Rijden op spa op 30 maart 2014

Home Forum Porsche Uitstappen Rijden op spa op 30 maart 2014

• Maker
    Discussie
  • Hi,
    Zaterdag 29 maart as ga ik testrijden in Spa .
    Nog iemand daar van het P-forum…?
    G
    Chiepe

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • roy

Ik ben er ook met curbstone die 2 dagen naar elkaar in april 🙂

Als ik me niet vergis is curbstone nu in sessies ? Regent het net veel of ongeval net tijdens je sessie = lost track time. Rsr open pitlane, zelden of nooit last van teveel wagens tegelijk eerlijk gezegd.
        Prijs passagier zou wel goedkoper mogen, zelfde prijs als voor tweede driver, maar bon, met de formule met pitbox incl, tweede rijder of passagier incl, catering incl aan helft van de prijs van curbstone ongeveer, kies ik zelf liever voor twee dagen fun 🙂
        Indien interesse pm, kalender is bovendien vrij uitgebreid.
        Grtn

Curbstone is duurder al is de prijs bij RSR voor de passagier 199€ wel duur is bij curbstone 80€. Bij curbstone max. 60 wagens.

Ben er de 26ste met RSR
            Curbstone is als ik me niet vergis stuk duurder niet ? Waarin zit het verschil ?
            Grtn

[quote=”snoer 964″ post=163069]Bij mij valt 30 maart op een zondag :wtf: Maar ik kan er toch niet zijn als het op zondag is ![/quote]
              idd, sorry de 29ste

Zaterdag 29 maart zijn we op Spa met curbstone. :driver: :driver:

Bij mij valt 30 maart op een zondag :wtf: Maar ik kan er toch niet zijn als het op zondag is !

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.