Rondrit Limburg

Home Forum Porsche Uitstappen Rondrit Limburg

• Dit onderwerp bevat 60 reacties, 46 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren geleden door Bart.
  • Maker
    Discussie
  • Beste porsche liefhebbers
    Wij zijn in Hasselt en omstreken met een enkele porsche liefhebbers van dit forum en zouden graag eens de moeite doen
    Om in mei ergens een rondrit te organiseren door ons mooie Limburg en zeker niet te vergeten door de Limburgse fruitvelden …
    Willen dan eventueel s ochtends jullie ontvangen met een koffie en dan na het uitdelen van het roadbook de rit te Laren starten naar een oude Limburgse brouwerij voor een drankje waar we dan weer door toeren en s liddags iets klein eten en dan passeren we in de namiddag het circuit van zolder om alzo op onze eindbestemming aan te komen voor een hapje….

Zijn er eventueel geïnteresseerden want ons roadbook is klaar maar prikken dan een van dezer dagen een datum,.
    Mvg groeten steph 997

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 60)
    • U vraagt wij sluiten 😉 .

Hier mag van mij een slotje op *slotje

Remmel dat was ook mijn idee . :driver: 😉
          Het wordt een dilemma ,het zou zonde zijn om dit initiatief niet te steunen en het mooie Limburg niet te ontdekken .

Zou ik best ook wel eens willen doen ! Lijkt me plezant.

Leuk initiatief, ga proberen er bij te zijn

We kunnen ook een prachtige rit uitzetten met een láááááánge tussenstop in Dinslaken.
                Best of both worlds!

Lijkt me wel iets, ga proberen er te zijn!

1 mei lijkt ook voor ons te lukken :driver:

Ja mannen het zal kiezen worden tussen een prachtige rit,of een dag wandelen tussen porsche’s :think:

Klopt Anthony dit heb ik in een eerdere post al eens gemeld . 😉

Op 1 mei is er P-meeting in Dinslaken…

Attachments:
                          • aktuelles_plakat_2014_copy2.gif

Ik zou ook aanwezig zijn 1mei 😆

Bij ons is de dag van de arbeid ook daadwerkelijk een dag van arbeid. Nooit vrij of het zou vakantie moeten zijn, dat kan ik eens nakijken.

Beste Porsche vrienden

Wat ik je al kan meedelen is da Benny 996,Johan 911 en ik zelf een datum hebben gevonden om onze limburgrit te rijden.!!
                                We gaan onze leuke rit op donderdag 1mei doen.
                                Onze officiële mededeling en flyer gaat normaal vanavond,d of morgen op het forum komen!

Gaan in kermt s morgens samenkomen voor een koffie en croissant
                                Daar worden ook de roadbooks uitgedeeld en korte briefing gegeven
                                Dan rijden we al een leuk stukje tot aan een leuke brouwerij
                                En gaan er natuurlijk ook een leuke cava stop insteken
                                S avonds hebben we een diner in de tafelaer gereserveerd waar we een privé parking hebben en onze bolides allemaal same,’n kunnen zetten!

De officiële mededeling zetten we snel online!!

staat in mijn agenda :salut:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 60)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.