RLC & Fotoshoot in Sint-Pieters-Leeuw op 18 september 2016

Home Forum Porsche Uitstappen RLC & Fotoshoot in Sint-Pieters-Leeuw op 18 september 2016

• Maker
    Discussie

• Jorge
    Deelnemer

Beste P-liefhebbers,

na het succes van vorig jaar in Belgisch/Nederlands Limburg, is de organisatie voor 2016 toevertrouwd aan youyou en mezelf, kwestie van eens een andere regio aan te doen. De fotoshoot met bijhorende rondrit gaat dit jaar door op 18 september 2016 in het Vlaams-Brabantse Sint-Pieters-Leeuw.
      Na enkele ontgoochelingen mbt de zoektocht naar een geschikte locatie, menen we deze keer een interessante en toffe plaats voor onze fotoshoot te hebben gevonden. De liefhebber van zware en krachtige motoren zullen zeker aan hun trekken komen, aangezien de foto’s genomen zullen worden in de helicopterhaven van Sint-Pieters-Leeuw. Er zullen de dag van de fotoshoot sowieso enkele heli’s aan de grond staan. Het zullen volgens mij alvast machtige foto’s worden!
      Uitbater Bernard Slegten zal aanwezig zijn en wil tussendoor, bij interesse, gerust een woordje uitleg geven over hun toestellen. Deze link geeft jullie alvast meer informatie over de helihaven: http://www.heliservicebelgium.be/nl/index.php

De helihaven ligt op de grensscheiding van Sint-Pieters-Leeuw en Halle. Het adres is Gaasbeeksesteenweg 140 te 1500 Halle, maar voor mensen die de plaatsgesteldheid niet kennen is het misschien eenvoudiger om het adres van de Lokale Politiezone Zennevallei in de GPS in te brengen (Pepingensesteenweg 250 te 1600 Sint-Pieters-Leeuw).
      De helihaven is vrij te bereiken via de personeelsparking van de politie, aan de achterkant van het politiegebouw.

Concreet is het de bedoeling om er samen te komen om 13u en aansluitend aan de fotoreeks een rondrit te doen die 4 provincies kort aandoet: Vlaams-Brabant, Oost-Vlaanderen, Henegouwen en Waals-Brabant. Eventueel wordt er onderweg nog een korte tussenstop voorzien met een glaasje bubbels.

De rondrit eindigt op de markt van Lembeek (deelgemeente van Halle) rond 17.30 uur. Het Claesplein in 1502 Lembeek zal deels voorbehouden worden voor onze bolides, terwijl we in het plaatselijk café “De Mustang” het stof kunnen doorspoelen.

Voor degenen die nadien nog iets wensen te eten, zijn er op het Claesplein en in de onmiddellijke omgeving ook restauranten aanwezig.

Inschrijven voor de fotoshoot en rondrit kan hieronder of onder de rubriek evenementen die op het forum aangebracht werden.

We hopen jullie talrijk te mogen ontvangen en er samen een fijne namiddag van te maken!

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 177)
    • XXX

@Bompa Lawijt – proficiat :up: :up: :up: :up: :up: :up:

@BoxsterWalter : De testrit was dus goed bevallen ?! :-)) Dus nu op naar rood met zwart ! :up:

ik heb de fotokes mogen ontvangen van de fotograaf

Uuuuh, goeie ontwikkeling, fijn voor je, mooi ook dat je het geliefde merk trouw blijft, ben benieuwd, zal zekers weer een fraai exemplaar worden! :driver:

GTS here we come :applaus:

Dank aan de fotograaf voor de schitterende fotos

Ja mannen ik heb nu eenmaal zo een gezicht , maar ik kan al vast verklappen dat er een hele grote smile zit aan te komen de bomma heeft groen licht gegeven :driver: :driver: :happydance: :happydance:

@ Mart, een vrolijker gezicht van den bompa gaan we alleen maar te zien krijgen als eindelijk achter het stuur van een Macan GTS kan ziten…. 🙂

Top :up:
                        Heel mooie fotos en locatie :hail:

Ps: kan niet wachten tot de volgende shoot :engeltje:

Ja Bompa, zo is het, je had m.i. esthetisch gezien de meest geschikte/indrukwekkende kleurcombinatie voor de setting van deze dag!! :lekker:

Volgende keer wel een beetje vrolijker kijken heeej … :mrgreen:

[quote=”jacques911″ post=242047]Is de fotograaf niet op een andere manier te bereiken ,zijn site blijkt bij mij niet te werken .[/quote]
                            Hey Jacques, normaal moet het werken met de link van deepee hierboven. Zoniet stuur je me maar een PM en dan geef ik je zijn telefoonnummer.

probeer eens met deze URL: http://www.cs-photography.be/
                              onderaan op de home pagina staat een contactformulier

Is de fotograaf niet op een andere manier te bereiken ,zijn site blijkt bij mij niet te werken .

Mooier zal uwen avatar niet worden :up:

SYL_0491[1].jpg
                                    Awel ik ben 2000% met je eens :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 177)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.