Revisie 915

• Maker
    Discussie
  • Dag Forummers

Omdat de 1e, 2e en 3e versnelling van mijn 915 bakje niet meer helemaal volgens verwachting werkten heb ik besloten mijn 915 boite zelf te reviseren. Ongeremd door al te veel kennis terzake 😉 heb ik de motor ondertussen al onder mijn wagen uit gehaald.

De patient:

Zodra er nieuwe vorderingen in de revisie zijn zal ik ze posten. Stay tuned! :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 79)
    • Mijne komt van bij Van Kessel. Ook polyester op stalen frame.

Had m nog liggen want ging die normaal voor zijn RS gebruiken. Hij had ondertussen een alu exemplaar te pakken gekregen.

Je kan er via hen nog zulke bestellen.

Url

Waar heb jij je ducktail gekocht? Zoek er ook één (polyester op metalen frame)

Nope. Misschien omdat ze op de originele glijders staan en de gordels nog deftig werken? Eigenlijk heb ik buiten een paar complimentjes *bloos* geen commentaar gehad op de keuring.

Wat wel genant was, was dat Nicolas mijn ruitenwisservloeistof had bijgevuld maar ik was vergeten het pompje terug goed aan te sluiten. Met als gevolg dat keuring-man mijn koffer onder water gezet heeft *drup* *drup* :mrgreen:

Goed nieuws.
            Geen problemen ivm de stoelen gehad dus?

Zo! Hier zijn we weer! Keuring, take 2 … aaaaaaand ACTION!

Resultaat: No problemo! :mrgreen: We kunnen karren!

PS: het startprobleem was een slecht contact aan de brandstofpomp
              PPS: nu nog van die olielucht af geraken en ik ben helemaal t manneke! (is wat olie in de wisselaars gelopen door de stilstand en dat stinkt!)
              PPS: Nicolas van Porsche Rescue 911 heeft t opgelost, op tijd volgens de afspraak. Prima service en dat mag gezegd worden!

Schitterend werk dat je geleverd hebt en ik kan er inkomen dat je “er nu even genoeg van hebt” 😉
                Ik vrees dat me ook een revisie van de boite te wachten staat maar of ik die zelf zal doen ???

Tim,nice project :respekt: is nooit plezant als ge meest zelf aan doet,en dan zoeits onverwacht voor hebt,maar bij Nicolas is hij wel in goede handen :geek:
                  Heb toen ook het probleem zoals de meeste sc kes hebben als ze warm stonden ,dat ze niemeer aan de praat kreeg,toen samen met gette naftaccu vervangen en nu opgelost :p

Kijk, dat noem ik nu nog eens iemand met ballen aan zijn lijf, niets uit de weg gaan !

Proficiat met het werk zou ik zeggen, hopelijk krijgen ze hem nu nog aan de praat met of zonder extra items in de benzinetank :mrgreen:

jammer van de anticlimax 😈 , maar toch veel :respekt: voor het vele knappe werk dat je geleverd hebt :first:

Tzou ook kunnen dat een van mijn stommiteiten van 4 jaar terug aan de oppervlakte gekomen is. 😳

Heb ooit de vlotter van de benzinetank vervangen. De vorige is deels (de tube) in de tank beland. 30k km mee gereden zonder problemen, maar dat wil niets zeggen natuurlijk. Als dat ding van plaats veranderd is in de tank… 😳

Hij rook verdacht weining naar benzine toen k m voor de 6e keer probeerde te starten…

Dus Bully, ge zou wel eens gelijk kunnen hebben 😆

Mogelijk is t de brandstoftoevoer of de ontsteking

Is wrsl de benzinepomp, even doorlussen.

[quote=”tvanbroekhoven” post=105222]Ter info: Zo’n ducktail duwt prima.. Veel ergonomischer dan een gewoon klepje. :mrgreen:[/quote]

Ik wist het , ik wist het .
                            Paranormale gaves ❓

[quote=”911-lover die eerder” post=105198]Zou zo’n Ducktail even makkelijk duwen als zo’n spoiler op een 928 😈
                            [/quote]

Knap gedaan :first:

Dat komt wel goed…
                                Je post was wel mooi opgesteld! :first: Eerst spanningsboog creëren en dan *BAM*! 😉

Accu is nog ok.

Heb er vandaag nog 50 km probleemloos mee gereden. Tot ik aan de CO test stond.

Mogelijk is t de brandstoftoevoer of de ontsteking. Was inderdaad zéér onaangenaam en niet direct die afsluiter van 4 maanden prullen die ik in gedachten had.

Heb er wel alle vertrouwen in dat Nicolas het opgelost zal krijgen, ik heb er ff geen zin meer in 😉 .

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 79)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.