- Dit onderwerp bevat 135 reacties, 43 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 5 maanden geleden door .
-
Discussie
-
7 juli 2014 om 18:00
Roadtrip 2014
Ready for take off!
De housesitting is standby, ik moest wel zorgen voor een bomvolle ijskast, het zwembad verwarmd tot 28 °C , 5 bakken Jupiler en een chique dineetje bij terugkomst . Dit jaar wordt ook de hond niet aan zijn vaste boom gebonden daar hij vorig jaar na tien dagen alleen, ons minstens veertien dagen niet meer bekeken heeft. Dus de hond blijft ook thuis bij de housesitters. Ook de honden van tegenwoordig hebben kuren.
Anders dan andere jaren maken we nu geen trip maar verblijven we op een vaste stek, doch de reis ernaartoe gaat wel over berg en dal.
Deze gaat 4 dagen duren tot aan de Cote d’Azur. Dit moet het ongeveer zijn. Na een week verhuizen we richting Mont Ventoux voor nog een week. Daarna terug via binnenwegen maar dit is nog niet uitgestippeld.
De valies achter op het rekje is er al terug af daar mijn vrouw vond dat we net zigeuners waren, en laat ze nu net niet met een zigeuner gelinkt willen worden. Ik zeg het niet graag, maar ze hoort het toch niet, maar ze had gelijk, het trok op niet veel en bovendien, ik zag niks in mijn achteruitkijkspiegel. Het was wel handig om het dakje er opgeplooid in weg te bergen zonder veel gedoe. Maar vrouwen weten het altijd beter, dus het zal terug moeten zoals andere jaren, opplooien, in een zak steken, de zak vastmaken,… of… andersom, bij een plotse regenbui, uitstappen, elastieken losgespen, zak (die net te klein is) openmaken, dak er uit halen, openplooien, op de wagen zetten en dan zeiknat terug plaatsnemen in de zetel.
Maar enfin….t’is verlof.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.