Roadtrip 2014

Home Forum Zeverhoekje Roadtrip 2014

• Maker
    Discussie

• bladerunner
    Deelnemer

Roadtrip 2014

Ready for take off!

20140704_135423.jpg

De housesitting is standby, ik moest wel zorgen voor een bomvolle ijskast, het zwembad verwarmd tot 28 °C , 5 bakken Jupiler en een chique dineetje bij terugkomst . Dit jaar wordt ook de hond niet aan zijn vaste boom gebonden daar hij vorig jaar na tien dagen alleen, ons minstens veertien dagen niet meer bekeken heeft. Dus de hond blijft ook thuis bij de housesitters. Ook de honden van tegenwoordig hebben kuren.

Anders dan andere jaren maken we nu geen trip maar verblijven we op een vaste stek, doch de reis ernaartoe gaat wel over berg en dal.

Deze gaat 4 dagen duren tot aan de Cote d’Azur. Dit moet het ongeveer zijn. Na een week verhuizen we richting Mont Ventoux voor nog een week. Daarna terug via binnenwegen maar dit is nog niet uitgestippeld.

De valies achter op het rekje is er al terug af daar mijn vrouw vond dat we net zigeuners waren, en laat ze nu net niet met een zigeuner gelinkt willen worden. Ik zeg het niet graag, maar ze hoort het toch niet, maar ze had gelijk, het trok op niet veel en bovendien, ik zag niks in mijn achteruitkijkspiegel. Het was wel handig om het dakje er opgeplooid in weg te bergen zonder veel gedoe. Maar vrouwen weten het altijd beter, dus het zal terug moeten zoals andere jaren, opplooien, in een zak steken, de zak vastmaken,… of… andersom, bij een plotse regenbui, uitstappen, elastieken losgespen, zak (die net te klein is) openmaken, dak er uit halen, openplooien, op de wagen zetten en dan zeiknat terug plaatsnemen in de zetel.

20140704_135412.jpg

Maar enfin….t’is verlof.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 135)
    • F

Hey Luc,
        Van hieruit ook beterschap zou ik zeggen.
        We zien elkaar binnenkort nog wel eens aan de ‘surfput’ veronderstel ik 😉

Ik hoop dat je snel terug in orde bent Luc.
          Veel sterkte intussen.

Toch niet van al die G-krachten zekers?

Jeetje man, beterschap ennuh gelukkig maar dan, beter voorkomen dan genezen.

En jawel, we hebben nog wel een paar weekjes geduld hoor. Dus haast je niet.

Wat in het vat zit …

Hola das geen klein bier…Gezondheid primeert op roadtrips in alle geval.

Ook van hieruit veel beterschap.

BTW : Ik heb gisterenavond nog je roadtrip 2014 gelezen. Hilarisch!

hey
                  luc beterschap en maar hopen dat jullie snel aan de roadtrip 2015
                  kunnen beginnen veel succes en plezier alvast gewenst
                  harry

@Mickey: vorig jaar tijdens het windsurfen een acute hoofdpijnaanval met braken en bijna van mijzelf gaan. Op spoed heeft men toen na allerlei testen vastgesteld dat er bloed in mijn hersenvocht zat, dit bleek te komen van het kleine aneurysma dat door omstandigheden bloed gelekt had. Gelukkig slechts zeer weinig en na verder onderzoek heeft men in Leuven voorgesteld om het aneurysma te behandelen met een chirurgische ingreep, zodoende dat dit nooit meer kan ploffen.
                    Geluk bij een ongeluk noemt men zoiets zeker?

Dit is geen ingreepje
                      Veel sterkte bladerunner
                      En beter preventief dan …..

Ik vraag mij wel af hoe je er bent bij uit gekomen dat je kans had op een hersenbloeding?

Haha Deepee, bijna juist maar dit is reeds enkele jaren terug gebeurd en daar had ik meer last van dan wat nu gebeurd is. Namelijk een aneurysma behandeling via craniotamie.

Maar zoals gezegd, ik voel mij net als tevoren, springlevend, dit was enkel preventief tegen een mogelijke hersenbloeding.

Veel beterschap gewenst, en ik kijk ook al uit naar het verslag van de volgende roadtrip!

Met het zien van de foto’s achteraf, denk ik zelfs dat we mekaar gezien hebben verleden jaar in de Ierse pub in St-Tropez!

XXX

Een vlug herstel gewenst Luc.

@deepee
                            – allemaal op te lossen met 2 ijszakjes 🙂

oesje bladerunner ! toch maar luisteren naar de doc. het is idd niet aan te raden om auto re rijden na een vasectomie 😉

Oei, das minder nieuws. veel beterschap alvast.

Tja, wanneer?

Normaal had ik de woensdag na AC/DC vertrokken, aan wat we onze “roadtrip 2015” zouden noemen, maar een dringende heelkundige ingreep heeft daar verandering in gebracht. Ik ben ondertussen terug thuis en zelfs de draadjes zijn er reeds uit maar moet toch een lange periode revalideren, alhoewel ik mij kiplekker voel.
                                  Zo ga ik proberen om één dezer dagen al eens een kort tripke te doen naar de Ardennen of Moezel om te zien of het al gaat. Ik voel mij in elk geval alsof ik onmiddellijk aan onze roadtrip kan starten maar de dokter raad het mij af de eerste weken.

Hahaha, ik zat me van de week ook al af te vragen wanneer de goede man weer op vakantie gaat. Zit me er al op te verheugen hoe de hond er op zal reageren …

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 135)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.