Richting aanwijzers

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Richting aanwijzers

• Maker
    Discussie
  • Mijn “pinkers” werken soms wel, soms niet. Zowel links of rechts en idem de vier tesamen
    Alvast bedankt om mee te zoeken
    Hans

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Dank u wel, ik zal even op zoek gaan. Leuke bende hier, een plezier om hier wat rond te neuzen.

123

als ze alle 4 zelfde symptoom hebben moet het een gedeeld component zijn…
        Ze hebben elk hun eigen grond, dus dat is het niet.

De Relais of voeding/aansturing(hendeltje aan je stuur) van de relais lijkt me het meest vanzelfsprekend.

Bekijk je massapunten ook eens.
          Er zitten er verschillende….weet ze ook niet direct zitten, maar die corroderen wel eens

nu wel,
            nu niet,
            nu wel,
            nu niet,
            nu wel,

:bounce:

Moeilijk te vinden, iets dat soms wel en soms niet werkt… begin met de elektrische contacten eens na te kijken… eventueel een kabeltje dat ‘een beetje los zit’… soms wel contact, en twee putten verder weer geen contact… succes met het zoeken

Is dat ongeveer om de 1 a 2 seconden dat ze niet werken?

Ik kom uit Marke en heb sinds kort een cabrio sc van 83. Er staan 140 mil. op de teller met volledige historie, zelfs aankoop factuur nog aanwezig. Foto moet ik nog maken en zal deze dan eens posten bij stel jezelf voor.

Stel jezelf en je auto eens voor zodat we hier gerichte antwoorden kunnen geven.

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.