privé mail gestuurd.
      Wist niet dat ze er al aan gingen beginnen.
      Hieronder al een paar foto’s van hoever ze met 3 man deze avond gekomen zijn. 😯

Dus zoals jullie zien hebben ze goed gas gegeven. 😆
      Ga jullie verder weer op de hoogte houden van wat we allemaal weer tegenkomen, maar zullen wel weer de bekende plekken zijn. 💡 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 58)
    • Wim

Eindresultaat zal moeilijk worden, want Jean werkt niet meer bij ons, dus Porsche is ook vertrokken.

Graag geen vragen hier over via PM of zo, want deze zullen onbeantwoord blijven, en respect voor iedereen zijn keuze hebben.
        Alles is in goede orde geregeld, en daar wil ik het bij houden.

En mocht ik nog in de gelegenheid zijn om foto’s te neme als hij klaar is, zal ik die zeker hier posten.

Dus draadje zal ik bij deze ook op slot gooien.

Wat een prachtig restauratie project :respekt:
          Kan niet wachten op het eindresultaat ! 😀

Ja inderdaad jammer, volgende keer beter hé
            Hou ons maar zoet met mooie foto’s, en mocht je in een vrijgevige bui zijn dan mag je zulke ook vor mij eens één restaureren (grapje hoor) :happydance:

Wim

Jammer dat ik je gemist heb. :bounce:

En ze zijn nu aan de motor bezig, dus eind komt in zicht.
              Zal op korte termijn wel wat foto’s plaatsen

Hey Wim de Zwarte stond mooi te blinken, zo goed als klaar yam yam, de kwijl liep uit mn mond zo prachtig, net als nieuw (zelfs beter hihi)
                :respect2:

Wim

Richting aanwijzers zijn door Porsche op de voor schermen dat jaar (1977) niet geplaatst op een 3.0 Carrera.

Voorbumper is gewoon een poly onderstuk wat meer het accent moet geven op de Ruf of 964 look.
                  Staat geen merk of nummer in, dus kan je daar niet met verder helpen.
                  Ik weet wel dat RNR ze in Terneuzen verkoopt.

XXX

Geen pinkers op de spatborden, andere voorbumper, een eigen look aan’t creëren? Gelikte restauratie, ziet er A+ uit proficiat :relaxman:

Knap en grondig werk proficiat

Het resultaat zal OK zijn ,enkel wat tijd nodig . 😉

Oef, ik dacht dat deze verkocht was en we nooit het eindresultaat zouden kunnen bewonderen…..

Welke voorbumper staat er gemonteerd Wim ?

Wim

Aangezien het al een tijdje geleden is dat er wat gepost is, hier dan foto’s van de Carrera 3.0 en het stadium hoever de mannen zijn.

Timo heeft net de foto’s op het NL forum geplaatst, dus daar zijn ze ook weer bij.

Alles is met originele onderdelen opgebouwd, dus niks van imitatie rommel.

Dus op korte termijn zal er nu aan de motor revisie begonnen worden, omdat deze voor de mannen is en er geen haast achter zit, gaan we deze in eigen beheer doen.
                            Foto’s van de demontage en hoe alles eruit ziet, posten we dan wel weer.

Wim

We gaan hier even verder voor volledige afspraak.

https://porscheforum.be/index.php/forum/24-algemeen/79169-real-life-cafe-31-juli

Anders gaat het een beetje verwarrend worden. 💡

Anoniem

Zou tof zijn een groepsfoto met onze wagens die blinken in het door Wim beloofde zonnetje .
                                Gelieve niet te vroeg anders geraak ik er niet op tijd .
                                Ik lees wel wanneer we waar afspreken .

ivm bezoek +1 ik denk al weken ik moet nog eens tot daar rijden om te gaan piepen, maar komt er nooit van :-S

ik denk best er voor,
                                  en dan eventueel in groep naar de brasserie? eventueel nog een toerke rond/door Hulst?
                                  is ook leuk om zo toe te komen op de parking 🙂

probeer nog wat zaken te verzetten zodat ik ook op tijd ben.

mij best…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 58)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.